AndroidHealthClinic

Trekkerrijbewijs gehaald! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
6.968
Waardering
1
Na veel oefenen is het eindelijk zover; vrijdag 22 september, een dag om nooit te vergeten:D

4 uur; eerst praktijk, 2 foutjes, toen theorie: een 7.1:banana:

Mede mogelijk gemaakt door: loonbedrijf J. Elenbaas, J. Postma en m'n neef koert!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
als dit al een hoogtepunt in je leven is dan stelt het dus echt geen ruk voor.
 
Gefeliciteerd met deze prestatie kerel.
 
lol, mag je eindelijk met 15km per uur de wegen onveilig maken :roflol:

Niet te hard rijden huh
 
gefeliciteerd !
 
heb je voor zo'n ding een rijbewijs nodig ?

blijkbaar.. maargoed.. gefeliciteerd..


denk ik.
 
hahaha mooi man, trekkers zijn gaaf. Veel plezier en kijk wel ff uit, ondanks hun (in theorie lage...) snelheid zijn ze nog wel gevaarlijk.
 
Mooi, en nu flitspalen de grond uit trekken en foto's maken!
 
luuc je mag op tractortje rijden :p
 
Blijf het wel krom vinden hoor, je mag op je 16e na een klein klote examentje met 50 ton over de weg, en je mag niet met een klein k*t autotje rijden.

Ik heb het op me 16e ook moeten halen, het enige wat ik moest doen was voor- en achteruit slalomend door wat kegeltjes heen, stukje achteruit met een klein plat rot wagentje en klaar.
Theorie had ik 0 fout.
Echt geld verkwisting, maar je hebt dat papiertje wel nodig.

Evengoed gefeliciteerd man.
 
Laatst bewerkt:
Blijf het wel krom vinden hoor, je mag op je 16e na een klein klote examentje met 50 ton over de weg, en je mag niet met een klein k*t autotje reiden.

Ik heb het op me 16e ook moeten halen, het enige wat ik moest doen was voor- en achteruit slalomend door wat kegeltjes heen, stukje achteruit met een klein plat rot wagentje en klaar.
Theorie had ik 0 fout.
Echt geld verkwisting, maar je hebt dat papiertje wel nodig.

Evengoed gefeliciteerd man.
reiden :roflol:
 
Blijf het wel krom vinden hoor, je mag op je 16e na een klein klote examentje met 50 ton over de weg, en je mag niet met een klein k*t autotje reiden.

Echt geld verkwisting.

Klopt, je had je geld beter in een integratiecursus kunnen stoppen :p
 
Goed dat je die smilies erbij gezet hebt. Anders zou ik al medelijden met je krijgen. :D
 
haha ik hep die ook :D.... praktijk ging goed, en bij theorie had ik 16 fout ofzo en dat was nog 7+ :D
 
Back
Naar boven