MuscleMeat

Transvetten

Bezoekers in dit topic

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Berichten
7.997
Waardering
8.847
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
> 50%
Waar the fuck zit het tegenwoordig niet in?:o Probeer wat gezondere alternatieven te vinden om mee te cheaten, ik care niet om suikers/verzadigd vet of wat dan ook, alleen transvet.

Er worden bij zoveel producten waarvan ik zeker weet dat ze transvetten bevatten gewoon niet vermeld of het vet (gedeeltelijk) gehard is. Dus bij veel andere producten heb ik ook geen flauw idee.

En op internet is het ook niet helemaal waar, voor gebak zou ik dan vruchtenvlaai moeten hebben. Ik kan niks vinden over vruchtenvlaai bij een bakkerij oid, maar die van supermarkten zitten wel vol transvetten.

Het enige wat ik een beetje kan vinden is wat muesli/cruesli, ontbijtkoek, eierkoeken, rijstwafels etc. Prima producten, maar wat zijn nou goede cheatmeals zonder transvetten, lekker een shitload aan suiker oid. Chocolade b.v., waar ik nog van kan genieten is een blokje Lindt van 70% cacao, maar daar betaal ik dan weer gelijk de jackpot voor, en vaak heb ik juist zin in iets zoets.

Ik eet best vaak IIFYM, en daar zitten veel producten in die transvetten bevatten. Tips zijn welkom:D
 
snoep zit niks anders dan suiker in!

1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
 
snoep zit niks anders dan suiker in!

1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
Best veel snoep waar anders nog wel 0,4g vet per 100g in zit, ook daarbij wordt het vaak niet vermeld of het gehard is. Maar er is wel vet toegevoegd, meestal palmvet. Wel een paar lekkere zoet/zure snoepjes gevonden met <0,1g vet/100g.

Maar er is echt gestoord weinig keuze als je wilt junken zonder transvet, ik wist dat het in veel dingen zit maar het zit bijna overal in:o. Of het is retarded duur/neemt teveel tijd in beslag om zelf te maken.
 
Back
Naar boven