MuscleMeat

Tren Obsessie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Borstkas

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2011
Berichten
1.955
Waardering
550
Lengte
1m88
Massa
96kg
Van Tren wordt ik zwaar geobsedeerd door vrouwen. Als ik op het terras zit en ik zie een mooie dame wil ik persé weten hoe ze heet en begin ik met ze praten via facebook als ik thuis kom. Ook op het werk als er een nieuwe mooie dame werkt ben ik meteen geobsedeerd door d'r. Het liefst wil ik dat ze van 'mij' is.

Vaak schrikken vrouwen wanneer ik zeer direct ben en zeg dat ik ze mooi vind. Als ze niets meer laten weten kom ik in een emotionele rollercoaster terecht en begin erg te twijfelen aan mezelf etc.

Heb dit voor tren nog nóóit gehad, maar nu lijk ik wel een wanhopige puber van 18 en begint nu ook wel zwaar kut te worden.

Iemand die zich hierin herkend?

Tren is gelukkig sinds vorige week klaar. Trek test nog 2 weken door op 250 zodat de tren dip minder zwaar komt te vallen.
 
Ohhh jij hebt echt goeie tren haha :).

Nee maar is wel herkenbaar maat. Alleen jij hebt het best erg zeg maar. Diazepammetje?
 

Bekend met dat topic.. kan alleen niks vinden over deze obessie. Heb voor de rest ook geen (storende) sides. Iets sneller aangebrand maar ben heel rustig van me eigen. In het begin slecht slapen, nu niet meer. En wat wel rot begint te worden is dat emotionele. Voel me eenzaam enzo terwijl ik goeie sociale vriendenkring heb.

Ohhh jij hebt echt goeie tren haha :).

Nee maar is wel herkenbaar maat. Alleen jij hebt het best erg zeg maar. Diazepammetje?

Is van de roodwitten, niks speciaals toch?

Ja vorige week laatste gehad dus ben er klaar mee nu. Ben ook niet zo'n voorstander van dingen pakken om andere dingen te onderdrukken.

Maar gelukkig ben ik dus niet de enige :p
 
doe toch s normaal met die onnozel topics over tren , trek wat meer aan je piemelke of kuur niet met tren ,simpel ...
Gooi maar weer gauw dicht Tremendes
 
doe toch s normaal met die onnozel topics over tren , trek wat meer aan je piemelke of kuur niet met tren ,simpel ...
Gooi maar weer gauw dicht Tremendes

Nee jij dan met je kansloze kut topics.
 
Als ik Tren gebruik kom ik ook in een emotionele achtbaan. Alles is of heel positief, of heel juist negatief. Daarnaast kunnen deze emotionele buien elkaar snel afwisselen.

Wat betreft het vrouwen gedoe op Tren, dit herken ik ook in mezelf. Ik ben al snel bovenmatig geinteresseerd in vrouwen, zeker wanneer zij de eerste stap zetten. Dan ben ik ook gelijk heel direct, waarna je meestal raar wordt aangekeken, en ja dan komt de twijfel aan mezelf xD

Haha, herkenbaar dus
 
Ik gebruik daar Xtreme Test van XXL voor, dat zorgt dat de mindere dingen van tren wat minder voorkomen.
 
Jezus man lijkt wel een Cosmopolitan vraag. Maar hoe fiks je dan hun naam op het terras. Je zei niets over dat je ze een spreekt op het terras. Je zit op het terras en ziet een lekker wijf en zoekt ze op via Facebook. Misschien is tinder iets voor je?
 
Tren heeft me relatie van 6,5 jaar gekost en heb idd ook die mood swings...
 
Beetje beta om ze te approachen via facebook hahahaha
 
Terwijl 'ie zelf na 6 jaar trainen en 2 zware kuren nog XXS is.
 
Ach ja, maar goed, de emo trips die je hebt met Tren zijn bij mij echt een stuk minder sinds ik Xtreme Test gebruik. Werk niet voor XXL.


Terwijl 'ie zelf na 6 jaar trainen en 2 zware kuren nog XXS is.


Snap niet helemaal waarom je zo'n kut opmerking moet maken. Doe gewoon aardig, ben ik ook tegen jouw.
 
Laatst bewerkt:
:roflol: @ Guido

OT: Ja tren mindfucks horen er nu eenmaal bij. De één heeft hier veel meer last van dan de ander. Wat er niet in zit, komt er ook niet uit zeg maar. De schommelingen die je ervaart met ups&downs etc, komen door de waardes van je hormonen die op tren nogal wat kunnen schommelen.

Jezelf beseffen dat het door de tren komt, dan ben je al op de helft. De andere helft zul je jezelf moeten aanleren om ermee om te gaan.
 
Als ik Tren gebruik kom ik ook in een emotionele achtbaan. Alles is of heel positief, of heel juist negatief. Daarnaast kunnen deze emotionele buien elkaar snel afwisselen.

Wat betreft het vrouwen gedoe op Tren, dit herken ik ook in mezelf. Ik ben al snel bovenmatig geinteresseerd in vrouwen, zeker wanneer zij de eerste stap zetten. Dan ben ik ook gelijk heel direct, waarna je meestal raar wordt aangekeken, en ja dan komt de twijfel aan mezelf xD

Haha, herkenbaar dus

jep heb ik ook verander echt soms op de minuut. Als het aan mij lig wil ik elke vrouw. Kan mijn ogen niet van het mooie deel van de vrouw afhouden tot grote ergenis van mijn vriendin:o maja als een vrouw er gewoon lekker uit zie mag dat toch wel gezegd worden:D
 
Helaas herkenbaar ja... gelukkig heb ik geen facebook, tinder of een socialmedia. Anders had ik mn relatie allang naar de klote genaaid met andere vrouwen. Verder is het voor mij alleen een libido dingetje, wordt verder niet obsessief dat ik uit alle macht contact probeer te onderhouden met andere vrouwen.

Waarschijnlijk hangt het wel samen met je libido, als je die omlaag weet te krijgen zul je die drang ook kwijt zijn om contact te leggen... als je dat wil natuurlijk:p
 
Helaas herkenbaar ja... gelukkig heb ik geen facebook, tinder of een socialmedia. Anders had ik mn relatie allang naar de klote genaaid met andere vrouwen. Verder is het voor mij alleen een libido dingetje, wordt verder niet obsessief dat ik uit alle macht contact probeer te onderhouden met andere vrouwen.

Waarschijnlijk hangt het wel samen met je libido, als je die omlaag weet te krijgen zul je die drang ook kwijt zijn om contact te leggen... als je dat wil natuurlijk:p

ondanks dat ik toch verlangens krijg na andere vrouwen lekker goedje:o
 
Back
Naar boven