Fitness Seller

Transformaties op internet

Bezoekers in dit topic

JessyJ

Cool Novice
Lid geworden
26 feb 2017
Berichten
57
Waardering
32
Je ziet soms transformaties op internet die haast te mooi zijn om waar te zijn. Ik vraag me af of deze dan ook helemaal niks gebruikt hebben (aas) om deze resultaten te behalen in zo korte tijd. Of is dit echt mogelijk mits je alles in check hebt: dieet, training, genen, rust etc. etc.

Dit bijvoorbeeld: geen los vel of wat dan ook.. ik weet niet precies hoe lang het haar geduurt heeft om deze transformatie te maken. Maar echt mad respect voor haar!!

http://scontent.cdninstagram.com/t5...g?ig_cache_key=MTQwNjAwMjAzMDk2MjcxOTYyNA==.2

Wat is jullie kijk hierop?
 
clen, t3, var, eca is mijn kijk hier op.
 
Je ziet soms transformaties op internet die haast te mooi zijn om waar te zijn. Ik vraag me af of deze dan ook helemaal niks gebruikt hebben (aas) om deze resultaten te behalen in zo korte tijd. Of is dit echt mogelijk mits je alles in check hebt: dieet, training, genen, rust etc. etc.

Dit bijvoorbeeld: geen los vel of wat dan ook.. ik weet niet precies hoe lang het haar geduurt heeft om deze transformatie te maken. Maar echt mad respect voor haar!!

http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/15539103_1806377426271284_5198501069298073600_n.jpg?ig_cache_key=MTQwNjAwMjAzMDk2MjcxOTYyNA==.2

Wat is jullie kijk hierop?

Wat is een korte tijd? Zie niets staan bij de foto.

Imo makkelijk haalbaar zonder aas oid
 
Misschien hebben zulke mensen eerst de after foto gemaakt, toen gaan bulken en de before foto gemaakt. En vaak ook filters en Photoshop.
 
Misschien hebben zulke mensen eerst de after foto gemaakt, toen gaan bulken en de before foto gemaakt. En vaak ook filters en Photoshop.

Denk niet dat een wedstrijd atleet dr bodyfat zo schandalig hoog laat komen tho...
 
Daarom.. maar dit kan dus niet au naturel zijn?

Jawel, is wel mogelijk denk ik. Of dit zonder gedaan is durf ik niet te zeggen. (ik denk het niet;))
 
Back
Naar boven