MuscleMeat

Tren ace test prop!

Bezoekers in dit topic

Buakaw

Novice
Lid geworden
28 jan 2021
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Wil volgende maand beginnen met de kuur al hieronder omschreven. Doel: een drogere look, meer definities, ietswat omlaag gaan in vetpercentage. Heb nog geen ervaring mrt kortwerkende esters dus ben er een beetje voorzichtig mee. Laat me weten wat jullie ervan vinden.

Leeftijd: 33
Lengte: 1.83
Gewicht: 80 kg
BF: 13%

Kuurvoorstel:

Week 1-8 50 mg tren ace eod
Week 1-10 100 mg test prop eod
Week 2-12 HCG 500 iu 2xpw

Nakuur 2 dagen na laatste injectie voor 4 weken

Nolvadex: 20 mg ed
Chlomid: 50 mg ed

Voeding

Omdat het doel dorger worden is ga ik in negatieve energiebalans. Mijn dagelijkse energiebehoefte op trainingsdagen is 3000-3200 kcal. Hier ga ik eerst met 20% onder zitten op ongeveer 2700 kcal. Verdeling macronutrienten: K: 50% E:30% V: 20%. Koolhydraten bestaan voornamelijk uit complexe koolhydraten. Verder neem ik dagelijks multivitanes, liver support, glucosamine en omega 3 vetzuren

Training

minimaal 5 dagen aan krachtraining en minimaal 3 keer per week aan kickboksen per week
 
80kg op 183cm? wel weinig spiermassa. Zou eerder voor een bulk gaan tot 90kg en dan droger worden.
 
hey karakartel, bedankt voor je reactie. Eerder had ik dus gebulkt tot 92 kg. Vetpercentage weet ik niet maar was rond de 15 a 16 procent. Ik vond persoonlijk dat ik er toen opgeblazen uit zag. Ik ben toen gaan cutten tot zelfs 76 kg. Droog als een kurk maar wel veel spiermassa verloren. Eigenlijk prefereer ik ergens tussenin, bijv. tot onder de 10% en ongeveer op hetzelfde gewicht rond de 80 kg of ietsjes erboven en hoop dat dus met deze kuur te bereiken. Nu zit ik denk ik op 12%. Laat me weten wat je van dit idee vindt.
 
Back
Naar boven