Fitness Seller

Tren E - Test E kuurtje - meningen gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
664
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Volgend kuurtje komt eraan, na lang twijfelen is het trenbolone E en test E geworden zonder frontload en zonder kickstart.

W1-9 : 750mg Test E / week
W1-8 : 400 mg Tren E / week

Ik heb op een site gelezen dat het goed zou zijn om T3 te nemen bij trenbolone, weet iemand hier meer over? (of iemand ervaring mee?)

En het gebruik van HcG, hoe zou ik dat het best doen? Enkel op het einde?


Gr.
 
Hallo,

Volgend kuurtje komt eraan, na lang twijfelen is het trenbolone E en test E geworden zonder frontload en zonder kickstart.

W1-9 : 750mg Test E / week
W1-8 : 500 mg trenbolone E / week

Ik heb op een site gelezen dat het goed zou zijn om T3 te nemen bij trenbolone, weet iemand hier meer over? (of iemand ervaring mee?)

En het gebruik van HcG, hoe zou ik dat het best doen? Enkel op het einde?


Gr.

Wat heb je er zelf over gelezen betreft de toevoeging van t3?
 
Wat heb je er zelf over gelezen betreft de toevoeging van t3?

Tren zou de eigen aanmaak van het thyroid hormoon onderdrukken en daarom zou het raadzaam zijn er t3 bij te nemen...
 
Die tren moet dus 400mg/week zijn, typfoutje
 
Trenbolone Acetate Anabolic Steroid Profiles - Steroid . com

"Ironically, even though Tren is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your Tren to avoid elevating your prolactin too high via this route."

voila, veel leesplezier ;)
 
t3 is een stofwisseling versneller ik heb het twee keer gebruikt je word er goed droog van
 
t3 en tren werkt uitstekend. ga nie iig niet te hoog
 
Die hcg kan je ergens rond week 5 á 6 beginnen en doortrekken tot week 9.
500iu wat vele nemen vind ik zelf een beetje aan de lage kant, maar zijn veel die daar genoeg aan hebben. Zelf zou ik 1000iu doen vanaf week 5 tot 9.
 
Ik ben ook bezig met tren test t3 maar droog wordt ik niet terwijl dat wel mijn doel was maar 25mcg per dag erbij nemen voor de zekerheid kan natuurlijk geen kwaad.
 
Als je doelstelling is er droger van te komen is 25mcg echt niet voldoende, dan moet je beter op en afbouwen tot 100mcg.
 
Back
Naar boven