Wat een homo outfit alstie aan het trainen is ...shit
idd hij is buffer dan 90% van dbb dus heeft er niks mee te maken eigenlijkMooi dat ie de ziekte overwonnen heeft maar snap niet wat het te maken heeft met DBB,
Imo is het plaatsen van dit filmpje van zichzelf op YT een schreeuw om erkenning en daar is niks mis mee, snap alleen de link niet.
Ik snap totaal niet wat je probeerd te zeggen hier ?!Mooi dat ie de ziekte overwonnen heeft maar snap niet wat het te maken heeft met DBB,
Imo is het plaatsen van dit filmpje van zichzelf op YT een schreeuw om erkenning en daar is niks mis mee, snap alleen de link niet.
Ik snap totaal niet wat je probeerd te zeggen hier ?!
Het is INDERDAAD heel erg mooi dat hij de ziekte overwonnen heeft ,
en hij beoefend nu BB dus het is niet raar dat iemand dat hier op een BB forum plaatst (toch)..
opzich op YT plaatsen, ja want ik geloof dat meer mensen dat doen !?
INDERDAAD niks mis mee , ik snap de link prima maar totaal niet wat jij hier probeerd te... errr NEE totaal geen idee
Groetjes, Ray.........
ik kan genoeg redenen bedenken, als je zoiets doorgemaakt hebt ben je er ontzettend trots op dat je je er doorheen gebeten hebt en nu weer volle bak kunt levenNou waar het me om ging was meer dat ik niet snap waarom hij, degene van wie het filmpje is, zo nodig aan de hele wereld moet laten zien dat ie eerst kanker had voordat ie aan bodybuilding deed.