XXL Nutrition

Tren ace maken wie doet er mee

Bezoekers in dit topic

MusculusMaximus

Cool Novice
Lid geworden
20 aug 2012
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
[Link niet meer beschikbaar] <---

Dit lijkt me wel wat. Heeft iemand dit al een keer geprobeert?



------------
Components
------------
1. (2) carts finaplix-h
Easy to find online from Vet product companies - usually under 'livestock' and 'implants'

2. 15ml Benzyl Benzoate and 8ml Benzyl Alcohol
Aromachemicals A-G

3. (1) bottle of grapeseed oil
Get this at your local grocery store - usually in the organic section or the cosmetics for some reason
dunno.gif


4. Regular coffee filter
Grovery store

5. (3) 50ml unsealed clear vials
(1) 50ml sealed clear vial
(2) .45u whatman filters
(2) .22u whatman filters
(2) 5ml syringe w/ needle
(1) 25g needle
(1) funnel
GPZ Services

6. 1 small clear glass and 1 spoon
Get from your kitchen

------------
Instructions
------------
This will make 40ml of 100mg/ml trenbolone acetate

1. Measure out 6.8ml of Benzyl Benzoate and put it in 50ml Unsealed Clear Vial;
2. Put away the BB;
3. Measure out 1.2ml of Benzyl Alcohol and put it in the same 50ml Unsealed Clear vial;
4. Put away the BA;
5. Empty all of the pellets from the 2 fina carts into a glass and crush them with a spoon until they are a fine powder;
4. Use the funnel to empty the crushed pellet powder into the 50ml vial which contains your BA/BB solution - allow this to sit for at least 24 hours;
5. Put away the glass and spoon;
6. Extract 28ml of grapeseed oil from the bottle and put it into the 50ml which contains the dissolved pellets/ba/bb;
7. Extract 4ml of grapeseed oil into a syringe and set it aside;
8. Put away the grapeseed oil;
9. Take the solution of pellet powder/oil/BA/BB and pour it into the funnel, with the oil filter in place - have this drain into your other unsealed 50ml vial - allow this to drain for 24 hours
10. Remove the wet filter and squeeze any extra oil trapped in the filter into the funnel;
11. Throw away the filter and put away the funnel;
12. Using the 5ml syringe, extract 5ml of your powder/oil/ba/bb solution - attach the .45u whatman filter and put the solution into another 50ml vial (I like to switch to a new filter about half-way through because they tend to get clogged - your mileage may vary);
13. repeat step 13 until all 36 ml's (28ml oil, 8ml of ba/bb) have been transferred to another vial;
14. Use 2ml of the 4ml of oil you have saved in your other syringe and flush out whatever is left in your .45u filter;
15. Insert a 25g needle into the top of your SEALED 50ml vial;
16. Extract 5ml of your filtered solution into a syringe, attach a .22u filter and transfer this to your sealed 50ml vial (I like to switch to a new filter about half-way through because they tend to get clogged - your mileage may vary);
17. Repeat until all 38ml of your solution has been transferred to your sealed vial;
18. Flush out the filter with the remaining 2ml of oil you have saved in your syringe;
19. You now have 40ml of 100mg/ml trenbolone acetate.
20. Enjoy your sweet, sweet nectar.
 
Wil ik wel proberen,me eigen juice maken.labje oprichten mss:D
 
zet het vooral op een openbaar forum.
 
Iemand moet het toch maken .
 
zodat je met een ander ip adres uit byv china verbind en dan anoniem kan surfen op een website,

of gaan zulke begrippen buiten dumbbells om je te boven

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:59 ----------


Ja het is mijn eerste cycle, hoewel mijn neef arts is in het ziekenhuis en mij steunt met mijn quest naar buff op het pad van roids.

hij zou me hier natuurlijk mee helpen ik zou niet weten hoe ik op me bek zou gaan .

Ik begrijp dat voor mensen zoals jullie met een niet-wetenschappelijke opleiding of in de sector van likmevestje zulke simpele chemie experimenteren te ver gaan.

Of misschien is het gebrek aan vertrouwen te sterk.

Ik ga dit wel proberen denk ik , ik hoor er goede dingen over en lijkt me wel interessant voor een 2e kuur

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 19:00 ----------

Natuurlijk is het een trol maar ik zou het leuk vinden als hij het zou proberen. Wel met livestreams zodat we hem onderuit zien gaan.

hoezo zou ik onderuit gaan ? misschien heb ik en de mensen om mij heen wel meer kennis over zulke dingen dan jij .

of ben je meer dan alleen een bijdehante bodybuilder , heb je ook nog een opleiding gevolgd ofzo?

wat ben je vertel het me eens,

verpleegster?
 
zodat je met een ander ip adres uit byv china verbind en dan anoniem kan surfen op een website,

of gaan zulke begrippen buiten dumbbells om je te boven


Het is "verbindt". Of gaat de dt-regel je 'te boven'? Dan zwijg ik nog over het niet gebruiken van hoofdletters. Als je dan toch zo slim bent, moet je er toch in slagen om correct te schrijven, niet? Of heb je dan geen opleiding gevolgd?
 
Volgens mij kan dit topic worden gezien als het aanzetten tot een strafbaar feit.
Lijkt me niet dat dit is toegestaan.
 
zo lang je het niet verkoopt zal het niet strafbaar zijn toch. geneesmiddelen wet.
 
Was niet de bedoeling dat ik serieus werd genomen :o In fact i thought this topic was getting locked.
 
Laatst bewerkt:
Let's begin the process :D Heb net alle benodigdheden in huis gehaald.

succes, ga je volgen ;)
wel steriel te werk gaan he? :P

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 21:28 ----------

welke filters gebruik je?
 
Let's begin the process :D Heb net alle benodigdheden in huis gehaald.

gruwelijk ga je het ook opnemen ?
een video tutorial zou handig zijn voor mensen.

het is niet legaal als je het niet verkoopt dus succes!
 
Het is "verbindt". Of gaat de dt-regel je 'te boven'? Dan zwijg ik nog over het niet gebruiken van hoofdletters. Als je dan toch zo slim bent, moet je er toch in slagen om correct te schrijven, niet? Of heb je dan geen opleiding gevolgd?

Sorry man ik ben hier geen scriptie aan het schrijven en ik hield rekening met jou.

Ik wou je niet in verwarring brengen met taal regeltjes.

Ik ben trots op je.

Groot sterk en slim wat een held:o
 
zo lang je het niet verkoopt zal het niet strafbaar zijn toch. geneesmiddelen wet.

nee niet waar. Je mag ook geen geneesmiddelen produceren. Strict genomen mag je dus niet eens paracetamol maken.
 
nee niet waar. Je mag ook geen geneesmiddelen produceren. Strict genomen mag je dus niet eens paracetamol maken.

Welk wet artikel is dat?

Je mag toch ook 5 wiet planten thuis kweken.
En marihuana valt ook onder de categorie genees middelen.
 
Welk wet artikel is dat?

Je mag toch ook 5 wiet planten thuis kweken.
En marihuana valt ook onder de categorie genees middelen.

geneesmiddelen wet artikel 18

Het is verboden om zonder vergunning van Onze Minister geneesmiddelen voor onderzoek te bereiden of in te voeren. Het is voorts verboden om zonder vergunning van Onze Minister andere geneesmiddelen dan die bedoeld in de eerste volzin, te bereiden, in te voeren, af te leveren of uit te voeren dan wel een groothandel te drijven. Het is tevens verboden om een groothandel te drijven in geneesmiddelen waarvoor geen handelsvergunning is verleend.
 
Back
Naar boven