Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Oh vervelend! :( Enig idee waardoor dat komt?
Zo te zien werkt nuchter trainen prima voor je? :D
Geen idee, na ruim 10 jaar kan ik in ieder geval wel stellen dat het niet aan bepaalde voedingsstoffen ligt, want nagenoeg alles triggert het. Er is in al die jaren ook nog nooit een arts geweest die een zinnig verband heeft kunnen leggen.

De laatste paar jaar heb ik ontbijten in ieder geval al lang uitgesloten en doe ik het nooit meer. Ik probeer het periodiek nog wel eens, omdat het het bulken wel een stuk makkelijker zou maken, maar dat zit er, ook nu, nog steeds niet in helaas :).
 
2456C644-E1AC-47C6-8263-E7C17D21B314.jpeg

Macro’s zien er nu ongeveer zo uit (voor de liefhebber).
 
THOSE CARBS MATE

Zal wel moeten uiteraard met jouw kcal :D is er een reden waarom je niet hoger in vetten gaat zitten?
 
Ha. De buikpijn komt misschien omdat je extreem veel eet. Ik weet dat niet zeker
 
vntl is er een reden waarom niet? (Ik leer graag bij)
Het kan wel maar persoonlijk voor mijn vertering hou ik het wat aan de lagere kant.

Carbs verteren sneller dan vetten/vetten vertragen de opname etc. Dus als je zoals in mijn geval veel moet eten is het prettiger om dingen te eten die snel verteren.

Uiteindelijk is het ook voor iedereen anders.
 
slaap is echt slecht afgelopen dagen, iets in de richting van een buikgriep(je) te pakken (gaat ook rond hier)

Vandaag m’n maag maar even rust geven met wat minder calorieën, kan inmiddels wel inschatten of de buikpijn etc. veroorzaakt wordt door voeding of niet (in dit geval niet, maar toch krijg ik nu met moeite m’n eten weg).
 
Ha, beterschap.
Heb jij misschien lactoseintolerantie? Ik ben was er achter gekomen dat ik dat heb en toen was begon ik met lactosevrije melk gaan drinken.
 
Ha, beterschap.
Heb jij misschien lactoseintolerantie? Ik ben was er achter gekomen dat ik dat heb en toen was begon ik met lactosevrije melk gaan drinken.
Dank! Ik heb in het verleden al eens een periode zonder lactose geprobeerd, maar dat had geen invloed. Op whey na neem ik sowieso nauwelijks zuivel
 
Hopelijk geen buikgriep! Beterschap in ieder geval.
 
Ha ik lees nu deze post van mij terug blijkbaar ben ik de Nederlandse taal vergeten
 
slaap is echt slecht afgelopen dagen, iets in de richting van een buikgriep(je) te pakken (gaat ook rond hier)

Vandaag m’n maag maar even rust geven met wat minder calorieën, kan inmiddels wel inschatten of de buikpijn etc. veroorzaakt wordt door voeding of niet (in dit geval niet, maar toch krijg ik nu met moeite m’n eten weg).
Ik ook ellende. Scheetjes zijn niet te vertrouwen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven