Fitness Seller

Tren Suspension 1 dag bewaren in spuit, kan dat?

Bezoekers in dit topic

ClassicBB

Novice
Lid geworden
11 feb 2020
Berichten
11
Waardering
5
Lengte
1m96
Massa
115kg
Vetpercentage
4%
Ik gebruik trenbolone suspension (tren op water basis) maar deze variant is 2ml per ampul en ik zet 1ml pwo. Zou ik die andere ml 1 dag in de spuit kunnen laten zitten of is het risico op bacterie vorming daarvoor te groot bij water basis?
 
Ik gebruik trenbolone suspension (tren op water basis) maar deze variant is 2ml per ampul en ik zet 1ml pwo. Zou ik die andere ml 1 dag in de spuit kunnen laten zitten of is het risico op bacterie vorming daarvoor te groot bij water basis?
Je kan 2 slin pins frontloaden.
 
Mijn ervaring met slin en suspension is dat er best een groot deel in de slin blijft omdat de naald zo dun is, water gaat er prima doorheen maar de rest niet, het laatste beetje is meer water als gear. Heb dat minder of bijna niet met 5ml spuiten. Heb nu 1ml in de 5ml spuit zitten die ik vanmiddag gebruikt hebt. Zou dan ook wel moeten kunnen morgen?
 
Beter alles in een lege steriele vial spuiten
 
Ik gebruik trenbolone suspension (tren op water basis) maar deze variant is 2ml per ampul en ik zet 1ml pwo. Zou ik die andere ml 1 dag in de spuit kunnen laten zitten of is het risico op bacterie vorming daarvoor te groot bij water basis?
Dat wordt toch ook zo gedaan met HCG of groeihormoon. En met interferon heb ik dat vroeger ook zo moeten doen. Ik moest toen elke week een spuit van 1ml maken en om de twee dagen 0.33ml inspuiten.
 
Dat wordt toch ook zo gedaan met HCG of groeihormoon. En met interferon heb ik dat vroeger ook zo moeten doen. Ik moest toen elke week een spuit van 1ml maken en om de twee dagen 0.33ml inspuiten.

Goed punt ja.
 
Ja dat kan.
 
Zojuist zonder problemen gezet :thumbup:
 
De infectie komt later hé :p

Haha klopt maar ook vandaag geen problemen, been zit er nog aan. Dikke aanrader als pwo, niet normaal.

*Side note: wel alleen gebruiken als je ervaren bent en liefde voor sport hebt, dus niet voor de chicks. Ik adviseer onder geen enkele omstandigheid aan dit of anabolen in het algemeen te gebruiken.
 
Back
Naar boven