MuscleMeat

Tren E en Test E of Parabolan en Sustanon

Bezoekers in dit topic

Rikh

Novice
Lid geworden
22 apr 2012
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

IK heb een vraagje waar ik zelf niet echt uitkom.

Wat zou normaal gezien betere gains opleveren. Aangezien Tren E en Parabolan bijde Trensoorten zijn alleen dat parabolan een middellange ester heeft lijkt deze me goed te combineren met Sustanon aangezien deze ook 2x in de week gezet moet worden.

Tren E en Test E dus 1 maal per week. Wat denken jullie dat de beste gains oplevert? Mischien iemand met eigen ervaring?

Of ik zet dus 1x per week

500mg Test E
400mg Tren E

Of ik prik 2 keer in de week

500 Sust
en wat zou bij Parabolan beste dosis zijn die vergelijkbaar is aangezien het 76mg per ml is?

Voor het extra prikken hoef ik het niet te laten dat maakt me niet veel uit.

ook neem ik week 1-6 50mg winstrol ed

Verder sluit ik erna af met korste esters.

4 weken eod
150mg test P
150mg tren A
200mg Mast p

Tevens zet ik elke dag 4,8iu Genotropin per dag

Iemand nog sugesties graag jullie mening hier over.

Alvast bedankt.

test e 250mg bij tren e 400mg.

Waarom geno ?

sust para zal meer doen, korte esters werken altijd heftiger ! maar omdat je wil afsluiten met korte esters zou je inderdaad enanthaat kunnen pakken. iik zou alleen niet 2 x tren pakken, pak iets anders om weer goed te reageren !

pak dan test e met primo en sluit af met korte esters test prop tren a en winny .;)

sust para zal meer doen, korte esters werken altijd heftiger ! maar omdat je wil afsluiten met korte esters zou je inderdaad enanthaat kunnen pakken. iik zou alleen niet 2 x tren pakken, pak iets anders om weer goed te reageren !

pak dan test e met primo en sluit af met korte esters test prop tren a en winny .;)

Als je afsluit met korte esters en de hoeveelheid verhoogd is het prima, weet alleen niet hoelang de kuur duurt en waarom Geno...

Geno zet ik hele jaar door. Hoeveel ml para zou ik dan zetten bij de sust?

om de dag 75mg moet zat zijn.

Wou het eigenlijk om de 3 dagen zetten. Dus 2ml parabolan en 2ml sust per keer wat zeggen jullie ervan?

Nou om de 3 dagen zal niet goed genoeg zijn volgens mij, parabolan wordt over het algemeen eod gezet en sust ook vanwege de prop ester erin..

Ik dacht dat het om de 3 dagen was met para en sust?

Anders kan je toch net zo goed test p en tren a zetten?

Wou het eigenlijk om de 3 dagen zetten. Dus 2ml parabolan en 2ml sust per keer wat zeggen jullie ervan?

Ik dacht dat het om de 3 dagen was met para en sust?

Anders kan je toch net zo goed test p en tren a zetten?

De hoeveelheid is je eigen keuze.

e3d is prima.

Nou om de 3 dagen zal niet goed genoeg zijn volgens mij, parabolan wordt over het algemeen eod gezet en sust ook vanwege de prop ester erin..

Weer zo'n onzinnige post

lol?? anders kun je net zo goed tren a en test p zetten

lol, die laatste 4 weken pak je dus zo'n 1750 mg AAS per week?

Ik zou het eerste advies van Porterhouse aannemen.

Als je dan per se hoger wil doseren pak dan 10 weken ethanaat versies gevolgd door en 4 weken korte esters maar dan bij de korte esters de helft van de doseringen die je van plan was.

Back
Naar boven