MuscleMeat

Tren agressie

Bezoekers in dit topic

Verum

Novice
Lid geworden
27 dec 2014
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Hoe gaan jullie hiermee om? Normaal heb ik er niet zo veel last van maar nu heb ik echt heel weinig geduld. Reageer het niet af op mensen die belangrijk voor mij zijn maar meer dat ik echt heel weinig kan hebben van vreemden en dat dingen die mij normaal slechts licht irriteren mij nu gewoon kwaad maken.

Enkele voorbeelden

-Mensen die echt heel langzaam voor je lopen of ineens gaan stilstaan en je kan er niet langs, nu ga ik gewoon dwars door ze heen.
-Heb een fietser van zijn fiets getrokken omdat hij over mijn tenen reed en mij geen voorrang gaf op een zebrapad
-Buren van mijn vriendin hadden om 02:00 op een doordeweekse dag nog harde muziek aan en normaal zou ik gewoon rustig vragen of het wat stiller kon maar gezien het tijdstip en de tren zei ik dat als ze die muziek nu niet zachter zouden zetten dat ik niet voor de gevolgen in zou staan in een niet zo rustige manier. Was wel gelijk stil.

Punt is dat het wel lijkt of mijn lontje met de dag korter wordt, heeft gelukkig nog geen gevolgen voor mij gehad maar ik schrik soms van mezelf hoe ik in een bepaalde situatie reageer met tren en met name in het verkeer.
 
Als je je als een debiel gaat gedragen zou ik er lekker mee stoppen.
 
Als je er niet tegen kan, moet je het niet gebruiken.
 
Lijkt me een geschikt moment te concluderen dat tren niet voor jou is.

Welke dosis zit je op btw?
 
Is het werkelijk de tren of gebruik je de tren als excuus hiervoor ;)
 
Snap dat het per persoon verschillend is.
maar snap die tren rage echt niet.
beetje relativeren man!
 
Snap dat het per persoon verschillend is.
maar snap die tren rage echt niet.
beetje relativeren man!

Inderdaad. Als k sommigen hoor lijkt t wel of ze op tren ineens hulk worden die niets meer verdraagt.
Grow up......
 
Je moet niet zo tof doen, klein kind. Je wist dit hopelijk dondersgoed van te voren.
 
Stopt reading after: hier enkel voorbeelden....
 
Ik reageer het af op Marokkanen!
 
andere mensen kunnen er weinig aan doen dat jou lontje korter word omdat je wat gebruikt. Of het nou tren is of coke whatever geld overal voor , jij neemt het dus het is jou verantwoordelijkheid te zorgen dat een ander er geen last van heeft lijkt me zo.
Spreek in de gym vaker gasten die ' denken ' agressiever te worden omdat dat de rondgaande mode is bij anabolen maar ik zeg ze ook altijd heel eerlijk dat ze door überhaupt er al aan te denken' ik word hier agressiever van ' dat ze dat dan ook worden. Mindset. Tren fucked met je kop dat is waar maar je moet ook psychisch sterk in je schoenen staan voor je ergens aan begint. Door mensen als jij komen anabolen in een kwaad daglicht te staan, en zal dat ook zo blijven dus op die manier werk je mee aan de vooroordelen die de mensen al hebben hierover. Hiermee verpest je het dus voor de rest eigenlijk die wel hun koppie erbij houden en weten waar ze mee bezig zijn. Hormonen gebruiken is altijd een risico en altijd eigen verantwoordelijkheid. Zijn er middelen waar je niet tegen kan vanwege dit soort ' bijwerkingen' neem het dan niet en pak wat anders. Tot tien tellen klinkt kinderachtig maar in die tien seconden kun je wel je geest de kans geven om rustig te worden en de gevolgen van bepaalde daden in te schatten en te denken ' dit ben ik niet ' en dus dingen voorkomen waar je spijt van krijgt. Of je moet van jezelf al een opgefokte haan zijn dan zal dat zeker versterkt worden dus mijn advies is dan : lekker laten liggen die olie.
Ben zelf niet heilig maar hou altijd mijn gedachtes onder controle door simpelweg een pas op de plaats te maken en het vuur lager te zetten ipv over te laten koken. Weglopen of controle houden simpel As that.
 
Laatst bewerkt:
Weer zo iemand die AAS gebruikt als excuss om tof te doen.
 
kan me wel vinden in jou situatie, heb in t verleden thuis ook flinke problemen gehad door enorm veel stress En doe daar nog is 100mg tren ace ed bij en je kan je wel voorstellen dat je volloopt en het een x uit de hand loopt.

Krijg altijd wel spijt van zulke uitbarstingen. en nu denk ik gewoon vaker na over de consequenties en tel ik niet meer tot 10 maar tot 30 bijvoorbeeld.
 
andere mensen kunnen er weinig aan doen dat jou lontje korter word omdat je wat gebruikt. Of het nou tren is of coke whatever geld overal voor , jij neemt het dus het is jou verantwoordelijkheid te zorgen dat een ander er geen last van heeft lijkt me zo.
Spreek in de gym vaker gasten die ' denken ' agressiever te worden omdat dat de rondgaande mode is bij anabolen maar ik zeg ze ook altijd heel eerlijk dat ze door überhaupt er al aan te denkt ' ik word hier agressiever van ' dat ze dat dan ook worden. Mindset. Tren fucked met je kop dat is waar maar je moet ook psychisch sterk in je schoenen staan voor je ergens aan begint. Door mensen als jij komen anabolen in een kwaad daglicht te staan, en zal dat ook zo blijven dus op die manier werk je mee aan de vooroordelen die de mensen al hebben hierover. Hiermee verpest je het dus voor de rest eigenlijk die wel hun koppie erbij houden en weten waAr ze mee bezig zijn. Hormonen gebruiken is altijd een risico en altijd eigen verantwoordelijkheid. Zijn er middelen waar je niet tegen kan vanwege dit soort ' bijwerkingen' neem het dan niet en pak wat anders. Tot tien tellen klinkt kinderachtig maar in die tien seconden kun je wel je geest de kans geven om rustig te worden en de gevolgen van bepaalde daden in te schatten en te denken ' dit ben ik niet ' en dus dingen voorkomen waar je spijt van krijgt. Of je moet van jezelf al een opgefokte gaan zijn dan zal dat zeker versterkt worden dus mijn advies is dan : lekker laten liggen die olie.
Ben zelf niet heilig maar hou altijd mijn gedachtes onder controle door simpelweg een pas op de plaats te maken en het vuur lager te zetten ipv over te laten koken. Weglopen of controle houden simpel As that.

mee eens sommige beweren dat test hen agressief maakt maar tijdens een onderzoek hebben ze 600mg test gebruikt en is bevestigt dat het je niet agressief maakt of mentaal verandert op dit vlak,
placebo is dus zeker aanwezig en imo word AAS dan gebruikt als een excuus.
 
Ik reageer het af op Marokkanen!
Dan hoop ik dat jij snel De verkeerde tegen mag komen, ik ben geen maroc maar, je lult als een kip zonder kop man!!! Wat een triest antwoord.
 
manmanman humor snappen ze nog neit hier hoor
 
kom op man zit in je hoofd.....
 
Back
Naar boven