Fitness Seller

Treads die zonder pardon worden gewist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Het is nu al de derde tread op een rij die oftewel gewijzigd, oftewel compleet, zonder pardon wordt gewist...
Pfff, waarom zou ik nog treads posten als ze toch worden gewist...

Vaarwel, adios, dutchbuilding.com...............
Tot nooit meer! :mad: :mad: :mad:
 
Laatst bewerkt:
Welke thread Geoffke? Ik vertrouw er toch op dat de moderators alleen threads verwijderen die tegen het reglement ingaan.
Dus zou ik graag wel horen over wat het gaat.
 
Originally posted by Geoffke
Het is nu al de derde tread op een rij die oftewel gewijzigd, oftewel compleet, zonder pardon wordt gewist...
Pfff, waarom zou ik nog treads posten als ze toch worden gewist...

Vaarwel, adios, dutchbuilding.com...............
Tot nooit meer! :mad: :mad: :mad:

:hello: nog een zeikerd minder... :wave2:





































Geintje Geoff... :D
 
welke threads idd, geoffke ?
 
bij mijn weten heb ik enkel één enkel thread verwijderd, en dat was in de artikels sectie waarin kortweg plagiaat werd gepleegd (cut&paste van het werk van iemand anders en bron niet vermelden).

Plagiaat wordt heel ernstig genomen en zal nergens op het board toegelaten worden. ook kan dit het board in moeilijkheden brengen.

Ik heb dus vanuit het belang van iedereen hier op het board die topic verwijderd.

voor de rest heb ik enkel nog een topic (was van olimatando) gemoved omdat het niet op de goeie plaats was.




verder wil ik nog iets zeggen... in plaats van de schuld aan andere mensen te geven, zou je beter naar jezelf kijken en je misschien de vraag stellen of wat je doet wel slim/verantwoord is. als je een vraag over een blessure wil stellen, doe dat niet in de trainingssectie, of een bb-vraag in het powerlifting gedeelte.
het lijkt me logisch. ook moet je goed lezen wat het doel is van elke sectie. Als de naam van de sectie "post je eigen artikels" is, dan lijkt het me duidelijk dat je geen artikel van iemand anders gaat posten.

meer heb ik niet te zeggen
 
Ben het eens met Spike..niets aan toe te voegen. Buiten misschien het feit dat alle moderators hier gezond verstand genoeg hebben om te weten wat kan en wat niet kan.
 
Ik heb een aantal threads verwijderd. Zou niet weten of die van jou waren.
Eentje vroeg om anabolen, meteen verwijderd dus. De andere thread leidde tot nergens en werd alleen maar irritant. HEb ik dus ook verwijderd.
 
Zal ik jullie is even vertellen om welke thread het ging?
 
Dat ging over die geweldige cream van Geoffke om acne te behandelen (maakte hij zelf geloof ik) en inderdaad die thread ging tenslotte nergens over.
Keep up the good work moderators!!
 
tnx we'll do :D
 
Ikzelf krijg geen toegang meer tot de steroïdenafdeling...
Ok, ik hang hier wel de idioot uit, maar deed dat niet in deze afdeling, meestal enkel in chat en conversatie... De enige (stomme?) post die ik er ooit geplaatst had was een vraag naar een effectieve vetverbrander. Ik dacht toen aan deca of zo...
Het is een onderwerp dat me wel interesseert hoewel ik nog niet gekuurd heb, maar ik besef ook dat de beheerders van dit forum er veel tijd in moeten steken om zoiets op te bouwen, en als ze denken er beter aan doen mij daarvan te bannen zij het zo...
Ik ben baas in mijn kot, zij zijn baas op dit forum...
 
Dan lees ik maar weer in het Engels, wat dan weer goed is voor mijn algemene ontwikkeling...:D
 
Originally posted by Spike

voor de rest heb ik enkel nog een topic (was van olimatando) gemoved omdat het niet op de goeie plaats was.



Welke thread???:mad:
 
Originally posted by Marcel36
Dat ging over die geweldige cream van Geoffke om acne te behandelen (maakte hij zelf geloof ik) en inderdaad die thread ging tenslotte nergens over.
Keep up the good work moderators!!



ow die ja, ja die heb ik verwijderd :D
 
OK, bemoeiziek als ik ben, toch ook ff mijn mening. Tot nu toe heb ik de indruk dat de mods uitmate netjes zijn met het editten en verwijderen van threads. In mijn visie soms wellicht te tolerant, sommige threads gaan op den duur nergens meer over. Ik weet niet of het ook gebeurt, maar als een thread verwijderd wordt, is het wel netjes om degene die de thread heeft opgestart, ff te berichten waarom en wijzen op 'de overtreding'. Kweek je begrip mee. Bij herhaaldelijke overtredingen is het een ander verhaal.

Mods: keep up the good work, en bedankt voor jullie tijd die er in gestopt wordt!! Het forum is uitermate informatief en, in het juiste subforum, ook nog amusant. :thumb:
 
ff offtopic: Hee Oldy, hoe was het trouwens in Thailand? :D
 
mods: mag verplaatst worden hoor :D

Was fantastisch, wel 2 kg kwijt helaas, maar dat komt er snel weer bij. 3 dagen Bangkok, onwijze hectische stinkstad maar wel leuk en een kleine 3 weken op een klein eilandje, feesten en feesten. Fullmoonparty, kerst en oud&nieuw feesten waren onbeschrijvelijk. Ook nog diverse feesten in de jungle, moet je meemaken. Leuke kippies ook nog :p :p
Hopelijk komende december weer zoiets (of Brazilie?)
 
Back
Naar boven