Fitness Seller

Tregging jegging? Huh

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
Oke. Ik was net aan het winkelen voor nieuwe broeken. Ik draag meestal jeans.

Ik zoek alleen een broek die zoveel mogelijk op jeans lijken. Maar een waarin je bijvoorbeeld een split ( beetje overdreven maybe) kan doen zonder dat ie scheurt.

En een legging zelf wil ik niet.
Ik heb op internet gezocht voor info maar ik kom er niet uit. Moet ik nou een "jegging" kopen of "tregging" ? Of weten jullie iets beters?
 
Oke. Ik was net aan het winkelen voor nieuwe broeken. Ik draag meestal jeans.

Ik zoek alleen een broek die zoveel mogelijk op jeans lijken. Maar een waarin je bijvoorbeeld een split ( beetje overdreven maybe) kan doen zonder dat ie scheurt.

En een legging zelf wil ik niet.
Ik heb op internet gezocht voor info maar ik kom er niet uit. Moet ik nou een "jegging" kopen of "tregging" ? Of weten jullie iets beters?
IN. Ik heb al twee nieuwe woorden geleerd in 1 post.
 
Een jegging lijkt t meest op jeans.
Jeans + legging samen = jegging
Een tregging is meer een trainings broek + legging = tregging.
De laatste heeft een wat lager kruis.
Lijkt mij niet lekker als je een split wilt doen.
Jegging vind ik persoonlijk wel lekker zitten. Lekker strechie. Verschilt wel per model of het meer een jeans is of een legging overigens.
 
Jegging moet je denk ik hebben.

Mijn dochter draagt altijd van die dingen. Spijkerbroek look maar wel met stretch om te dansen, etc.
 
Tjee, dus toch geen trol met die jeggings en treggings
 
Nee joh is vrouwen geheim taal ;)
 
Heb liever neggings

Jegging,tregging...degene die zulke woorden uitvind zouden ze op de brandstapel moeten gooien.

Word er echt misselijk door.
 
Ja ik vind het ook niks. Ik heb moeite met het woord selfie uit te spreken. Laat staan jegging en tregging en dat soort dingen.

Maar ik denk aan de reacties te zien dat ik voor een jegging moet gaan. Thanks
 
Moeilijk gedoe. Ga naar de winkel en pas verschillende broeken. Wat rekken en strekken en je merkt wel of t wat is.
 
Moeilijk gedoe. Ga naar de winkel en pas verschillende broeken. Wat rekken en strekken en je merkt wel of t wat is.

Wat???? Beetje gaan liggen zweten in die broeken en dan terug leggen??? bah !!!!!!!!
 
ik kies zelf wel hoe ik mijn kleren pas en koop.
 
Zonder foto's is dit topic waardeloos :D
 
  • Like
Waarderingen: @nn@
Back
Naar boven