XXL Nutrition

tren e + test e

Bezoekers in dit topic

tijskes

Novice
Lid geworden
22 mei 2012
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Na 3 jaar overweeg ik om nog eens te gaan kuren. Vorige kuren waren winny only en test only
Nu had ik gedacht aan:
200mg tren e per week (1-8)
200mg test e per week (1-10)

Nu lees ik veel over mensen die zeggen om tren hoger te doseren dan test of juist omgekeerd.
Wat zijn jullie ervaringen?
En wat vinden jullie van de doseringen?

stats:
25 jaar
1m77
86 kg
14% vetpercentage

Mijn doel is om pure spiermassa te winnen en toch ook wat in vp te zakken. (harder uitzien)
 
Laatst bewerkt:
Bescheiden doseringen, prima toch? Verhogen kan altijd.
 
Wat is dat toch met mensen die denken spiermassa te gainen en tegelijkertijd een paar procenten te droppen?

Maak voor jezelf de keuze of je wilt bulken of cutten en stick to the plan.

Op 14% zou ik persoonlijk 250 test 400 tren zetten en cutten.

Indien je naar 10% zakt en dan je kuur begint zou ik 500 test 200 tren zetten. (Ervanuitgaande dat je test en tren in huis hebt, anders 500 test 200 deca 50dbol)
 
Wat is dat toch met mensen die denken spiermassa te gainen en tegelijkertijd een paar procenten te droppen?

Maak voor jezelf de keuze of je wilt bulken of cutten en stick to the plan.

Op 14% zou ik persoonlijk 250 test 400 tren zetten en cutten.

Indien je naar 10% zakt en dan je kuur begint zou ik 500 test 200 tren zetten. (Ervanuitgaande dat je test en tren in huis hebt, anders 500 test 200 deca 50dbol)

Danku voor de tips.
Mijn doel is nu om toch wat te cutten en harder te ogen. Dus zou het voor mij de eerste optie zijn.
Tips ivm met nakuur? Is enkel nolvadex genoeg?
 
Wat is aan te raden als nakuur? Nolvadex? clomid? hcg laten meelopen tijdens de kuur?
Ik had gedacht aan enkel een nakuur omdat 8 weken tren en 10 weken test niet echt een lange cycle is. Ik herstelde ook vrij vlot na mijn vorige kuren met nolva.
 
bijna zelfde stats als dat ik heb, ben zelf van plan 300/600 test e met primo op 400mg en mast op 400mg 10 weken lang te nemen en natuurlijk om die vet % zo veel mogelijk te verminderen t3/clen.....
 
Kuur om te cutten:

Test 250mg gedurende 10 weken
Tren 400mg gedurende 8weken
Optioneel: Mast 200mg gedurende 10weken

2 weken na laatste injectie: 4weken clomid op 25-50 mg.

Eventueel tijdens je kuur tot aan de nakuur 2*750 iu hcg per week, test mag dan lager naar +- 150mg.
 
wat denk je dat ideale cut kuur is voor mij zit rond 13% op 87/88 kilo 178cm wil binnenkort 300mg test 400mg primo 400mg mast pakken 10 weken lang met daarna 2 weken on clen 2 weken off / t3 opbouwend tot 75/100mcg gedurende 10 weken.....

wil geen tren meer nemen 4x gekuurd met tren teveel sides agressief,emotioneel na kuur, te veel spierverlies na kuur.....
 
Anders hijack je even een topic :roflol:
 
al gedaan 2 dagen terug:P
 
wat denk je dat ideale cut kuur is voor mij zit rond 13% op 87/88 kilo 178cm wil binnenkort 300mg test 400mg primo 400mg mast pakken 10 weken lang met daarna 2 weken on clen 2 weken off / t3 opbouwend tot 75/100mcg gedurende 10 weken.....

wil geen tren meer nemen 4x gekuurd met tren teveel sides agressief,emotioneel na kuur, te veel spierverlies na kuur.....

cutkuur zonder tren (die ik binnenkort ga doen):

test 250mg
primo 500mg
Bold 600mg
--> Ik doe er dan ook nog anavar bij de laatste weken op 60mg per dag.
 
cutkuur zonder tren (die ik binnenkort ga doen):

test 250mg
primo 500mg
Bold 600mg
--> Ik doe er dan ook nog anavar bij de laatste weken op 60mg per dag.
Hoe lang ga je die anavar op het einde nemen? ben het namelijk ook van plan :)
 
Hoe lang ga je die anavar op het einde nemen? ben het namelijk ook van plan :)

In totaal 5 weken tot aan de nakuur :)

Ik overweeg ook Sibutramine om hongergevoel wat te onderdrukken (bold) en T3 zal ik ook nog de laatste 25 dagen nemen op 50mcg.
 
ben benieuwd laat me weten:D
 
Kuur om te cutten:

Test 250mg gedurende 10 weken
Tren 400mg gedurende 8weken
Optioneel: Mast 200mg gedurende 10weken

2 weken na laatste injectie: 4weken clomid op 25-50 mg.

Eventueel tijdens je kuur tot aan de nakuur 2*750 iu hcg per week, test mag dan lager naar +- 150mg.

Danku! Dit is het soort info die ik wou.
Clomid meer aan te raden dan Nolva? Volgens mij is hier niet veel verschil in toch? (Ik vraag het enkel omdat ik de Nolva al in huis heb)
 
Danku! Dit is het soort info die ik wou.
Clomid meer aan te raden dan Nolva? Volgens mij is hier niet veel verschil in toch? (Ik vraag het enkel omdat ik de Nolva al in huis heb)

Clomid (25-50 mg) zorgt voor een vlotter herstel dan nolva maar nolva kan ook... op 20mg dan.
 
Back
Naar boven