AndroidHealthClinic

trein terreur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by falcon
anders huren we Bob Sapp in. (K1 fighter 170 kilo "droog") Zag hem toevallig vanavond op Eurosport

Voor diegene die hem niet kennen:
http://www.k-1.co.jp/fighters/images/bob_zapp.jpg


Dan ben je gauw van die gastjes af waarschijnlijk ;)

die kerel was jou overigens aan t zoeken:D

maar on topic, ik denk dat die ouders thuis ook niets te zegge hebben. en idd een knokploeg zal wonderen doen. een kennis van me is ook conducteur en is ook vaak bedreigd door blagen waarna hij zelfs een keer is opgewacht door de ouders van die blagen. gelukkig stond de spoorwegpolitie er ook
 
Originally posted by dandyman


die kerel was jou overigens aan t zoeken:D

maar on topic, ik denk dat die ouders thuis ook niets te zegge hebben. en idd een knokploeg zal wonderen doen. een kennis van me is ook conducteur en is ook vaak bedreigd door blagen waarna hij zelfs een keer is opgewacht door de ouders van die blagen. gelukkig stond de spoorwegpolitie er ook


die kerel was jou overigens aan t zoeken:D

Zou het knap vinden als hij dat gat waar ik woon zou kunnen vinden, dus ik voel me aardig veilig :D


Die ouders hebben dan vaak zoiets van: "Dat doet mijn zoon niet! Dat zullen jullie wel verkeerd gezien hebben.En daar is mijn zoon dan weer de dupe van!"

En daar doe je niets aan. Of je moet ze videobeelden laten zien ofzo.
 
tja ouders van nu zijn erg druk en dus vervelen die kids zich waardoor ze gaan slopen, nou vind ik het slopen van spullen niet zo heel erg (is goed voor economie) maar slopen/bedrijgen van mensen wel..... een potje mens- erger-je-niet thuis met de ouders zit er ook niet meer in
 
Ik reis altijd met de bus naar school, en dat is net zo erg. Moet je eens achterin kijken, alle stoelen gesloopt, beklad etc. En het zijn altijd dezelfde die dat doen, ****in wannabe gabbertjes.
 
toen ik zo oud was als die gastjes (damn wat klint dat als mijn pa),

Toen deed ik ook stoer, ten minste, ik probeerde stoer te doen :D
dat doet elke mannetje van 15, maar het verschil is dat ík er niemand mee lastig viel en wat dat betreft is er de laatste jaren veel veranderd denk ik.

De pubers van nu hebben écht overal schijt aan, en doen veel meer om 'stoer' te doen.
 
Originally posted by admin


...kwaad wordt... :D:D

LOL hier leren we pas wat :) dingen over BB en Nederlands in een! een multifunctioneel board :thumb: :D

anyways.. ik HAAT dat als mensen zoiets flikken.
 
Originally posted by Frenkpie


anyways.. ik HAAT dat als mensen zoiets flikken.

idd, heb ook een grondige hekel aan vandalisme.

je blijft gewoon met je fikken van andermans eigendom!

:mad:
 
ze moeten ze allemaal HELEMAAL KAPOT MAKEN!!!!

verdorie...
 
heb ooit vastgezete omdat ik daar van verdacht werd:rolleyes:
en dat terwijl ik geen vlieg kwaad doe en een gruwelhekel heb aan vandalsime...maar ja leg dat daar maar uit
 
Ooit vast gezeten wegens vandalisme... En het was nog waar ook...:( Ongelofelijk veel gedronken met aantal maten. Was nog jong en van het een kwam het ander (neej geen treintje :)) en toen hebben we best veel vernielingen aangericht. Ik had zelf maar 37 gulden, maar daarbij kwam nog een gezamelijke schade en uiteindelijk moets ik iets van 1800 gulden betalen. (andere maat van mijn moest 6400 gulden betalen).

Het was mijn eigen schuld en verdiende loon, ik heb alles betaald en dat was de laatste keer dat ik ooit iets sloopte. Snap zelf ook niet waarom we het deden, gewoon dom... schaam schaam....
 
Originally posted by Rob G
Ooit vast gezeten wegens vandalisme... En het was nog waar ook...:( Ongelofelijk veel gedronken met aantal maten. Was nog jong en van het een kwam het ander (neej geen treintje :)) en toen hebben we best veel vernielingen aangericht. Ik had zelf maar 37 gulden, maar daarbij kwam nog een gezamelijke schade en uiteindelijk moets ik iets van 1800 gulden betalen. (andere maat van mijn moest 6400 gulden betalen).

Het was mijn eigen schuld en verdiende loon, ik heb alles betaald en dat was de laatste keer dat ik ooit iets sloopte. Snap zelf ook niet waarom we het deden, gewoon dom... schaam schaam....

1800 gulden! wat had je dan gesloopt?

???
 
Een soort "boot camp" lijkt me helemaal niet zo'n slecht idee voor die jochies. Ze moeten eerst mentaal helemaal gebroken worden voor je ze (opnieuw) kan opvoeden.
 
Originally posted by axestream
Een soort "boot camp" lijkt me helemaal niet zo'n slecht idee voor die jochies. Ze moeten eerst mentaal helemaal gebroken worden voor je ze (opnieuw) kan opvoeden.

Moet het geen boot camp zijn die door het Nederlandse leger gedaan wordt, want dan wordt het nog niks. Dan moet je ze een reis naar een Amerikaans of Russisch kamp geven. Daar zijn ze wat harder en wat gedisciplineerder dan in Nederland.
 
Originally posted by bart82


1800 gulden! wat had je dan gesloopt?

???

uhhh, jah r waren veel ramen kapot en een raampje kost al gauw heel veel geld. 1 of andere grapjes had nog glas in lood ingekegeld...

klinkt misschien dom maar ik had zekers geen enkel raam ingesmeten. Ik had ook de minste schade van iedereen. Maar toch medeplichtig... Er was iets van 8000 gulden schade wat niemand had toe gegeven. Dus dat werd verdeeld over ons 5. Dus toen werd het toch nog duur voor mij...:(

nou ja, maar goed ook want ik heb het meteen goed afgeleerd!!!
 
Back
Naar boven