MuscleMeat

Tren E. of ruilen voor Mast E??

Bezoekers in dit topic

luuk88

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Mijn voorgenomen kuur zag er zo uit:

week 1-10: 500 mg Test E
week 4-12: 400 mg Masteron E
Laatste 3/4 weken winny-tabs 40 mg
week 12-14: nolvadex

Maar nu heb ik Trenbolone Enanthate gekregen i.p.v. de Masteron E.
Ik lees hier en daar dat Tren. een heavy middel is en dat er al ruime ervaring moet zijn indien je dit gaat nemen. (hoesten, nieren naar de klote) Op zich kan ik het proberen weer om te ruilen, maar wil eerst graag advies of ik het op zich erbij kan doen (lage dosering dan)
Ik dacht dan zelf aan
week 1-10: 500 mg Test E per week
week 1-10: 200 mg Tren E per week
Laatste 3/4 weken winny-tabs 40 mg per dag
week 12-14: nolvadex

Heb hiervoor kuurtje winny-tabs gedaan en na 4 weken gestopt.
29 jaar
94 kilo
1.90
14%
train 7 jaar 4x in de week

ja tren is redelijk heavy voor het geen wat jij gedaan hebt.
Maar masteron en tren zijn twee verschillende anabolen he die andere werking hebben.Het hangt ervan af wat je doelen zijn die je graag zou willen bereiken.
Is winny het enigste wat je al gedaan hebt qua kuur?
en ik zou geen mast gaan gebruiken op zo een hoog vetpercentage

300mg tren e minstens imo, tren > mast das wel zeker. Op een zijnoot ik ben nu al enkele weken aan de parabolan en ik vind dat er middellen zijn met veel ergere sides, vb.deca op hoge dosis vind ik veel lastiger te verdragen.

ja tren is redelijk heavy voor het geen wat jij gedaan hebt.
Maar masteron en tren zijn twee verschillende anabolen he die andere werking hebben.Het hangt ervan af wat je doelen zijn die je graag zou willen bereiken.
Is winny het enigste wat je al gedaan hebt qua kuur?
en ik zou geen mast gaan gebruiken op zo een hoog vetpercentage

rofl waarom zou hij geen mast kunnen gebruiken ? 14% is nu niet bepaald heel hoog voor een niet wedstrijdganger.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel was/is bulken door de Test en dan masteron en winny inzetten om op het eind er droog en cut uit te zien. Goede harde spieren over te houden. ik las idd dat je voor Masteron niet teveel vet moest hebben, maar ik dacht dat ik wel goed zat op dat punt (14%). Heb het met zo'n app op de gym gemeten...dat je in je handen vast hebt. Heb i.e.g geen buikje, maat ook geen 6-pack :-)
Winnie is idd het enige wat ik heb gedaan...

Laatst bewerkt:
Als 2e kuurtje(eigenlijk 1e echte) al aan de tren zou ik niet doen.Test E op 500mg en wat winny erbij voor 6 weken is imo meer dan voldoende.Bewaar de tren voor je 3e kuur.En aangezien je niet weet hoe je op test reageert zou ik dat eerst gaan bekijken voordat je gaat stacken met allerlei middelen en straks niet weet waar eventuele sides vandaan zullen komen.Veel succes!

Je kunt beter een echte vet% meting laten doen, ipv dat electronische ding..
Ik ben er nou niet zo kapot van..
Succes met je kuur iig kerel !

Mijn doel was/is bulken door de Test en dan masteron en winny inzetten om op het eind er droog en cut uit te zien. Goede harde spieren over te houden. ik las idd dat je voor Masteron niet teveel vet moest hebben, maar ik dacht dat ik wel goed zat op dat punt (14%). Heb het met zo'n app op de gym gemeten...dat je in je handen vast hebt. Heb i.e.g geen buikje, maat ook geen 6-pack :-)
Winnie is idd het enige wat ik heb gedaan...

bulken en cutten aan de hand van middelen in 1 kuur ? als ze geen 20+ weken duurt slaat dat natuurlijk nergens op.

Als 2e kuurtje(eigenlijk 1e echte) al aan de tren zou ik niet doen.Test E op 500mg en wat winny erbij voor 6 weken is imo meer dan voldoende.Bewaar de tren voor je 3e kuur.En aangezien je niet weet hoe je op test reageert zou ik dat eerst gaan bekijken voordat je gaat stacken met allerlei middelen en straks niet weet waar eventuele sides vandaan zullen komen.Veel succes!

Is wel zo, wanneer je dikke gyno krijgt weet je niet of het van de test is of van de tren. En da`s niet gunstig.

