Fitness Seller

Transformers - 2 direct links

Bezoekers in dit topic

Ik vind het gewoon te gek voor woorden dat op een bodybuildingboard Illegale films worden aangeboden om te downloaden.

hehe
shut up or get regulated ;)
 
er wordt al jaren gedownload ik heb nog geen berichten gehoord dat men gestopt is met films te maken. zelfde geldt voor artiesten.

maar goed als jij wilt dat artiesten ipv van 20 miljoen, 15 miljoen verdienen per jaar moet je ze gewoon kopen natuurlijk.
 
er wordt al jaren gedownload ik heb nog geen berichten gehoord dat men gestopt is met films te maken. zelfde geldt voor artiesten.

maar goed als jij wilt dat artiesten ipv van 20 miljoen, 15 miljoen verdienen per jaar moet je ze gewoon kopen natuurlijk.

:clap:
 
er wordt al jaren gedownload ik heb nog geen berichten gehoord dat men gestopt is met films te maken. zelfde geldt voor artiesten.

maar goed als jij wilt dat artiesten ipv van 20 miljoen, 15 miljoen verdienen per jaar moet je ze gewoon kopen natuurlijk.



Je werkt wel mee aan het verspreiden van verboden produkten en daar staat een prijs op.
 
Laatst bewerkt:
Ach wees blij dat het er is.
Hoe je tenminster nie te betalen:D:P

ach en wie download er tegenwoordig niet.
Je hebt op het net zoveel mogelijkheden tot downloaden. dat kun je gewoon niet stoppen.
 
seg onnozelaartje ..
Heb jij copyright kosten betaald voor die avatar daar? ( team america )
Je mag die tevens ook niet zomaar uploaden é..
Of dat nu kleinschalig is of niet..
Tis ook illegaal.

Heel het internet hangt af van het illegale circuit.
Als dat ooit aan banden wordt gelegd kunnen de providers de boeken sluiten want dan gaat iedereen terug naar dialup snelheid.

En btw die pipos verdienen genoeg .. de media( platen- cd )-muziek business is er misschien aan gegaan maar dat is gewoon een feit van evolutie.
Nu spelen die mannen vooral concerten waar ze the big money pakken.
Ik denk dat ze nog vele malen rijker worden dan voor de napster periode en de huidige situatie nu..

my 2 cents

mannen die hier altijd de moraalridders komen uithalen kunnen beter opzouten.
Ik wed dat hun Hd zelf vol staat met 'illegale software'
Ik vind btw dat voor een operating system als windows Xp dat nu al 5 jaar oud is; nog 150 euro wordt gevraagd; ook pure diefstal.
 
seg onnozelaartje ..
Heb jij copyright kosten betaald voor die avatar daar? ( team america )
Je mag die tevens ook niet zomaar uploaden é..
Of dat nu kleinschalig is of niet..
Tis ook illegaal.

Heel het internet hangt af van het illegale circuit.
Als dat ooit aan banden wordt gelegd kunnen de providers de boeken sluiten want dan gaat iedereen terug naar dialup snelheid.

En btw die pipos verdienen genoeg .. de media( platen- cd )-muziek business is er misschien aan gegaan maar dat is gewoon een feit van evolutie.
Nu spelen die mannen vooral concerten waar ze the big money pakken.
Ik denk dat ze nog vele malen rijker worden dan voor de napster periode en de huidige situatie nu..

my 2 cents

mannen die hier altijd de moraalridders komen uithalen kunnen beter opzouten.
Ik wed dat hun Hd zelf vol staat met 'illegale software'
Ik vind btw dat voor een operating system als windows Xp dat nu al 5 jaar oud is; nog 150 euro wordt gevraagd; ook pure diefstal.

je hebt gelijk!
Echter is xp nu wel eerder 89 euro OEM versie hoor...
 
nog altijd te veel
kheb het over de pro versie é
de home etc is zever
 
Je werkt wel mee aan het verspreiden van verboden produkten en daar staat een prijs op.

downloaden mag, uploaden niet...


en ze hebben idd al te veel geld, kijk maar naar filmbudgetten die iedere film verdrievoudigen...
 
haha huiston "relnicht"
 
zal ook wel crap kwaliteit zijn, ik wacht lekker op de dvdrip
 
Back
Naar boven