AndroidHealthClinic

TREN en ZWETEN

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
goedemorgen lieve mensen,

voor degene onder ons die ervaring hebben met tren acetaat, in hoeverre hadden jullie last van zweten, hoe snel kreeg je hier last van en wat kun je hieraan doen? :) heb een beetje rondgezocht en een aantal post's hebben me een klein beetje bezorgd gemaakt :P

DBC01 zei:
Sinds enige tijd merk ik dat als ik mijn huid flink scrub er een nare zurige lucht afkomt die snel verdwijnt maar niet te harden is.

Dit heb ik weleens eerder gehad maar niet zo erg, en ik denk dat dit de combinatie Tren/Test is als ik het juist heb?

MAN WAT EEN KLERELUCHT!

Er wordt weleens gezegd dat de Test letterlijk je porieen uitkomt;
wel bij mij is het al zover dat ik onderhand de lucht van een Tren-koe heb.

Iemand ervaring mee? ???

Post: 'Ik stink naar een koe' :D
 
ik ben serieus kortademig(heb astma maar dit maakt het nog is erger),zweet veel sneller maar stink niet. ;)
 
ik ben nu ook met tren/test bezig en ik zweet me ook kapot, ben kortademig en als ik wakker wordt lijkt het bij mij wel een paardenmanege in de slaapkamer zo stinkt het :D
 
Ik heb er net een kuurtje met tren opzitten, en ik had eigenlijk best wel last zweten.
Had ook constant een vette huid waardoor er zich ook meer acné ontwikkelde.
Wat ik wel ondervondt is dat het zweten eigenlijk met vlagen kwam, maar wat dat stinken
betreft toch geen klachten van gehad, maar had soms wel de indruk dat ik mezelf begon te rieken
maar dan ging ik douchen soms wel 2-3 maal per dag of deed geregeld een ander t-shirt of onderhemd aan.

Maar over de werking van Tren doen zou ik zeggen.
 
Ik zweet me de hele dag de kolere met tren, eigenlijk altijd wel meer onder invloed van as, maar gelukkig stink ik er niet bij.
 
ach het hoort er gewoon een beetje bij tot nu toe weegt het nadeel van stinken en zweten van tren niet op tegen de voordelen, want ik vind het erg lekker spul.

gewoon 2 x per dag douchen, dat zou ze werk moeten doen
 
Ik zweette voornamelijk 's nachts in mn slaap. Zo hard dat ik er paar maal per nacht van wakker werdt om mn t-shirt te verschonen. Overdag viel het zweten mee maar was wel kortademig.
 
fgh
 
Laatst bewerkt:
Latin spirit zei:
ik ben nu ook met tren/test bezig en ik zweet me ook kapot, ben kortademig en als ik wakker wordt lijkt het bij mij wel een paardenmanege in de slaapkamer zo stinkt het :D

Precies :roflol:

Zweten, vooral 's nachts, 2 keer per nacht een nieuw shirt aantrekken en slapeloosheid..
 
Ik heb het zoiezo on roids...nog geen tren gedaan...
Ik moet gewoon boven deken slapen, zelfs in de winter..
En dan nog is alles nat :(
 
Matig last van gehad. Wel snachts lekker zweten! en meuren viel opzich wel mee.
 
Hoe komt dat dat je zo van tren gaat zweten? ben je dan vet aan het verbranden ofzo
 
Ik had MRP. en gebruikte 75-100mg om de dag.
 
M@rsel zei:
Hoe komt dat dat je zo van tren gaat zweten? ben je dan vet aan het verbranden ofzo
Klopt. Wie vet verbrand gaat meer zweten/ stinken. Als er geen estradiol aanwezig is dan kan tren op zichzelf in hogere mate vet gaan verbranden. (1)

kan je weinig aan doen en moet je ook niets aan doen, buiten dan massaal water drinken.

1 StJohn LC, Ekeren PA, Crouse JD, Schanbacher BD, Smith SB, lipogenesis in adipose tissue from ovariectomized and intact heifers immunized against estradiol and/or implanted with trenbolone acetate, J Anim Sci 1987 May, 64 (5) : 1428-33
 
Toen DBC voor het eerst bij me kwam slapen, wist ik niet wat ik mee maakte! Ik kon elke keer nadat we gecoïtust hadden, mijn bed compleet verschonen doordat het van boven tot onder kletsnat was geworden door zijn zweet. En dan nog moest ik onder de schone lakens een badhanddoek leggen doordat mijn matras anders de lakens weer nat maakte :(

Mijn matras is inmiddels totaal verdoet door de gele kringen die hij lijkt te verzamelen...

Heeeeeel fijn hoor! Die Tren! :mad:
 
Hertje zei:
Toen DBC voor het eerst bij me kwam slapen, wist ik niet wat ik mee maakte! Ik kon elke keer nadat we gecoïtust hadden, mijn bed compleet verschonen doordat het van boven tot onder kletsnat was geworden door zijn zweet. En dan nog moest ik onder de schone lakens een badhanddoek leggen doordat mijn matras anders de lakens weer nat maakte :(

Mijn matras is inmiddels totaal verdoet door de gele kringen die hij lijkt te verzamelen...

Heeeeeel fijn hoor! Die Tren! :mad:


lekker ja die tren ........ :rolleyes:
 
Hertje zei:
Toen DBC voor het eerst bij me kwam slapen, wist ik niet wat ik mee maakte! Ik kon elke keer nadat we gecoïtust hadden, mijn bed compleet verschonen doordat het van boven tot onder kletsnat was geworden door zijn zweet. En dan nog moest ik onder de schone lakens een badhanddoek leggen doordat mijn matras anders de lakens weer nat maakte :(

Mijn matras is inmiddels totaal verdoet door de gele kringen die hij lijkt te verzamelen...

Heeeeeel fijn hoor! Die Tren! :mad:


hehehe ik ken dat :D ben benieuwd wat voor spetterfestijn dat wordt als ik aan de tren ga :D
 
Hertje zei:
Toen DBC voor het eerst bij me kwam slapen, wist ik niet wat ik mee maakte! Ik kon elke keer nadat we gecoïtust hadden, mijn bed compleet verschonen doordat het van boven tot onder kletsnat was geworden door zijn zweet. En dan nog moest ik onder de schone lakens een badhanddoek leggen doordat mijn matras anders de lakens weer nat maakte :(

Mijn matras is inmiddels totaal verdoet door de gele kringen die hij lijkt te verzamelen...

Heeeeeel fijn hoor! Die Tren! :mad:

Ik heb nog zo tegen die ouwe reus gezegd plascoïtus wel met een zeiltje doen bro :D

Maar idd ik zweete ook als een gek op de tren but i love the stuff :cool:
 
Back
Naar boven