Fitness Seller

Tren e LYY

Bezoekers in dit topic

boes83

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2008
Berichten
378
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Heb een tijd geleden een topic geplaatst over de extreem donkere kleur van de tren e van LYY. Nu heb ik gisteren een nieuwe vial geopend van dezelfde batch en deze was donker geel (dus niet zo extreem donker dan die van mijn vorige topic). Heeft iemand hier een logische verklaring voor. Alvast bedankt.
 
Heb een tijd geleden een topic geplaatst over de extreem donkere kleur van de tren e van LYY. Nu heb ik gisteren een nieuwe vial geopend van dezelfde batch en deze was donker geel (dus niet zo extreem donker dan die van mijn vorige topic). Heeft iemand hier een logische verklaring voor. Alvast bedankt.

Ik denk dat er gewoon een andere olie is gebruikt...
 
Heb een tijd geleden een topic geplaatst over de extreem donkere kleur van de tren e van LYY. Nu heb ik gisteren een nieuwe vial geopend van dezelfde batch en deze was donker geel (dus niet zo extreem donker dan die van mijn vorige topic). Heeft iemand hier een logische verklaring voor. Alvast bedankt.

Geen logica. Zelfde stickers gebruikt voor een andere batch.
 
andere olie ,dit vanwege de klachten van mensen dat zij niet goed konden zien of zij wel of niet bloed trokken tijdens het aspireren.
klantenservice noemen ze dat.;)
 
andere olie ,dit vanwege de klachten van mensen dat zij niet goed konden zien of zij wel of niet bloed trokken tijdens het aspireren.
klantenservice noemen ze dat.;)

Oke duidelijk. Thanks

Topic kan dicht!
 
Volgens mij heeft LLY twee versies (zover ik weet) van tren

1tje bij mij staat dark gold op en de olie daarvan is donkerder (sesam olie staat erop)
bij de ander staat dat er niet op en is de olie een stuk lichter van kleur.
 
Back
Naar boven