AndroidHealthClinic

tren stank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tokkel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2003
Berichten
594
Waardering
0
Is dat echt zo erg? Dat ze niet meer bij je in de buurt komen.
Ik zweet me nl al helemaal kapot als ik met andere middelen kuur.
 
Zelf geen last van gehad. Wel overmatig zweten.. en dan vooral s'nachts en tijdens de training. Maar dat heb ik bijna altijd in een kuur
 
zal wel mee vallen denk ik... geloof dat je er bij enathaat minder last van hebt als bij acetaat...

grt
 
is toch lekker zo'n buffelgeur :D

mijn slaapkamer is s'ochtends net een paardenmanege, heerlijk :)
 
of degene die naast je wakker word daar ook zo blij mee is....
 
haha ach die rijdt zelf ook paard dus die is het wel gewend :D
 
:roflol:

Ik merk het vanzelf wel ;)
 
Masteron is ook niet echt fris
 
was er zelf ook bang voor maar had er helemaal geen last van.. zweette wel wat erger :D
 
tokkel zei:
Is dat echt zo erg? Dat ze niet meer bij je in de buurt komen.
Ik zweet me nl al helemaal kapot als ik met andere middelen kuur.

ik snap niet dat men steeds post over de stank die men van tren zou kunnen krijgen.
heb zelf al liters in me gehad maar ruft voor geen meter en ook heb ik het van mede BB'rs nog nooit gehoort en vraag me nu nog steeds af waar dat fabeltje vandaan komt.
heb zelf tren op alle mogelijke manieren me lichaam in gewerkt, maar stank 0,000.
 
met jou kuurervaring ben ik overtuigd :)
kon ik denk ik toch de verleiding niet weerstaan om tren niet te nemen :D
ga het proberen, merk het vanzelf wel
 
pipo zei:
ik snap niet dat men steeds post over de stank die men van tren zou kunnen krijgen.
heb zelf al liters in me gehad maar ruft voor geen meter en ook heb ik het van mede BB'rs nog nooit gehoort en vraag me nu nog steeds af waar dat fabeltje vandaan komt.
heb zelf tren op alle mogelijke manieren me lichaam in gewerkt, maar stank 0,000.

Het gaat niet zozeer om je darmgassen, maar wel om de zweetlucht bro..

toen ik ermee bezig was, was heel mijn laken gelig van kleur..echt een grote kring waar ik gelegen had...

Nu is een maatje van de sportschool er mee bezig en als hij tijdens de training in je buurt komt..BAH..is gewoon smerig..lijkt wel een koeienstal..

Misschien ruik je het bij jezelf niet bro, vraag het eens aan je omgeving hahaha

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Het gaat niet zozeer om je darmgassen, maar wel om de zweetlucht bro..

toen ik ermee bezig was, was heel mijn laken gelig van kleur..echt een grote kring waar ik gelegen had...

Nu is een maatje van de sportschool er mee bezig en als hij tijdens de training in je buurt komt..BAH..is gewoon smerig..lijkt wel een koeienstal..

Misschien ruik je het bij jezelf niet bro, vraag het eens aan je omgeving hahaha

grt. Rico

idd, laken wordt geel :D
 
heb aan de tren enanthaat en bold en test gezetten.. en nog steeds :D

maar s'nacht zweet is als een idioot en s'morgens is alles zeik en zeik nat en meurt het naar een koeienstal.

merk duidelijk dat ik meer zweet door de tren.
 
hardgainers zei:
heb aan de tren enanthaat en bold en test gezetten.. en nog steeds :D

maar s'nacht zweet is als een idioot en s'morgens is alles zeik en zeik nat en meurt het naar een koeienstal.

merk duidelijk dat ik meer zweet door de tren.

Precies. En nu ook weer (dit keer met tren enanthate) is het weer raak: de typische boerderij-geur.
Hert is er al aan gewend en vindt het ergens wel lekker: 'De geur van mijn vent!' zegt ze dan. Alleen de gele plekken in d'r matras gaan niet weg...

Nu ik ben gestopt met Test ernaast en ben overgestapt op Masteron wordt de geur wel anders ja.
 
Volgens mij hangt de geur gewoon veel af van je hygiene...
Heb er net 6 weken opzitten met tren ace , test prop , winstrol en moet zeggen dat ik geheel geen last had van stank!!!
Nam wel 2 tot 3 maal per dag een douche.
Wel constant overmatig zweten.
 
muscleboy zei:
Volgens mij hangt de geur gewoon veel af van je hygiene...
Heb er net 6 weken opzitten met tren ace , test prop , winstrol en moet zeggen dat ik geheel geen last had van stank!!!
Nam wel 2 tot 3 maal per dag een douche.
Wel constant overmatig zweten.

Hmm wat een heerlijke onzin weer op de maandagmiddag! :D

Luister kerel, als jij je 8 keer per dag douched, maar in de gym ben je aan het trainen, dan stink je alsnog. Of wil je in de gym ook een douche hebben klaarstaan dat je tussen de setjes door je nog even kan afspoelen?

www.onzin.nl/trenstankvolgensmuscleboy.html
 
DBC01 zei:
Hmm wat een heerlijke onzin weer op de maandagmiddag! :D

Luister kerel, als jij je 8 keer per dag douched, maar in de gym ben je aan het trainen, dan stink je alsnog. Of wil je in de gym ook een douche hebben klaarstaan dat je tussen de setjes door je nog even kan afspoelen?

[/url]

Ik zeg gewoon dat ik constant zweet , maar geen last heb van stank!
Hangt van mij van persoon tot persoon af.
 
muscleboy zei:
Ik zeg gewoon dat ik constant zweet , maar geen last heb van stank!
Hangt van mij van persoon tot persoon af.

Je ruikt het zelf ook niet :D
 
Back
Naar boven