XXL Nutrition

tren sus dia verstandig als eerste kuur?

Bezoekers in dit topic

Sjaak

Novice
Lid geworden
21 aug 2019
Berichten
11
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
hallo allemaal,

Ik train nu 2 jaar en overweeg om mijn eerste kuur te gaan doen.
Ben 1.83 , 87 kg , 36 jaar oud.

De gene bij wie ik de kuur kan halen zei: je moet gewoon een kuur tren, sus, dia nemen. Nou heb ik me daar een beetje over ingelezen de laatste tijd en twijfel of dat een juiste beslissing is en zo ja wat zouden dan het beste kuurschema zijn?

ik hoor graag jullie meningen/adviezen.
 
Diegene waar jij het bij wil halen geeft niets om jouw gezondheid, wel om zijn portemonnee.

Lees je even in, gezond kuren bestaat niet, goed doordacht en alle risico's in ogenschouw nemen en besluiten te gaan kuren natuurlijk wel.
 
hallo allemaal,

Ik train nu 2 jaar en overweeg om mijn eerste kuur te gaan doen.
Ben 1.83 , 87 kg , 36 jaar oud.

De gene bij wie ik de kuur kan halen zei: je moet gewoon een kuur tren, sus, dia nemen. Nou heb ik me daar een beetje over ingelezen de laatste tijd en twijfel of dat een juiste beslissing is en zo ja wat zouden dan het beste kuurschema zijn?

ik hoor graag jullie meningen/adviezen.

Die gene denkt alleen aan ze inkomen inderdaad, beetje goede verkoper/kenner had alleen 1 compound aangeboden + nakuur.
 
hallo allemaal,

Ik train nu 2 jaar en overweeg om mijn eerste kuur te gaan doen.
Ben 1.83 , 87 kg , 36 jaar oud.

De gene bij wie ik de kuur kan halen zei: je moet gewoon een kuur tren, sus, dia nemen. Nou heb ik me daar een beetje over ingelezen de laatste tijd en twijfel of dat een juiste beslissing is en zo ja wat zouden dan het beste kuurschema zijn?

ik hoor graag jullie meningen/adviezen.
Gewoon zoals 99% van alle mensen.
Testosteron only als eerste kuur.
Je hebt de keuze uit verschillende esters, maar als ik jou was zou ik het gewoon simpel houden= test e.
 
Ondanks dat tren en dbol heerlijk zijn samen is het niet verstandig als eerste kuur
 
hallo allemaal,

Ik train nu 2 jaar en overweeg om mijn eerste kuur te gaan doen.
Ben 1.83 , 87 kg , 36 jaar oud.

De gene bij wie ik de kuur kan halen zei: je moet gewoon een kuur tren, sus, dia nemen. Nou heb ik me daar een beetje over ingelezen de laatste tijd en twijfel of dat een juiste beslissing is en zo ja wat zouden dan het beste kuurschema zijn?

ik hoor graag jullie meningen/adviezen.
Zou sowieso op die leeftijd al wel meer gaan denken of je nu nog met je hormoonhuishouding wilt gaan kloten. Laat je eerst even prikken om te zien wat je bloedwaarden nu zijn.

Verder als je het doet, test only.
 
Lekker test only, mijn eerste kuur was rond de 30 jaar en dat was test-deca.
Gegaan als een raket maar ik merk dat ik moeite heb om te herstellen van deca.
Test only kom je makkelijker weer terug, met een goede nakuur natuurlijk.
 
Back
Naar boven