Test only op 500mg voor 10 weken is al gruwelijk hoor. (bij mij dan)
Desnoods wat winny erbij of mast e is ook wel een leuke optie.

Redhead..Je hebt helemaal gelijk. Eerst goed kijken wat 1 middel met je doet en dan pas in een andere kuur gaan mixen. Ik heb me alleen voorgenomen om maar 1 echte goede kuur in mn leven te doen. En niet "hooked" aan de anabolen worden,want kan me goed voorstellen dat het een kick blijft om je steeds te zien groeien. Dus die Tren ga ik of ruilen of spuiten..maar wegpleuren lijkt me zonde..en bewaren betekent in de toekomst kuur 3..en dat wil ik niet! Mijn vraag is eigenlijk of er bij jullie niet "al" teveel alarmbellen gaan rinkelen wanneer ik Tren E. 200/300 mg per week drbij zet.

Vraagje aan Badboy (of iemand anders)
Welke methode gebruiken de meeste hier dan?

De BIA-methode van Tanita
Op de weegschaal staan. Maar ik had begrepen dat er dan alleen het vetpercentage van de benen wordt gemeten. (stroom van linkerbeen naar rechterbeen)

De huidplooimeting.
Copy en paste werk hieronder:
De huidplooimeting is momenteel de meest toegepaste methode. Daarbij wordt op 3 tot 7 (vaste) plaatsen van het lichaam de dikte van een huidplooi (met het eronderliggende vet) gemeten met een speciaal daarvoor ontwikkeld handapparaat, dat de vorm heeft van een soort tang. Het gemiddelde van de metingen wordt via een tabel omgezet in het lichaamsvetpercentage.

bulken en cutten aan de hand van middelen in 1 kuur ? als ze geen 20+ weken duurt slaat dat natuurlijk nergens op.

Hmmm. Misschien heb ik de term "bulken" of "focking huge worden" verkeerd gebruikt. Ik wil een grotere, maar vooral droge spiermassa.

wat een hoop kul, beginnen met 1 middel, voor ik op dit board kwam had ik nog nooit iemand ontmoet die kuurde met 1 middel behalve bridge. Je zet test als androgene factor en daarbij een massabouwer, droge massa of een vochtbedje kies je zelf, das de beste manier om ook echte resultaten te krijgen, maarja als iemand de eerste keer kuurt met test only en hij bloat als een waterballon denkt hij natuurlijk dat hij keihard gaat, dat is dus niet zo. Ik zeg 500mg test e + 300mg tren, en die tren zelfs uppen als je geen sides hebt. Zo'n dikke vochtretentie kop en bloeddruk van de deca vind ik 100 keer erger dan insomnia ofzo van de tren.

En die onzin van "waar de sides" vandaan komen, vraag het eens aan jp79 die heeft ook al meerdere kuurtjes achter de rug en weet ook voor geen meter wat wat veroorzaakt. Sides horen erbij en tegen de meeste doe je niets bahalve ze te aanvaarden.

wat een hoop kul, beginnen met 1 middel, voor ik op dit board kwam had ik nog nooit iemand ontmoet die kuurde met 1 middel behalve bridge. Je zet test als androgene factor en daarbij een massabouwer, droge massa of een vochtbedje kies je zelf, das de beste manier om ook echte resultaten te krijgen, maarja als iemand de eerste keer kuurt met test only en hij bloat als een waterballon denkt hij natuurlijk dat hij keihard gaat, dat is dus niet zo. Ik zeg 500mg test e + 300mg tren, en die tren zelfs uppen als je geen sides hebt. Zo'n dikke vochtretentie kop en bloeddruk van de deca vind ik 100 keer erger dan insomnia ofzo van de tren.

En die onzin van "waar de sides" vandaan komen, vraag het eens aan jp79 die heeft ook al meerdere kuurtjes achter de rug en weet ook voor geen meter wat wat veroorzaakt. Sides horen erbij en tegen de meeste doe je niets bahalve ze te aanvaarden.

Als we vanuit jou standpunt gaan kijken kan de TS net zo goed aan de Test\Tren\Mast\T3 gaan als eerste kuur aangezien je moet stacken in jou ogen wil je een kuur succesvol maken.Ik kan me wel vinden in het eerste deel van je post maar zeker niet voor iemand die een kuurverleden heeft van 0,0.Imo is het gewoon verstandiger eerst eens te kijken hoe je gaat op 500mg test voordat je gaat stacken.Zeker met het idee dat hij maar 1 kuur wilt doen.Hieruit blijkt dat hij niet ver van zijn streef doel is dus waarom meer gear en sides nemen als hij het niet nodig heeft?Met een Test\Winny cycle als eerste en laatste kuur moet een goede 6 a 7 kilo er zeker wel inzitten.Waarom bedoel je waar de sides vandaan komen onzin is?Sides horen erbij inderdaad bij maar door verstandig en doordacht je schema op te stellen en te kuren kan je ze beperken,eventuele uitzonderingen als Jp79 daar gelaten.Die kans bestaat altijd natuurlijk.

