Fitness Seller

Transformatie

Bezoekers in dit topic

em6868

Novice
Lid geworden
27 nov 2020
Berichten
14
Waardering
21
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

ik wil hierbij mijn transformatie posten. Ik heb er 1 jaar en 6 maanden hard voor gewerkt. Voor ik begon woog ik 73 kg. Op de recente video weeg ik momenteel 100 kg. Ik ga binnenkort meedoen met mijn eerste wedstrijd junior bodybuilding.
 

Bijlagen

  • FullSizeRender.mov
    4,1 MB
  • FullSizeRender.mov
    1,5 MB
  • FullSizeRender.mov
    1,5 MB
  • FullSizeRender.mov
    4,1 MB
Heel veel massa gepakt in zo’n kort tijdsbestek, netjes! Ben benieuwd wat er overblijft op een wedstrijd. Ga je een coach nemen?
 
Netjes,

Drop eens een foto dat je fysiek beter zichbaar is.
27kg in 18 maanden is nogal wat ✌️
 
Heel veel massa gepakt in zo’n kort tijdsbestek, netjes! Ben benieuwd wat er overblijft op een wedstrijd. Ga je een coach nemen?
Hey man,

Tijdens het trainen ben ik benaderd door een bodybuilder die mij vertelde dat hij iemand kende. Uiteindelijk zijn we samen langs geweest bij zijn sportschool en heeft tie mij sinds toen onder zijn begeleiding genomen. Het gaat om Giovanny Thomson. We werken nu 1 week samen. Nu train ik standaard samen met hem 2 keer in de week en regelt hij mijn schema’s.

Hier heb je een video van hem toen hij allemaal titels won.

 
Lijkt mij een goede weg naar succes,zeer symmetrisch fysiek ook je coach in die tijd.
 
Netjes,

Drop eens een foto dat je fysiek beter zichbaar is.
27kg in 18 maanden is nogal wat ✌️
Hey man,

Dat klopt. Op het laatste video hierboven daar woog ik 106-107 kg. Ik weeg momenteel Rond de 100 kg. Ik en mijn coach zitten nu te werken om mijn lichaamsvet rond 10% te krijgen. Hij heeft gemeten en gekeken en blijkt nu rond de 13% te zijn. Nu werken we samen aan de hardheid van de spieren om dat wedstrijd look te krijgen. Hieronder heb je een foto waar je best wel kan zien dat er progressie is. Helaas heb ik nog geen video. Ik zal die binnenkort droppen als ik hem heb.
 

Bijlagen

  • 29EC2043-2821-4095-9F5A-44ED1C97D103.jpeg
    29EC2043-2821-4095-9F5A-44ED1C97D103.jpeg
    146,2 KB · Weergaven: 220
Lijkt mij een goede weg naar succes,zeer symmetrisch fysiek ook je coach in die tijd.
Ja zeker, ik kijk ook echt op naar hem.
 
Ik zou je eerder rond de 20% inschatten.
Maar absoluut een bijzondere transformatie! Benieuwd naar een foto zonder shirtje en ook naar je benen.
 
Ik zou je eerder rond de 20% inschatten.
Maar absoluut een bijzondere transformatie! Benieuwd naar een foto zonder shirtje en ook naar je benen.
Hey broeder,

Op die video was mijn vetpercentage wel wat aan de hogere kant (ik schat zelf rond de 18% BW:107 kg, dus komt overeen met jouw schatting). Inmiddels ben ik 98 kg (veel vet en vocht verloren, schat mezelf nu rond 12%). Ik ga binnenkort een video online gooien, waarbij ik het hele pakket ga tonen.

Cheers
 
Back
Naar boven