AndroidHealthClinic

Tremor door T3 inname (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.351
Waardering
731
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Mijn huisarts verwijt de inname van cytomel toe aan de onaangename trillingen (tremor) die ik sinds de inname ervaar.
Zijn er mensen die dit ook ervaren? Trillingen bij gebruik van T3.
Ik heb T3 vaker gebruikt en heb nooit last gehad van trillingen. Dus vind het vreemd dat dat ineens daar door zou komen.
 
Misschien clen in je T3 terecht gekomen? Of neem je veel cafeïne per dag?
 
Doet me eerder denken aan Clen of een ander soortgelijk middel. Ik heb een jaar of 3 non stop T3 genomen en heb nooit last gehad van trillingen..
 
Ik gebruik inderdaad veel cafeïne op een dag Rob. Daar ga ik ook mee stoppen. Maar de verhoogde schildklier functie zou eerder een oorzaak zijn, zei de huisarts.

Bij clen tril ik inderdaad ook Pun. Maar dan zijn het mijn handen en daar kan ik mee leven.
De trillingen in mijn nek zorgen voor het schudden van mijn hoofd. Dat is geen doen.

Ik ben een paar dagen geleden gestopt met T3 en merkte dat het sindsdien beter ging. Toch maar naar de huisarts gegaan en die kwam daar mee..
Had er nog nooit van gehoord...
 
Misschien eens een ander merk testen?
 
Ik gebruik inderdaad veel cafeïne op een dag Rob. Daar ga ik ook mee stoppen. Maar de verhoogde schildklier functie zou eerder een oorzaak zijn, zei de huisarts.

Bij clen tril ik inderdaad ook Pun. Maar dan zijn het mijn handen en daar kan ik mee leven.
De trillingen in mijn nek zorgen voor het schudden van mijn hoofd. Dat is geen doen.

Ik ben een paar dagen geleden gestopt met T3 en merkte dat het sindsdien beter ging. Toch maar naar de huisarts gegaan en die kwam daar mee..
Had er nog nooit van gehoord...

Misschien een bijwerking die niet vaak voorkomt over het algemeen?
 
:D Kennen is een groot woord, ik loop er gewoon naar binnen en vraag om een doos vol :p
 
Ja ik noem T3, Cytomel. Begrijp dat het een handelsnaam is.
Ik heb voorheen zowel UG als HG T3 genomen. Zonder problemen dus.
Nu wederom UG T3. Op exact de zelfde dosering. 400mg.. Wat?? Nee natuurlijk niet. 75mg ;) Maar dit was wel een andere batch dan voorheen.
Begrijp niet wat de schildklier met spier spasme te maken kan hebben, maar een verhoogde schildklier functie zou dus de boosdoener kunnen zijn. Ik zeg kunnen, omdat het wellicht een samenloop van factoren kan zijn. (T3, veel cafeïne)

Ben wel benieuwd of anderen dit ook ervaren hebben of onze huisdoktoren uitleg kunnen geven aan het genoemde verband.
 
Ik ben vorig jaar off gegaan en met dat ik off ging ook gestopt met T3. Ik had ook last van trillingen, maar ook van benauwdheid, kortademig etc. Ik heb nog altijd een heel sterk vermoeden dat het (in ieder geval deels) te wijten was aan de T3. Heb destijds ook hierop gezocht, maar eigenlijk geen mensen gevonden die hetzelfde ervaren hebben.
 
Ik ben vorig jaar off gegaan en met dat ik off ging ook gestopt met T3. Ik had ook last van trillingen, maar ook van benauwdheid, kortademig etc. Ik heb nog altijd een heel sterk vermoeden dat het (in ieder geval deels) te wijten was aan de T3. Heb destijds ook hierop gezocht, maar eigenlijk geen mensen gevonden die hetzelfde ervaren hebben.
Vreemd he.
Ik heb het niet eerder ervaren bij eerder gebruik. Snap het verband ook niet.
 
Back
Naar boven