AndroidHealthClinic

Treating gyno (letrozole, nolva) serms, ai's

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
1 mei 2014
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
Ik heb van mijn vorige kuur een beetje gyno gekregen.
Wil letrozole gaan proberen om het weg te halen, maar ik hoorde
Dat je een soort rebound effect kan krijgen
Waardoor je opeens heel veel oestro krijgt als je stopt.
Ik wil als ik stop met letro nolva doen voor een tijdje maar weet niet voor hoe lang.
Als iemand hier verstand van heeft zou ik graag een reactie willen zien.

En hoeveel zal ik doseren?
 
Gewoon tamoxifen.
 
Als je op het moment off bent zou ik niet een ai gaan nemen. Gewoon tamoxifen pakken zoals Galen ook al aangaf.
 
Als je op het moment off bent zou ik niet een ai gaan nemen. Gewoon tamoxifen pakken zoals Galen ook al aangaf.

Om welke reden niet? Vind dit wel interessante stof
 
Om welke reden niet? Vind dit wel interessante stof

Wanneer TS recent uit een cycle is gekomen dan zal z'n eigen test productie nog laag zijn. Er is dan ook geen rede om een AI te gaan nemen aangezien er zeer weinig test aanwezig is dat omgezet kan worden naar oestrogeen.
Het kleine beetje oestrogeen dat wel wordt gevormd kun je makkelijk blokken door het nemen van tamoxifen.
 
Wanneer TS recent uit een cycle is gekomen dan zal z'n eigen test productie nog laag zijn. Er is dan ook geen rede om een AI te gaan nemen aangezien er zeer weinig test aanwezig is dat omgezet kan worden naar oestrogeen.
Het kleine beetje oestrogeen dat wel wordt gevormd kun je makkelijk blokken door het nemen van tamoxifen.

Ik dacht altijd dat je lichaam meer oestrogeen ging produceren nadat je stopt met je kuur.
 
Ik dacht altijd dat je lichaam meer oestrogeen ging produceren nadat je stopt met je kuur.

In mannen wordt veruit het grootste deel aan oestrogeen gevormd door aromataze van testosteron. Deze aromataze enzymen vindt je het meest terug in vetcellen. Hoe hoger het vet% van een man, hoe meer testosteron kan worden omgezet naar oestrogeen.
Slechts een klein deel van het oestrogeen bij mannen wordt gemaakt in de testes, bijnieren en de hypofyse.
 
Ik heb van mijn vorige kuur een beetje gyno gekregen.
Wil letrozole gaan proberen om het weg te halen, maar ik hoorde
Dat je een soort rebound effect kan krijgen
Waardoor je opeens heel veel oestro krijgt als je stopt.
Ik wil als ik stop met letro nolva doen voor een tijdje maar weet niet voor hoe lang.
Als iemand hier verstand van heeft zou ik graag een reactie willen zien.

En hoeveel zal ik doseren?



ik heb het opgebouwd tot 2,5 (1 tablet) toen begon het ook zijn werk te doen....maar dan ben je wel continue een touw + ophanging aan het zoeken. wat een tyfus spul.

moet er wel bij vermelden dat ik al gyno jaren had zitten wat mij niet stoorde. 7 maanden na kuur werd het 2x zo groot. na Letro is het weer op zijn oude formaat. Inmiddels ben ik maanden verder en is de gyno weer gaan groeien, dus ondanks nolva evengoed het rebound effect. Ik ga binnenkort eens aromasin proberen en als dat niet werkt houd ik het voor gezien.
 
ik heb het opgebouwd tot 2,5 (1 tablet) toen begon het ook zijn werk te doen....maar dan ben je wel continue een touw + ophanging aan het zoeken. wat een tyfus spul.

moet er wel bij vermelden dat ik al gyno jaren had zitten wat mij niet stoorde. 7 maanden na kuur werd het 2x zo groot. na Letro is het weer op zijn oude formaat. Inmiddels ben ik maanden verder en is de gyno weer gaan groeien, dus ondanks nolva evengoed het rebound effect. Ik ga binnenkort eens aromasin proberen en als dat niet werkt houd ik het voor gezien.

Thx voor je reactie, 2.5 is wel erg hoog gedoseert, hoe was je sexdrive?
 
Back
Naar boven