MuscleMeat

trein terreur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nemesis

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
31
Waardering
0
ik zou wel is van jullie willen weten wat jullie van de de "trein terreur" vinden die op dit moment genoeg stof doet op waaien.

Ik vind dit zo belachelijk kunnen ze die "k*t gasties" niet gewoon de strot omdraaien?!?!? ik kan me er zo kwaad over maken.... wat is hiervan nou de zin?? als ik me vroeger verveelde zocht ik wel anderre bezigheden dan het slopen van eigendommen van een ander.....en jullie?
 
Ik ga me pas boos maken als die treinen op tijd beginnen te rijden :D
 
Weet je wat het probleem is met die binkies, ze zijn meestal met een groep en daar doe je weinig tegen. En toch ben ik van mening dat conducteurs gewoon zon Shock apparaat moeten hebben.
 
burgerwacht op de treinen zetten, soort van guardia d'civil of hoe je t ook mag schrijven, met knuppels. Eerst slaan dan praten. Dat werkt wel.
 
En als ze hen kunnen grijpen, alternatieve straffen geven: opkuisen en herstellen van de treinen.

maar wel eerst in de bak wat laten afzien...
 
tja ik denk inderdaat dat zo'n shock ding wel een methode is en eerst slaan dan praten ook want die kleuters weten echt niet wat ze aan het doen zijn,
en dan nog stoer lopen doen op tv ook....net doen of het normaal is weet je wel aaaaaaaaaaaggggggggggrrrrrrrr wordt er nog kwaat om...
potverdomme als je niks te doen heb ga dan een piramide bouwen ofzo maak iets in plaats van dingen te slopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
hebben jullie vandaag die documentaire gezien op ned 2? Je zou ze toch een rotschop verkopen of niet dan!
 
hebben jullie vandaag die documentaire gezien op ned 2? Je zou ze toch een rotschop verkopen of niet dan!
ja dat is ook de reden dat ik deze thread ben begonnen
ik wou gewoon even weten of ik de enigste was die dit niet normaal vind maar gelukkig zijn er meer... :bow:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by nemesis
aaaaaaaaaaaggggggggggrrrrrrrr wordt er nog kwaat om...

Ik word er ook kwaat om :D
 
haha sorry had een 5,5 op sgool voor nederlands...:)
 
Geef niet joh we zijn hier om elkaar te helpen :D als je maar niet kwaadt word :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Big Steve
Geef niet joh we zijn hier om elkaar te helpen :D als je maar niet kwaad word :D

...kwaad wordt... :D:D
 
Heb je dit ook gehoord? "wat vinden jullie ouders er eigenlijk van? " -> "Die hebben er niet veel van gezegd.."
Als ik eens zoiets flikken, dan had ik toch echt wel problemen thuis gehad , en dan niet alleen met mijn ouders, maar ook met familie/vrienden.
 
ja deze uitspraak valt te betwijfellen omdat een broer van een van de "schoffies" zei dat zijn ouders wel over de zeik waren gegaan maar of dit klopt is dus ook maar de vraag
 
Laten we anders gezamelijk een knokploegje oprichten tegen treinterreur! Zo'n stelletje bodybuilders zal wel indruk maken, en met vechten verhogen we bovendien onze eigen test, dubbel voordeel!!!
 
hahah goed idee ik wwon er toch vlak bij !! laten we ons sponseren door de ns!!! goed plan man waneer waar hoeveel man?? ??..... wie doet er nog meer mee? mich?
 
Ik vindt het ook bullshit, al die treinen die vernield worden,
Zelf heb ik vroeger ook wel eens een briefenbus opgeblazen met een strijkerbom daar niet van, maar dit is echt te gek voor woorden.
Waarom gaan we niet met zn allen ons verkleden als conducteur, dan gaan wij eens ff "kaartjes knippen" :D


gr rob
 
Originally posted by rob12345
Ik vindt het ook bullshit, al die treinen die vernield worden,
Zelf heb ik vroeger ook wel eens een briefenbus opgeblazen met een strijkerbom daar niet van, maar dit is echt te gek voor woorden.
Waarom gaan we niet met zn allen ons verkleden als conducteur, dan gaan wij eens ff "kaartjes knippen" :D


gr rob


hahahahaa die is ook wel goed huren we een verkleed kist :D
 
Back
Naar boven