AndroidHealthClinic

Nieuws TRANSFORMATIESTORY 2013 - 2019 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chestless

Novice
Lid geworden
5 mei 2019
Berichten
2
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Beste forumleden :D,

In 2013/2014 startte ik met mijn fitnessverhaal. Ik liep die tijd letterlijk doelloos rond in de fitness. Ik wist niets van voeding en trainen en het duurde nog jaren eer ik er ook maar iets van snapte. Mijn voeding trok op niets en in de fitness imiteerde ik enkele brede jongens in de hoop ooit zoals hen te worden.

Doorheen de jaren is de passie en de liefde voor de sport beginnen groeien en toenemen. Ik ga elke keer met plezier gaan trainen en doe dit dan ook voor mezelf. Ik hoopte dat ik ooit op een podium kon staan maar mijn bad chestgenetics zullen dit helaas nooit toelaten. Ik besef van mezelf dat deze transformatie veel beter kan/kon, doch ik ben blij als ik zie waar ik gestart ben en waar ik nu sta.

Tevens heb ik me begin dit jaar ingeschreven voor een cursus personal training en heb ik deze met een percentage van 86% afgerond. Het doel is nu om zelfstandig personal trainer in bijberoep te worden en hier ook wat mee te verdienen en men opgedane kennis van de voorbije jaren te kunnen delen met verscheidene mensen. Fitness is een onmisbare tak geworden uit mijn leven.

Graag deel ik mijn transformatiefoto's met jullie. Ik hoop op jullie eerlijke feedback (ik kan wel tegen een stootje ;)) want ik WEET dat er altijd ruimte is voor aanpassing en verbetering. Mijn borst is enorm onderontwikkeld in vergelijking met de rest van mijn lichaam en welke oefeningen/vorm van training ik ook toepas, dit is helaas een onderdeel van mijn lichaam dat zich niet wil aanpassen. Maar ik ben er ondertussen al mee leren leven.

Nog enkele bijkomende zaken omtrent onderstaande transformatie;
- ik heb maar 1 nier, bijgevolg moet ik opletten met hoge eiwitinnames (deze kunnen mijn nier ernstig beschadigen)
- nooit doping gebruikt (mijn nier zou ernstig beschadigd worden en ik heb geen zin in een nierdialyse)
- ik woon nog thuis en ben verplicht om me aan te passen aan de eetgewoontes van mijn ouders (mijn ouders zijn TEGEN fitness en fitnessgerelateerde voeding/supplementen. Ik moet enorm mijn best doen om ietwat gezond/veel te eten (ze zijn nog van de oude stempel :p)
- en opnieuw: mijn borst is echt onderontwikkeld :bang:. Alles geprobeerd wat mogelijk is, verscheidene oefeningen en trainingen, voeding aangepast en zelfs langsgegaan bij een personal trainer. Niets hielp/helpt.


Voor ik men trainingsverhaal begon: een slordige 48 kg droog aan de haak, shredded as fuck en overexcited:roflol:

f50tog.jpg


Na een klein jaartje kwam ik op dit resultaat uit. Hier weeg ik ongeveer 55 kg.

sfjdap.jpg


Nadien begon ik wat op mijn voeding te letten (in de mate van het mogelijke) en probeerde ik - via internet - zaken te weten te komen over training en fitness. Ik kwam in één jaar tijd 25 kg bij (tot 80 kg) en heb dan uiteindelijk 3 jaar geen enkele gram meer bijgekomen - no joke -. Mijn gewicht veranderde niet, mijn fysiek daarintegen wél.

De volgende foto's zijn genomen de komende jaren, tot halverwege 2017

35irsrr.jpg

67kwle.jpg


Had eventjes tussenin een cut ingezet. Niet noemenswaardig spectaculair, wél opnieuw rond die 80 kg.

2qv476x.jpg


Foto van midden 2017 tot midden 2018

121tr14.jpg


En uiteindelijk de laatste foto's: de onderstaande foto's zijn van eind 2018/begin 2019. Ik heb geen specifieke datums doch dit is enkel om een idee te geven van de transformatie. Ter informatie: ik ben eindelijk van mijn plateau van 80 kg bodyweight geraakt en weeg nu een goeie 89 - 90 kg. Dus ik ben wat meer 'fluffy' dan voorheen :D

mufxh.jpg

24dpx01.jpg

34gn807.jpg

2lbcck7.jpg


En voor de mensen die nog twijfelen aan mijn 'no chest' visie, zie de eerste foto van bovenstaande foto's. De chest is en blijft een ramponderdeel.

Ik weeg nu dus 89 - 90 kg bij een 14 - 15% lichaamsvet. In 5/6 jaar trainen ben ik van 48 kg naar 90 kg gegaan. Een winst van 42 kg. Ik ben sinds een tweetal weken beginnen cutten (nog geen foto's) en vermoed binnen twee maanden rond de 84 kg te wegen (misschien post ik dan wel opnieuw foto's). De progressie is er zeker, al kon die natuurlijk stukken beter (als ik sommige mensen zie rondlopen in de fitness die mijn leeftijd/trainingsjaren hebben). Al moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat ik moet letten op men eiwit- en supplementeninname omwille van het feit dat ik maar één nier heb (zo aangeboren trouwens).

Mijn stats:
- BP: max niet getest, 80 kg x 8 paused reps - 42 kg x 8 flat dumbell press
- SQ: max niet getest, ik doe nu altijd rond de 120 kg x 5
- DL: 170 kg

Qua trainingsroutine verander ik om de paar maanden van schema. Qua voeding probeer ik een zo gezond mogelijk schema aan te houden (wat niet zo evident is met ouderwetse ouders). Momenteel train ik aan de hand van een PPL-schema.

ALLE KRITIEK/FEEDBACK IS WELKOM! Beter een negatief advies waarvan ik enorm schrik en dan dubbel zo hard men best begin te doen dan enkel maar positieve berichten die niets zeggen over eventuele fouten die ik over het hoofd gezien heb.

Zo, dit is mijn fitnessverhaal van 2013/2014 tot heden. Hopelijk kon ik hiermee enkelen inspireren om ook te beginnen trainen of om verder te trainen/nog harder te trainen dan voorheen. Fitness is een strijd. Een strijd tegen jezelf en niemand anders. This is your fight. Vergeet dat nooit ;)

Groetjes,
J.

P.S. kut dat je hier slechts 10 foto's per bericht kan uploaden :p
 
Nog enkele foto's van eind 2018 - begin 2019. Kon ze niet uploaden in het vorige bericht.

2nimssx.jpg

1fxt75.jpg

4ibrs1.jpg



Voel jullie vrij om feedback te geven. Ik ben bereid om te leren/aanpassen/groeien :)
 
Plaats naast je foto's ook je voedingsschema / trainingsschema. Daar kunnen we je wellicht mee helpen en feedback geven. Voor de rest super goede progressie en ga zo door!.. ;)
 
Ziet er super uit, je bent bijna een volledig andere persoon als op de 1ste foto :)
 
Back
Naar boven