Fitness Seller

Transparent Labs - BULK (pre-workout)

Bezoekers in dit topic

Tres Equis

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2011
Berichten
166
Waardering
11
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
16%
Iemand die ervaring heeft met onderstaand supplement?

Producent is Transparent Labs, de naam is BULK en het is een pre-workout.

Komt in menig test als de beste naar boven. Geprezen om hoge dosis Beta Alanine en Citrulline Malate.

Zou er graag wat ervaringen over horen voordat ik het laat overkomen uit US.





Transparent-Labs-BULK-Pre-Workout.jpg
 
Met verzending erbij kom je op 65 dollar, is het niet waard.
 
Zoveel geld zou ik er ook niet voor gaan betalen. De ingrediënten zijn wel in de goeie doseringen, het enigste minpunt is n-acetyl tyrosine aangezien dit niet bewezen effectiever is dan l-tyrosine.
 
Norvaline, synefrine, hordenine, L-dopa mag in Nederland niet meer verkocht worden van de Nederlandse Dopingautoriteit volgens mij.
 
Norvaline, synefrine, hordenine, L-dopa mag in Nederland niet meer verkocht worden van de Nederlandse Dopingautoriteit volgens mij.

Meeste uit uk komt volgens mij wel gewoon aan. En daar heb je inderdaad wel gelijk in, alleen hordenine wel. Had vorig jaar nog een preworkout gekocht met hordenine (outrage).

L-dopa mag overigens ook gewoon.
 
Meeste uit uk komt volgens mij wel gewoon aan. En daar heb je inderdaad wel gelijk in, alleen hordenine wel. Had vorig jaar nog een preworkout gekocht met hordenine (outrage).

L-dopa mag overigens ook gewoon.
Dacht gelezen te hebben dat XXL het uit hun product moest halen
 
Dacht gelezen te hebben dat XXL het uit hun product moest halen

L-dopa en hordenine mag nog gewoon verkocht worden dus dat zal wel een andere reden hebben dan. Sportpoeders verkoopt het bijvoorbeeld ook gewoon nog steeds.
 
Norvaline, synefrine, hordenine, L-dopa mag in Nederland niet meer verkocht worden van de Nederlandse Dopingautoriteit volgens mij.

De dopingautoriteit bepaald niet wat wel en niet verkocht mag worden. Die bepalen alleen of iets.... ( je voelt het hem al aankomen waarschijnlijk...) als doping wordt geclassificeerd. XXL verkoopt kant en klare supplementen dus je hebt best kans dat ze niet willen dat er sporters positief getest worden door iets simpels als een pre workout met hordenine er in. Ze zijn best actief natuurlijk in het wereldje en ook met sponsoring. Bij sportpoeders kies je er echt bewust voor dat je iets koopt wat op de dopinglijst staat, want dat staat er ook aangegeven.
 
Volgens mij is t met name de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit die bepaalde stoffen verbieden omdat ze "niet veilig" zouden zijn waardoor XXL dan hun producten moeten aanpassen...
 
Volgens mij is t met name de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit die bepaalde stoffen verbieden omdat ze "niet veilig" zouden zijn waardoor XXL dan hun producten moeten aanpassen...

Het NVWA is de uitvoerende organisatie en moeten controleren of regels worden gehandhaafd.
Volgens mij bepalen zij niet of iets verboden wordt, maar treden ze wel op wanneer er gevaren zijn voor de consument. Als hieruit blijkt dat er structureel een gevaar naar voren komt bij in dit geval een bepaalde stof, dan zullen ze er voor zorgen dat hier een oplossing voor komt of verbod.

Volgens mij zit het zo een beetje in elkaar en anders hoor ik het graag..

In het rapport in het topic farmacologische stoffen wordt ook over hordenine gesproken. Ze hebben het in dat rapport niet over verboden stoffen, maar over legale stoffen waar ze nu meer aandacht aan gaan geven.
 
Back
Naar boven