XXL Nutrition

Trek tijdens bulk?

Bezoekers in dit topic

Tbh, had gehoopt dat ik iets goed fout deed en ik iets kon veranderen waardoor ik minder honger krijg. Maar als meer mensen er last van hebben is het denk ik een puntje for life..

Is idd iets waar ik aan moet werken, helaas een lastige situatie. Roken hielp hier erg veel mee, gewoon lekker lopen en beetje hangen in de stad maakte me wel rustig. Zonder roken vind ik het helemaal niks, hopelijk kom ik er uit, zo niet is eventueel roken toch een goed idee. Hoe fysiek slecht het ook mag zijn, ik moet uitkijken omdat ik mentaal al best kwetsbaar ben. Liever fysieke problemen dan mentaal, zelfde reden waarom ik bijv kies voor Blast&Cruise ipv cycle+PCT, fysiek misschien dom maar de verhalen die ik hoor over mentale problemen met PCT maken me oprecht bang.



Ik probeer wel wat meer variate, misschien vind ik mn perfecte spulletjes als ik een keertje buiten mn gebruikelijke voeding ga.

Ik neem al havermout in mn shakes, dacht eerst dat ik dit beter niet kan doen zodat ik meer calorieën vrij heb voor "echt eten", maar ik las dat het idd een vol gevoel zou geven.
Eventueel is het een goed idee om toch havermout/tarwezemelen te eten, maar ipv dat ik ze in een shake doe en zo weg drink kan ik ze gewoon uit een bakje eten alsof het muesli is, geeft meer het idee van eten. Beste van beide keuzes I guess.

Denk ook dat Cardio kan helpen, zwz goed om cardio te doen voor gezondheid. Heb ik iets meer te doen en dan kan ik ook iets meer eten, hoe lang ik dat volhou moet ik nog zien. Fijnste aan bulken vond ik juist dat ik eindelijk cardio even neer kon leggen.
Havermout is toch ook gewoon "echt eten"? Of wat is jouw definitie daarvan mss?
 
Een shake met havermout tik je zo weg en dat vult imo niet.
Ik zou je havermout in de magnetron bereiden met zoveel mogelijk water/melk. Als ik bijvoorbeeld aan het preppen/cutten ben meng ik 60 gram oats met 450 ml water. Dat zet enorm uit in de magnetron. Dan moet je het wel iets langer opwarmen tot het een dikke substantie is. En dan kun je er makkelijk wat whey en fruit door gooien voor de smaak.
Ook veel groentes eten. Op een punt in mijn prep at ik elke dag ruim 2 kg groente.

Post eens wat je op een gemiddelde dag eet en wellicht kunnen wij je dan gericht wat tips geven.
 
Back
Naar boven