Als we vanuit jou standpunt gaan kijken kan de TS net zo goed aan de Test\Tren\Mast\T3 gaan als eerste kuur aangezien je moet stacken in jou ogen wil je een kuur succesvol maken.Ik kan me wel vinden in het eerste deel van je post maar zeker niet voor iemand die een kuurverleden heeft van 0,0.Imo is het gewoon verstandiger eerst eens te kijken hoe je gaat op 500mg test voordat je gaat stacken.Zeker met het idee dat hij maar 1 kuur wilt doen.Hieruit blijkt dat hij niet ver van zijn streef doel is dus waarom meer gear en sides nemen als hij het niet nodig heeft?Met een Test\Winny cycle als eerste en laatste kuur moet een goede 6 a 7 kilo er zeker wel inzitten.Waarom bedoel je waar de sides vandaan komen onzin is?Sides horen erbij inderdaad bij maar door verstandig en doordacht je schema op te stellen en te kuren kan je ze beperken,eventuele uitzonderingen als Jp79 daar gelaten.Die kans bestaat altijd natuurlijk.

Was meer een algemene post en niet zozeer op de ts gericht , maar toch vind ik dat er geen enkele "gevorderde" as bestaat en vind ik dat tren in je eerste kuur helemaal geen issue is. SLIN en hoge dosis igf mgf etc vind ik dan wel weer advanced. En om trug te komen op de sides, Als je genoeg research doet weet je ongeveer al wat je van welk product kan verwachten en vind ik niet dat het een twijfel over een stack waard is. Een stack van 4-5 middelen vind ik ook wel onzin in het opzicht van bijwerkingen, dan weet je echt niet wat er gebeurt, maar met 2 middelen kan je het een goed overzicht houden en hoef je niet te paniekeren.

rofl waarom zou hij geen mast kunnen gebruiken ? 14% is nu niet bepaald heel hoog voor een niet wedstrijdganger.

ja maar als hij toch een niet wedstrijdganger is, dan heeft hij ook niet een wedstrijdproduct nodig toch?

het effect van masteron is het grootst wanneer je lager in je vetpercentage zit (als we het hebben over wat het met de uiterlijke vertoning van je fysiek doet)

ja maar als hij toch een niet wedstrijdganger is, dan heeft hij ook niet een wedstrijdproduct nodig toch?

het effect van masteron is het grootst wanneer je lager in je vetpercentage zit (als we het hebben over wat het met de uiterlijke vertoning van je fysiek doet)

Gaan we hier een discussie houden ofdat het niet werkt ofzo ? al staat hij op 34%, werken zal het alleen zie je het harder op lager bf%, net zoals alle andere middelen trouwens, als hij mast wil neemt hij die toch ik zie het probleem er niet van in. En wtf bestaat er tegenwoordig een AS dat alleen wedstrijdgerechtigd is ?

Ik vind de sides van Tren ook zeer overdreven. De eerste x Tren zette ik direct op 600mg in en geen sides ondervonden. En ja heb toch wel wat ervaring met kuren maar de sides moet je op de koop toe nemen...

Ik deel die mening met je JP.
Lees zat reacties van gebruikers die van tren ace 75 mg eod een naar -vee-ruikende-geile-opge****te-slapeloze-stier werden.

Zelf nam ik het de eerste keer op 112.5 mg, en het enige dat ik ondervond was wat extra zweet en slapen ging wat moeizamer......en 1 x tren hoest gehad....that's it

Deca zorgt bij mij voor heftige sides :P

Ik deel die mening met je JP.
Lees zat reacties van gebruikers die van tren ace 75 mg eod een naar -vee-ruikende-geile-opge****te-slapeloze-stier werden.

Zelf nam ik het de eerste keer op 112.5 mg, en het enige dat ik ondervond was wat extra zweet en slapen ging wat moeizamer......en 1 x tren hoest gehad....that's it

Deca zorgt bij mij voor heftige sides :P

hehe we zijn het is een keer eens met elkaar ! Maar euh slapen wat moeizamer vind ik tot nu toe wel redelijk pittig, ik denk dat dat die norsheid bij mij veroorzaakt.

ps : JP79 het was geen aanval op jou ofzo maar gewoon effe aantonen dat je sides niet zo snel kan oplossen, zelf wanneer je wel weet wat je doet.

Terug
Naar boven