AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoezo, de oefening die je doet is prima. Ze zitten hier gewoon wat bitchen over de benaming that's all.
Ja, anders zou Candito toch wel gewoon landmine row in zijn schema zetten? :dunno:
 
Verschrikkelijke nachtrust gehad. Toen de wekker met "BASIC FIT, ERUIT JOH" als titel ging, was de enige optie nog vanuit bed de gordijnen open trekken om licht te forceren. Uit bed gesprint, tandenpoetsen, omkleden, wegen (85,0 yay), koffie, sigaret, plak ontbijtkoek en op naar de gym. Stay tuned...
 
Ja, anders zou Candito toch wel gewoon landmine row in zijn schema zetten? :dunno:
Candito geeft je een shitload aan opties die je kunt doen. Het wel of niet excentrisch gecontroleerd laten zakken gaat echt niet voor een verschil zorgen.
Ano_210923 doe gewoon waar je je goed bij voelt.
 
Iemand nog tips mbt. vitamines die het waard zijn om te nemen in de cut? Gebruik standaard Multivit van XXL en een doses Vitamine D3 op de bewolkte dagen :).
 
MultiVit doe ik ook en Omega-3 capsules en Zn. Is het nodig? :dunno:
Vit D3 alleen in de winter, na een zonnige dag heb je wel weer voor een paar dagen las ik.
 
MultiVit doe ik ook en Omega-3 capsules en Zn. Is het nodig? :dunno:
Vit D3 alleen in de winter, na een zonnige dag heb je wel weer voor een paar dagen las ik.

Wat is je gedachte achter Omega3 en Zink?

Vit D3 neem ik in de winter meer, in de zomer tijdens bewolkte periodes (zoals nu) wat minder. Hartje zomer helemaal niks. Ooit mee begonnen ivm acne, nooit meer mee gestopt :).
 
MultiVit doe ik ook en Omega-3 capsules en Zn. Is het nodig? :dunno:
Vit D3 alleen in de winter, na een zonnige dag heb je wel weer voor een paar dagen las ik.
Voor mij multivit, Omega's en Vit D3 (hogere dosering in de winter).

Vanwaar Zn (zink?)?
 
Omega3 vanwege de hart- en vaatziekten. Vette vis is goed voor je, maar ook die capsules en het is goed om de balans tussen omega6 en omega3 weer wat recht te krijgen.
Zink wilde ik eens een potje van proberen vanwege de verhalen dat het bij diverse belangrijke enzymen en de afweer nodig is en veel mensen erg laag schijnen te zitten in Zn. Toen waren 3 potten bij bulkpowders in de aanbieding en slik ik het al ruim een half jaar. Inderdaad sinds mrt geen een keer meer verkouden geweest, maar ik denk dat de social distancing, geen OV en beter handenwassen daar een betere verklaring voor zijn :roflol:
 
Zo, weer wat uren slaap gepakt. Ik weet niet hoe het kan, ben van stabiel 50 uur werken naar iets meer dan 30 gegaan met de nieuwe job. Maar ik voel me elke dag meer naar de kloten. Misschien is dit het perfecte bewijs dat werk doen wat je niet leuk vindt een aanslag is op je mentale gesteldheid.

Anywayyy, dagen aftellen. Nog 8 dagen om precies te zijn en dan is het klaar. Tenminste, dat is wat we afgesproken hebben, ik heb een beetje het idee dat ze me nog tot eind augustus door willen plannen, daar gaan we toch echt een stokje voor steken :).

BW vandaag 84,9 :D. neet61 nog 100g eraf en ik zit precies op 84,8 op de 30ste..
 
Zo, weer wat uren slaap gepakt. Ik weet niet hoe het kan, ben van stabiel 50 uur werken naar iets meer dan 30 gegaan met de nieuwe job. Maar ik voel me elke dag meer naar de kloten. Misschien is dit het perfecte bewijs dat werk doen wat je niet leuk vindt een aanslag is op je mentale gesteldheid.

Werk wat je echt niet leuk vind is niet te doen. Hoop dat je snel weer iets kan gaan doen waar je meer plezier en dus weer meer energie uit kan gaan halen.
 
Inderdaad alles draait om of je je werk leuk vindt of niet. Ik werk regelmatig weken van 60 uur en geloof het of niet, maar dat zijn de beste weken.
 
BW 84,5 (beetje veel eraf in 1 dag, zal morgen wel iets omhoog gaan dan :D.
Taille 83cm relaxed (-5cm inmiddels over ruim twee weken).

Het gaat de goeie kant op, echter vind ik dat ik er nog niet helemaal ben (dat buikje blijft maar zitten :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven