Fitness Seller

Treinen & Trucks (vanuit machinist & chauffeur)

Bezoekers in dit topic

Derksen

Massive Warrior
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
23.462
Waardering
21.206
Kwam dit toevallig tegen, best aardig.
Zijn er meer van dit soort filmpjes maar dan bijvoorbeeld door Europa etcetera? Liefst vanuit positie van de machinist en zonder enig commentaar.
 
Dan kan je dit ook waarderen. Ondanks dat het niet aan je vereisten voldoet.

Wou precies deze ook delen, erg gaaf avontuur om te zien en wat een mooi land.
 
Wou precies deze ook delen, erg gaaf avontuur om te zien en wat een mooi land.
Die door de Alpen is ook mooi. In mijn jongere jaren ook wel eens gedaan met een vriend vanaf de Moerdijk. We durfde alleen nooit verder dan de Betuwe :)
 
Kwam dit toevallig tegen, best aardig.
Zijn er meer van dit soort filmpjes maar dan bijvoorbeeld door Europa etcetera? Liefst vanuit positie van de machinist en zonder enig commentaar.
Er zijn wel wat tv-programma's over. Rail Away is bekend, maar dat is met commentaar en daar zie je nog wat van het land.
(Ik kijk het overigens niet, vind het een beetje van die suffe omroep MAX bejaarden-tv, maar als treinen en reizen je hobby is en je graag rustgevende tv kijkt, kun je het misschien wel waarderen.)
Er zijn ook wel programma's waarbij je vanuit de trein kijkt (zonder commentaar).
 
Er zijn wel wat tv-programma's over. Rail Away is bekend, maar dat is met commentaar en daar zie je nog wat van het land.
(Ik kijk het overigens niet, vind het een beetje van die suffe omroep MAX bejaarden-tv, maar als treinen en reizen je hobby is en je graag rustgevende tv kijkt, kun je het misschien wel waarderen.)
Er zijn ook wel programma's waarbij je vanuit de trein kijkt (zonder commentaar).
Thanks. Treinen zijn niet zozeer een hobby (als in een trein op zolder of in de tuin), ik vind het landschap dat voorbij raast vanuit de trein wel rustgevend en je ziet het vanuit een andere invalshoek.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Thanks. Treinen zijn niet zozeer een hobby, ik vind het landschap dat voorbij raast vanuit de trein wel rustgevend en je ziet het vanuit een andere invalshoek.
Dan moet je gewoon even googlen of bovenstaande filmpjs in Youtube openen, dan zie genoeg geralateerde video's. Landen als Zwitersland en Italie enzo zijn wel mooi om te zien, maar buiten Europa zijn er helemaal mooie landschappen.
 
Die Trans Siberië Express heb ik wel altijd een soort van "als ik later groot ben wil ik dat nog eens doen".

Steks, goede vondst. Kan ze nu niet allemaal bekijken maar ga dat wel doen. Thanks.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Die Trans Siberië Express heb ik wel altijd een soort van "als ik later groot ben wil ik dat nog eens doen".

Steks, goede vondst. Kan ze nu niet allemaal bekijken maar ga dat wel doen. Thanks.
Wij hebben besloten om de Rocky Moutaineer te doen als we oud en bejaard zijn.
 
Thanks. Treinen zijn niet zozeer een hobby (als in een trein op zolder of in de tuin), ik vind het landschap dat voorbij raast vanuit de trein wel rustgevend en je ziet het vanuit een andere invalshoek.
Dan is wielrennen kijken misschien ook een optie. Je kunt er ook heel goed bij wegdutten zonder iets te missen.
 
Dan is wielrennen kijken misschien ook een optie. Je kunt er ook heel goed bij wegdutten zonder iets te missen.
Ja heeft met grote rondes mooie vergezichten.
 
auschwitz-kamp-bezoeken-vanuit-krakau_3834_xl.jpg


Ken dit?

Als we nu politiek correct gaan doen dan ist niet best
 
Zo heb ik wel eens al die filmpjes van dit kanaal bekeken. Vooral die winterroutes in Noorwegen vond ik leuk om te bekijken

 
Rail Away is bekend, maar dat is met commentaar en daar zie je nog wat van het land.
(Ik kijk het overigens niet, vind het een beetje van die suffe omroep MAX bejaarden-tv,
Top programma om te kijken als je brak bent. Vooral de afleveringen in de Alpen zijn nice.
 
Top programma om te kijken als je brak bent. Vooral de afleveringen in de Alpen zijn nice.
Ik keek altijd Dora en SpongeBob toen ik nog brak was. :P
Alpen zijn sowieso wel nice:p, het leukst is als je dingen herkent waar je bent geweest. Zo was ik jaaaren geleden eens bij de grens Frankrijk/Zwitserland met zo'n bergtreintje omhoog gegaan .
 
Back
Naar boven