Fitness Seller

Trek jij je aan wat anderen van je denken en/of zeggen

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik zeker niet mensen mogen zeggen en denken van me wat ze willen zolang ze maar van me afblijven vindt ik alles best. Dit is ook best wel belangrijk als je kijkt naar de sport die wij beoefenen, je trekt toch gewild of ongewild de ogen naar jouw richting wanneer zicht baar wordt dat je traint.

Je kan 2 dingen doen op zo'n moment dat mensen over je lopen te lullen:

1. Vreselijk agressief reageren en em een klap op zijn muil verkopen, en de sport die al niet zo jofel bekend staat en gezien wordt asociale bezigheid voor die agresieve "gorilla's" een nog slechtere naam bezorgen.

2. Je laat ze maar lullen en denkt bij jezelf uitgelopen aardappelzak.

Doe ons een lol en kies voor het 1e, mocht je nog overige suggesties hebben post ze dan gerust
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lach erom, want hij weet niet beter. ;)
 
precies, in het begin wou ik nog wl eens de discussie aangaan, maar dat heb ik nu ook een beetje opgegeven ik laat ze maar kletsen en ondertussen gebruik ik wat ze zeggen om mezelf op t efokken voor de training, waardoor ik nog groter wordt...waardoor ze nog meer ga kletsen...waardoor ik nog meer opgefokter raak....waardoor ik nog beter ga trainen..mhh.. soort van vicieuze cirkel volgens mij :D
 
Ik laat iedereen kletsen.....druk maken om wat andere zeggen is wat mij betreft een waste of energy...die je beter in de gym kan gebruiken :cool:
 
Klopt, dat iemand het niet aanstaat dat de ander "groter" is en er enkel slecht over wil gaan praten ipv ook te gaan trainen getuigd enkel van de zwakheid van die persoon.

Ik merk als echte ecto zijnde (ik heb 49 kilo bij 1.87 gewogen) dat er veel mensen opmerkingen tegen je maken. Maar wie is er eigenlijk dan de zwakste? In mijn ogen degene die de ander naar beneden moet halen om zijn zwakke punt. Als de ander sterk in zijn schoenen zou staan was het naar beneden halen niet nodig geweest.
 
Originally posted by avg
Klopt, dat iemand het niet aanstaat dat de ander "groter" is en er enkel slecht over wil gaan praten ipv ook te gaan trainen getuigd enkel van de zwakheid van die persoon.

Ik merk als echte ecto zijnde (ik heb 49 kilo bij 1.87 gewogen) dat er veel mensen opmerkingen tegen je maken. Maar wie is er eigenlijk dan de zwakste? In mijn ogen degene die de ander naar beneden moet halen om zijn zwakke punt. Als de ander sterk in zijn schoenen zou staan was het naar beneden halen niet nodig geweest.

Mooie woorden
 
ligt aan mijn bui.
 
Weet je,

Waarom trainen wij?? Diep vanbinnen denk ik dat de meesten onder ons bb'en omdat ze zich lichamelijk willen onderscheiden van de rest.. Wij willen daarom "groter" zijn dan de rest, wij willen "breder" zijn.. En waarom willen wij dat eigelijk?? Als je szomers met je "werk" ligt te pronken op het strand, krijg je idd jaloerse blikken van de andere mannen.. Misschien is wat ze denken wel juist en zijn wij mannen die willen opvallen.. In mijn geval raakt het mij wanneer ze achter mn rug over me klappen.. "Kop op Bracke", zeg ik tegen mezelf, "ge zijt een beest, lat ze maar zeiken.."

:sad:
 
ik trek alleen kleren aan.
sommigen trekken vliegen aan :D
anderen trekken ongeluk aan :D
 
Het is inderdaad zo dat bodybuilders wel de aandacht trekken wanneer je ze bv op straat of elders ziet lopen (zelf ben ik niet zo groot dat het gelijk opvalt). Ik vind dat altijd grappig om te zien hoe mensen reageren. Zelf zit ik altijd met bewondering te kijken, maar de meeste mensen reageren toch wel afwijzend. Ik vind het daarom knap dat de grote jongens ondanks het feit dat vele mensen afwijzend reageren (maar is het misschien toch jaloezie? :D ) voor hun sport blijven gaan.

Er zijn er die het kennelijk geen reet uit maakt wat anderen van hun denken. Bij mij in de buurt woont een bodybuilder bijvoorbeeld die ik al eens met ontbloot bovenlijf in de supermarkt heb gezien!:eek: (dat was wel in de zomer hoor). Nou, als je dan geen trots hebt!
 
Originally posted by friso b
Er zijn er die het kennelijk geen reet uit maakt wat anderen van hun denken. Bij mij in de buurt woont een bodybuilder bijvoorbeeld die ik al eens met ontbloot bovenlijf in de supermarkt heb gezien!:eek: (dat was wel in de zomer hoor). Nou, als je dan geen trots hebt!

Dan heb je pas ballen!! RESPECT!!
 
Tja, dat is ook zo vaag, als een bodybuilder met ontbloot bovenlichaam (bij 25+ graden) naar de supermarkt of iets dergelijks gaat wordt je raar aangekeken en is dat niet normaal, maar al die bouwvakkers met hun dikke zweetpens lopen daar ook met ontbloot bovenlichaam??

Toch jaloezie op de ene of andere manier.
 
Originally posted by Bodyman
Ik zeker niet mensen mogen zeggen en denken van me wat ze willen zolang ze maar van me afblijven vindt ik alles best. Dit is ook best wel belangrijk als je kijkt naar de sport die wij beoefenen, je trekt toch gewild of ongewild de ogen naar jouw richting wanneer zicht baar wordt dat je traint.

Je kan 2 dingen doen op zo'n moment dat mensen over je lopen te lullen:

1. Vreselijk agressief reageren en em een klap op zijn muil verkopen, en de sport die al niet zo jofel bekend staat en gezien wordt asociale bezigheid voor die agresieve "gorilla's" een nog slechtere naam bezorgen.

2. Je laat ze maar lullen en denkt bij jezelf uitgelopen aardappelzak.

Doe ons een lol en kies voor het 1e, mocht je nog overige suggesties hebben post ze dan gerust


Ik laat ze maar lullen, dat mensen jaloers worden dat jij een betere, gezonder en mooier lichaam hebben dan andere, is hun probleem ik maak me daar geen zorgen over, want ik heb als ik 80 ben geen pijn aan me rug.

Iedereen die logisch kan nadenken weet dat fitness gezond, leuk is. En het NIET in 1 dag gebeurt. Iedereen kan daar aan meedoen. Maar niet iedereen kan of zal ik zeggen, wilt logisch nadenken.
 
Het enige waar ik me af en toe aan erger is dat mensen die het niet snappen dat je meerdere malen per dag gezond eet en al die vette en uit suiker bestaande producten weigert, je daar raar op aan kijken. Maar het kan me enerzijds geen zak schelen want het is mijn lichaam en wie het laatst (in de zomer) lacht.....
 
Originally posted by Jack
Tja, dat is ook zo vaag, als een bodybuilder met ontbloot bovenlichaam (bij 25+ graden) naar de supermarkt of iets dergelijks gaat wordt je raar aangekeken en is dat niet normaal, maar al die bouwvakkers met hun dikke zweetpens lopen daar ook met ontbloot bovenlichaam??

Toch jaloezie op de ene of andere manier.


Klopt! Maar bij de fatte bouwvakker is het spontaan en bij de gespierde is het met opzet.. Zo durven wij ook denken, geef toe..
 
Back
Naar boven