MuscleMeat

Tren en die gekke dromen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Armyofone92

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 feb 2015
Berichten
514
Waardering
79
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
8%
Dbbers ,

Ervaren jullie dat ook , als ik tren ace zet dezelfde nacht hele gekke realistische dromen , en vooral sexdromen en geweld dat ik achterna word gezeten door honden en dan veranderen ze in mooie vrouwen en heb ik Sex met ze hahahah . Echt fucked up , word wakker en herinner alles , dan als ik weer slaap droom ik weer zo gek enzovoort . Wie heeft dat nog meer , en ervaren jullie dit als vervelend? Ik zet 100 mg ed dus probeer schommelingen te vermijden . Ook merk ik dat ik enorm zweet tijdens het trainen vrijwel 1 e set begint het al . Gek genoeg niet in de nacht , gelukkig maar .
 
Die dromen heb ik ook zonder tren.
 
Die dromen heb ik gelukkig niet, wel mega tren night sweats. Wordt elke ochtend in een zwembad wakker :D
 
heb gelukkig niet die dromen, maar in een zwembad wakker worden komt me indd bekend voor, me ma word er gek van.

verder heb ik niet alleen in de sportschool last van zweet, zelf tijdens eten of lopen druppelt het al.
 
Die dromen klinken echt awesome, zou er bijna van aan de tren gaan.
 
Ik heb geen dromen over geile wijven helaas. Wel over collega's die ik wil vermoorden. Of dat ik ineens nick & Simon zingend en zwemmend zie voorbij komen. Ow en een droom over dat iedereen bezeten is door de duivel en iedereen op at:)
 
Hahah nee ik heb echt volle bak Sex dromen . Maar toch blijft het de lekkerste compound imo , je word echt verschrikkelijk sterk en hard ervan , merk ook dag na injectie dat het echt piekt en aders staan vol. Alleen jammer dat je zo ontiegelijk zweet tijdens training ervan , kan praktisch me kleding uitwringen

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

heb gelukkig niet die dromen, maar in een zwembad wakker worden komt me indd bekend voor, me ma word er gek van.

verder heb ik niet alleen in de sportschool last van zweet, zelf tijdens eten of lopen druppelt het al.

Haha weet exact wat je bedoelt , heb exact zelfde vooral als ik Carbs eet . Ook als je bijv staat wachten in supermarkt ineens loopt het zweet van je rug af .
 
de dromen weet ik ook niet hoe je die tegen kunt houden, had ik ook. Lag dan ook in bed alsof ik ze echt meemaakte, m'n vriendin heeft me wel eens wakker gemaakt omdat ik om me heen aan het meppen was :')

Het nachtzweten heb ik echter bijna nooit gehad en ik ben ervan overtuig dat dit was omdat ik vlak voor het slapen gaan zette en een half uur ervoor geen carbs meer at ( erna ook niet meer ). Heb wel 's gehad dat ik dat vergat of geen tijd had of whatever en dus 's morgens moest zetten en dan werd ik idd de nacht erop drijfnat wakker. Worth the shot als je het nog niet doet.
 
Armyofone92 zei:
Haha weet exact wat je bedoelt , heb exact zelfde vooral als ik Carbs eet . Ook als je bijv staat wachten in supermarkt ineens loopt het zweet van je rug af .

hahaha indd, meest vervelende vind ik op t werk, wanneer je zonder inspanning al stuk zweet en dat iedereen je aankijkt.:rolleyes:
 
hahaha indd, meest vervelende vind ik op t werk, wanneer je zonder inspanning al stuk zweet en dat iedereen je aankijkt.:rolleyes:

Ja heb het ook op me werk , en dan kijken ze van ben je ok ? Ook vette huid , geen acne wel.
Voor de rest merk ik dat het je echt een dominant uitstraling geeft , je loopt echt met een uitstraling van dont f*uck with me , ook in de gym . Maar voor de rest gaat alles prima
 
daarom was ik al van plan om NOOIT tren te pakken
 
Ik gebruik nu anderhalf week tren e merk alleen dat ik meer zweet in de gym voor de rest niet zo veel
 
Ik gebruik nu anderhalf week tren e merk alleen dat ik meer zweet in de gym voor de rest niet zo veel

Tren e is net als test e , week 4-5 piekt de hormoon . Voor de rest vind ik tren e niet zo heftig als tren a , werd er ook minder hard van . Tren e is wel beter geschikt voor een bulk vind ik , tren a is vanwege de korte ester beter voor cutten , recompen. Weet wel als je erge sides krijgt dat je er Ff mee gaat zitten , het is niet snel uitgewerkt . Op hoeveel zit je trouwens ?
 
Mijn advies tegen slaap problemen/ dromen van tren magnesium, zinc, 5HTP, L-Theanine en wat phenibut innemen half uur voor het slapen. Ik sliep als een baby op 100mg ace ED
 
Mijn advies tegen slaap problemen/ dromen van tren magnesium, zinc, 5HTP, L-Theanine en wat phenibut innemen half uur voor het slapen. Ik sliep als een baby op 100mg ace ED

Ik doe nachtwerk , alleen van do tot en met zo . Maar op me vrije dagen kan ik ook pas rond 7 uur ochtends in slaap vallen doordat me lichaam zich heeft aangepast aan het nachtwerk is wel fucked up . Want door de dag loop ik als een dolle te gapen en wil niks anders dan eten en slapen . Is wel klote , normaal gesproken zou ik moeten slapen in de nacht op me vrije dagen maar tren heeft zeker invloed op het wakker blijven
 
Ik zou het eens proberen deze stack word veel aangeraden op US fora o.a door Shadow Pro en het hielp mij niet alleen met het in slapen vallen maar ook de kwaliteit van de slaap ging erop voorruit.
 
Ja ik ga het eens een try geven , ik merk echt als je te weinig slaap hebt gepakt dat je heel geprikkeld bent .
 
Ahh gossie jij hebt het zwaar.. Sexdromen met mooie vrouwen dat is echt te ernstig. Sterkte!
 
Back
Naar boven