XXL Nutrition

Tren/gyno een oplossing ?

Bezoekers in dit topic

spitfire01

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2009
Berichten
1.029
Waardering
666
Hoi, ik heb 2 keer tren geprobeerd en kreeg beide keren direct gyno(echt een schijfje dus geen puffy nipples). Beide keren was het in combinatie met test.

Hoe kan je de gyno tegengaan? Ik zat te denken om misschien 10ed of eod
nolva ernaast te laten lopen. Is dat een idee, want ik wil niet volledig m'n estrogeen droppen?...
 
Start maar met mast Prop.
edit: of je moet Evista(raloxifeen 60mg)kunnen vinden
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu geen last van gyno, maar voor als ik tren wil gaan draaien in een toekomstige kuur 😉
 
Is dit niet door prolactine geinduceerde gyno? Kun je volgende x Dostinex/Cabergoline proberen.
 
Is dit niet door prolactine geinduceerde gyno? Kun je volgende x Dostinex/Cabergoline proberen.
Ik had in een topic van big cat gelezen dat, dat niet klopte geloof ik.
 
En dan 10 eod om mijn estro niet volledig stil te leggen of is dat al teveel ?
10mg per dag voor elke 100mg testosteron die je neemt. Ik denk niet dat je ineens met low estrogen zit, het is geen AI.
 
10mg per dag voor elke 100mg testosteron die je neemt. Ik denk niet dat je ineens met low estrogen zit, het is geen AI.

10mg per 100mg test is wel veel man. Ik weet dat Galen dat hier adviseert, maar ik kwam gewoon goed weg met 10mg tamoxifen op 500-750 test en ik ben vrij gyno gevoelig. Ik zou altijd de laagst mogelijke dosis nemen met dat soort shit.
 
10mg per 100mg test is wel veel man. Ik weet dat Galen dat hier adviseert, maar ik kwam gewoon goed weg met 10mg tamoxifen op 500-750 test en ik ben vrij gyno gevoelig. Ik zou altijd de laagst mogelijke dosis nemen met dat soort shit.
10mg per 100 lijkt mij ook veel. Is voor de meesten hier al minimum 50mg.
mij lijkt dat je op 10 kan beginnen ofzo en je kan nog altijd ophogen na een weekje.
 
10mg per 100mg test is wel veel man. Ik weet dat Galen dat hier adviseert, maar ik kwam gewoon goed weg met 10mg tamoxifen op 500-750 test en ik ben vrij gyno gevoelig. Ik zou altijd de laagst mogelijke dosis nemen met dat soort shit.
Ik wil inderdaad zo weinig mogelijk nemen. Zal over een tijd kijken of10mg Ed/eod genoeg is.
 
10mg per 100mg test is wel veel man. Ik weet dat Galen dat hier adviseert, maar ik kwam gewoon goed weg met 10mg tamoxifen op 500-750 test en ik ben vrij gyno gevoelig. Ik zou altijd de laagst mogelijke dosis nemen met dat soort shit.
Is niet wat ik adviseer. Ik adviseer het als step-up-aanpak om op te hogen tot maximaal 10 mg per 100 mg testosteronenanthaat wekelijks (met een limiet van ~50 mg dagelijks) wanneer 10 mg dagelijks niet voldoende werkt.
 
Is niet wat ik adviseer. Ik adviseer het als step-up-aanpak om op te hogen tot maximaal 10 mg per 100 mg testosteronenanthaat wekelijks (met een limiet van ~50 mg dagelijks) wanneer 10 mg dagelijks niet voldoende werkt.
Thnx voor jouw antwoord. Topic kan gesloten worden en de rest ook bedankt voor jullie antwoorden/adviezen.
 
Back
Naar boven