AndroidHealthClinic

Tren en slapen

Bezoekers in dit topic

Karon

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2013
Berichten
1.105
Waardering
35
Heeft iemand nog tips om goed te slapen met Tren? Ik zweet gelukkig niet mijn bed uit en val ook makkelijk in slaap maar ben na 6 uur slapen al weer wakker en kan dan niet verder slapen terwijl ik normaal toch wel 9 uur slaap. Ook wordt ik vaker s'nachts wakker

Wat wel vreemd is dat ik zonder Tren met 6 uur slaap echt brak ben en met Tren valt het nog wel mee
 
Oxazepam 25/50mg voor het slapen
 
Oxazepam 25/50mg voor het slapen

Slim man een benzo elke dag nemen om te slapen


Carbs vermijden voor slapen
Slaap met raam open / fan op je / airco aan
Tweede kussen om te switchen / slaap op een handdoek o.i.d.

Verder slapen als alles al nat is van zweet is beetje lastig
 
Oxazepam 25/50mg voor het slapen

Wil liever niet aan de Benzo's beginnen. Hoor vaak dat het een soort neerwaarts spiraal is en je steeds meer nodig hebt en niet meer zonder kan slapen. Lijkt me wel geschikt om te nemen als ik die dag erop echt iets belangrijks heb maar voor dagelijks gebruik wat te zwaar
 
Slim man een benzo elke dag nemen om te slapen


Carbs vermijden voor slapen
Slaap met raam open / fan op je / airco aan
Tweede kussen om te switchen / slaap op een handdoek o.i.d.

Verder slapen als alles al nat is van zweet is beetje lastig

Wil liever niet aan de Benzo's beginnen. Hoor vaak dat het een soort neerwaarts spiraal is en je steeds meer nodig hebt en niet meer zonder kan slapen. Lijkt me wel geschikt om te nemen als ik die dag erop echt iets belangrijks heb maar voor dagelijks gebruik wat te zwaar

Is ook niet de bedoeling dat je het elke dag neemt, maar neem het eens in de paar dagen om even wat bij te trekken is prima.
Verders heb ik alle alternatieve geprobeerd maar voor mij te vergeefs..
 
Ik word van tren een moe wrak , overdag zo suf als een zak zand . In de gym is het kort en explosief maar toch wil ik langer kunnen trainen , ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken . Ik zorg wel dat ik minstens 8-9 uur slaap per 24 u
 
Ik had bij een webshop (vitamine.nl oid) kleine caps met 3mg melatonine gekocht. Als ik er daar 3 van nam sliep ik stukken beter tijdens me tren kuur.
 
Ik had bij een webshop (vitamine.nl oid) kleine caps met 3mg melatonine gekocht. Als ik er daar 3 van nam sliep ik stukken beter tijdens me tren kuur.

Dacht dat melatonine alleen hielp bij het inslapen wat bij mij niet echt het probleem is. Het is meer dat ik spontaan te vroeg wakker wordt na een hele rare droom (ook zo'n leuke bijwerking, zou ze eigenlijk moeten opschrijven en publiceren) en niet meer verder kan slapen
 
Ik sliep ook echt langer door als ik het nam. Inslapen is bij mij niet zo het probleem on Tren, meer het vroege wakker worden. Hier hielp het bij mij wel tegen, is het proberen waard imo. Kost je weinig.
 
Vast ritme zo goed mogelijk aanhouden en zelfs in het weekend.
 
Als je tren neemt slaap je minder. Punt.
 
Ik alleen door het zweten, nat wakker worden. Handoeken verversen en weer verder slapen.
 
Kom op, iedereen weet dat dat de meest voorkomende side is van tren.
 
Minder slapen, zweten en nachtmerries(rare dromen) je krijgt het er vaak allemaal bij als je tren neemt (ik in iedergeval wel)
Als ik de mogelijkheid heb neem ik een power nap later op de dag/avond van circa een half uurtje.
 
Maar tren is zoo heerlijk dat ik het voor lief neem, je zou me ook niet horen klagen [emoji13]
 
Op tren komt het regelmatig voor dat ik een kwartiertje tot een half uurtje ergens eind van de middag, begin van de avond pak. Soms noodgedwongen omdat ik gewoon mijn ogen niet open kan houden, maar vaak ook bewust. Moet zeggen dat dit altijd wel een heel stuk helpt. Maar het is inderdaad een gegeven dat je op tren gewoon korter en minder vast slaapt. Voeg daar een nat kussen aan toe en voor sommigen ook "leuke" dromen..

Tren is niet voor iedereen denk ik dan maar :D
 
Tren is niet voor iedereen denk ik dan maar :D

Dit dus... benzo's e.d. nemen omdat je niet kan slapen op tren geeft naar mijn mening aan dat tren niet geschikt is voor de gebruiker. :)
 
3/5 ml ghb voor het slapen gaan, heb je in ieder geval 5/6 uur kwaliteitsslaap...
 
Back
Naar boven