MuscleMeat

Transformatie van BB naar FREAK... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

(Laatste) Sergio Oliva FREAK

EidOX8ZZ97BjmM5prcM1W2JZgXigYLSx.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heeel cool topic!!! toppie T :thumb:
 
was ik maar een freak
 
Vette topic man! Die Jay Cutler is grappig, en Lee Priest ook! Eigenlijk allemaal wel...:)
 
mooi om te zien idd.

al kwalificeer je er een aantal als "begin" terwijl er tog al behoorlijk wat spiermassa op zit :p
 
Tnx..ik vond wel eens motiverend om te zien vanwaar ze komen.

En idd zoutzak: met begin bedoelde ik meer van BB --> freak want het echte begin (geen training) is bij de meesten veel minder uiteraard.
 
lee priest 3 is minder freaky als priest 2... das gewoon eng :devil:
 
nu goed iedereen z'n fotos bewaren van nu en over een paar jaar weer posten kijken hoe freaky we zijn geworden :D ;)
 
hehehe damn cool man T ! leuk om zoiets te zien :D
 
Eerst smalle koppies, uiteindelijk dikke spieren en een dik gezicht!
 
Mischien omdat ze ouder worden...
 
Cool topic!!

Wat opvalt is dat je bij al die gasten al op "jonge" leeftijd kan zien dat ze erg veel potentie/aanleg hebben.

Persoonlijk vind bij de meeste de "freak in wording"-pics er mooier uitzien dan die freak-pics..

Groeten
 
ha erg grappig, onder foto 1 bij Jay Cutler staat dat hij ´got bitten by the iron bug´
zo kan ik het ook! ;)
 
Cool topic, maar ik vind de meeste in het begin er beter uitzien dan later...
 
JA maar je kunt wel zien hoe vroeg ze zijn begonnen met spuiten
 
zoals milos sarcev er op de eerste foto uit ziet, super. vind het persoonlijk erg jammer dat je met zo'n lichaam nog groter wil worden.

maar erg goede topic trouwens.
 
idd, vind de voorfotos veelal wel mooier en die Arnie..tja die had t gewoon al in zich om t ver te schoppen.

Hele gave topic, had t idee ook al een keer sporadisch laten vallen in de markus ruhl thread meen ik. Maar heel tof Admin, vooral die Nasser zag er in zn voorfotos veel beter uit.

Mooi om te zien vooral die Jay toen ie jong was, en zelfs daar is zijn potentie van zn schouders al erg duidelijk.

weet iemamd op welke leeftijd sommige zijn begonne met gebruiken?
 
Volgens mij verschilt het wanneer ze beginnen met gebruiken. Ik denk wel dat je kan stellen dat het grootste deel onder de 20 ermee begint. Maar daarbij wel vermelden dat ze ook heel vroeg begonnen zijn met trainen (13-15 j), dus ze hebben zoiezo enkele jaartjes een basis opgebouwd.
 
hoe dan ook, alle respect hoor. ga nog een keer kijken:D

ps Admin, heb jij nog voor en na freakfoto's?;)

en hoe oud is Arnie op die jeugdfoto?

Ook leuk detail. Hij heeft een foto van zijn idool aan de muur hanegen en nu hangt hij daar bij een andere eventueel toekomstge freak
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven