XXL Nutrition

Tren sides in combinatie met masteron of primobolan.

Bezoekers in dit topic

R.juicy

Cool Novice
Lid geworden
10 feb 2022
Berichten
125
Waardering
64
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Enige personen die tren met primobolan en tren met masteron hebben gecombineerd.

Graag ook in welke doseringen?
Weinig te vinden over trenbolone en primobolan gestackte kuren.

Ik was altijd van mening dat masteron a cheap mans primobolan was met de woorden van iemand op dit forum en ging daarom van uit dat primobolan ook positieve invloed kan hebben met tren.

Vraag 2

Zouden vaker voorkomende sides bij tren e niet vooral te wijten zijn aan onstabielere waardes?
Zou je bij bv tren Eod niet veel minder sides kunnen ervaren? Ipv e3.5d.
Aangezien we dan bij heel stabiele waardes zitten.
 
Laatst bewerkt:
Edit
 
Bump
 
is per persoon gebonden, net als elke aas ;)
 
Er is verdacht veel te vinden over masteron met trenbolone daarom dat ik het vraag 😅
 
Ik update even de post heb nog een vraag
 
Er is verdacht veel te vinden over masteron met trenbolone daarom dat ik het vraag 😅
Ik krijg het er warm van en me bilnaad is al bezweet vd 3de rep op de eerste set vd sessie
 
Enkel in combi met mast😅? Speciaal..
Ik krijg het er warm van en me bilnaad is al bezweet vd 3de rep op de eerste set vd sessie
 
Enige personen die tren met primobolan en tren met masteron hebben gecombineerd.

Graag ook in welke doseringen?
Weinig te vinden over trenbolone en primobolan gestackte kuren.

Ik was altijd van mening dat masteron a cheap mans primobolan was met de woorden van iemand op dit forum en ging daarom van uit dat primobolan ook positieve invloed kan hebben met tren.

Vraag 2

Zouden vaker voorkomende sides bij tren e niet vooral te wijten zijn aan onstabielere waardes?
Zou je bij bv tren Eod niet veel minder sides kunnen ervaren? Ipv e3.5d.
Aangezien we dan bij heel stabiele waardes zitten.
1e keer tren, begin met ace versie. bij last van sides is het sneller uit je systeem.
welke doseringen ik heb gebruikt maakt niets uit, je moet je eigen plan trekken.
 
Eventuele Sides lichamelijk of mentaal is toch verschillend per persoon.
Daar de een al slecht gaat op 200mg gaat de ander probleemloos hoog zitten .

Persoonlijk tren , mast en test vaker gedaan. Ga er prima op …… alleen mijn glucose vind het minder grappig na een week of 8 .

Laag beginnen met je dosering en gewoon aftasten.
 
Test, Tren & Mast was mijn favoriete cycle. (alle drie op 200 mg p/w)
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Back
Naar boven