XXL Nutrition

Transformatie ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niet verkeerd. dacht eerst dat die kale Vin Diesel was.
heb nu geen tijd om allemaal te lezen, maar zal t zeker doen.
is toch geen sluikreclame of wel?
 
Geloof je het zelf?
 
wel cool voor hem,
Is er ook zo'n soortgelijk artikel van een ecto die huge is geworden?
 
Originally posted by Juriaan
Geloof je het zelf?

Ik acht het niet onmogelijk. Die kerel had al flink wat spieren, alleen geen definitie. Met de hulp van persoonlijke trainers en een strict dieet kan je een end komen qua cutten.
 
Originally posted by dandyman
niet verkeerd. dacht eerst dat die kale Vin Diesel was.
heb nu geen tijd om allemaal te lezen, maar zal t zeker doen.
is toch geen sluikreclame of wel?

Ach het is wel een kruiwagentje voor biotest supps. maar de basis zoals ook in het artikel staat ligt bij het dieet, training(op maat) en discipline.
 
Please bro, kijk even in 14 weken van zon vet lichaam een 5% droog lichaam met duidelijke abs, nog veel grotere armen en een dikke borst creeren. AUB die idioten bij Biotest zijn helemaal gestoord
 
hmmz kan wel
in 14 weken van 18 % naar 5 % moet opzich nog wel kunnen...

meeste mensen dieten 12 weken voor een wedstrijd dus dit kan echt wel :)
 
Originally posted by nilsjei1234
hmmz kan wel
in 14 weken van 18 % naar 5 % moet opzich nog wel kunnen...

meeste mensen dieten 12 weken voor een wedstrijd dus dit kan echt wel :)

:rolleyes: hoe kom jij aan die karma!!
 
Ik begrijp je scepsis, doch ik acht het het niet onmogelijk.

Als je als endomorph wat deze kerel is 14 weken lang een individueel schema volgt waarbij je door personal trainers wordt bijgestaan.....dan is er veel mogelijk.
 
owja en hij had ook ff een kleine haircut.

hahaha teveel androgene middelen, hahahaha. (beetje overdreven maar toch)
 
Ik wil zo'n artikel over ecto's!!:splat:
 
Het lijkt wel iemand anders, IS het hem wel?
Maar iig 14 weken zonder hulp van drugs/as no way. En aan die leuke supplementenlijst die erbij staat moeten we al niet ver zoeken waar dit naartoe gaat :rolleyes:
 
Eigenlijk, is er wel ergens nog een transformatie te vinden die we kunnen geloven?!
Ik bedoel, vorige week hing die EAS affice van Body For Life in onze gym op en het ziet er ook 1 grote scam uit voor hun supplementenverkoop te boosten...
 
Originally posted by Big Byron
Eigenlijk, is er wel ergens nog een transformatie te vinden die we kunnen geloven?!
Ik bedoel, vorige week hing die EAS affice van Body For Life in onze gym op en het ziet er ook 1 grote scam uit voor hun supplementenverkoop te boosten...

big bump!

Als je mee wilt doen met bodyforlife moet je minimum 3 eas produkten kopen..pfffrt bullshit
 
Originally posted by nilsjei1234
hmmz kan wel
in 14 weken van 18 % naar 5 % moet opzich nog wel kunnen...

meeste mensen dieten 12 weken voor een wedstrijd dus dit kan echt wel :)

O MY GOD! slechts 12 weekjes; denk je dit nu echt??? wedstrijdatleten zoals mijn vriendin moeten hier hartelijk om lachen...

wat betreft die pics; een loss van 13% op zo een korte tijd, hmmmm...UITERST bedenkelijk (lees onmogelijk). die kerels van Biotest willen gewoon verkopen. is niet eens dezelfde kerel volgens mij...
 
Ik ben misschien redelijk controversieel, maar dit is pure bullshit.
 
In 12 weken kan ik ook wel zo iets voorelkaar krijgen(hoeft niet nu) <door middel van clen/t3/groeihormoon kan het wel,Maar op een natuurlijke manier????

No way,
 
dat het kan op een natuurlijke manier.Door middel van clen/t3/groeihormoon oke dan is het mogelijk
 
Idd Levrone, het zijn net off-season en pre-wedstrijd foto's, dit is echt pure bs!
 
Back
Naar boven