Fitness Seller

Tren Test Mast kuur

Bezoekers in dit topic

Ronaldinho34

Novice
Lid geworden
2 jun 2023
Berichten
7
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
91kg
Hallo, ik wil beginnen aan een Tren Test Mast kuurt van 6 weken. Heeft er iemand hier ervaring mee? gaat mijn libido omlaag gaan na de kuur? Hoelang zou het herstel proces duren?
 
ja - nee, je libido gaat waarschijnlijk flink omhoog tijdens en erna weer terug naar "normaal" - afhankelijk van vele factoren.
 
Hallo, ik wil beginnen aan een Tren Test Mast kuurt van 6 weken. Heeft er iemand hier ervaring mee? gaat mijn libido omlaag gaan na de kuur? Hoelang zou het herstel proces duren?
wel eens vaker gekuurd?
 
Hallo, ik wil beginnen aan een Tren Test Mast kuurt van 6 weken. Heeft er iemand hier ervaring mee? gaat mijn libido omlaag gaan na de kuur? Hoelang zou het herstel proces duren?

Bij dit soort vragen kun je beter niet gaan kuren !
 
Het ligt aan de verhouding. Test levert zeg maar oestrogeen op (om het zo te zeggen). Tren en mast halen de oestrogeen weer omlaag (dit is jip en Janneke taal). Het is de kunst voor ieder persoon om de juiste juiste verhouding hierin te vinden. Voor mij werkt verhouding van 1:1:1 (in mg) in iedergeval niet - libido dood - aseksueel geworden.
 
dan sowieso nog niet aan de tren gaan. plus 6 weken gaat ook niet echt super veel brengen. denk dat het meer een shredded op vakantie gaan kuurtje is ook?
wat wil je met de kuur? bulken cutten? wat zijn je doelen? wat zijn je stats? 1,85 91 op hoeveel vet bijvoorbeeld?
hoe is je voeding?
 
dan sowieso nog niet aan de tren gaan. plus 6 weken gaat ook niet echt super veel brengen. denk dat het meer een shredded op vakantie gaan kuurtje is ook?
wat wil je met de kuur? bulken cutten? wat zijn je doelen? wat zijn je stats? 1,85 91 op hoeveel vet bijvoorbeeld?
hoe is je voeding?
Ik wil cutten mijn vetpercentage is nu 19-20 procent , ik start nu aan een voedingschema van 1600 kcal met 180 gr eiwitten , 0 suikers lage carbs
 
Ik wil cutten mijn vetpercentage is nu 19-20 procent , ik start nu aan een voedingschema van 1600 kcal met 180 gr eiwitten , 0 suikers lage carbs
Pak gewoon 250mg test, is zat voor cut. evt. 100mg primo erbij
 
moet je zelf weten. Zou eerst lage dosis Ace pakken, en als je de bijwerkingen niet fijn vindt, is het eerder uit je systeem dan met E ester.
 
Als je nu niet kuurt lekker naturel cutten en je kuur gebruiken om te gaan bouwen.
Maar zo te horen heb je al je keuze gemaakt. Met je 6 weken tren kan toch geen kwaad?

Tren fucked het meest je bloedwaarden op van alle aas. Dus ja kan zeker wel kwaad.

Ik zal lekker natural cutten naar 8% en in de tussentijd goed inlezen over steroïden/aas
En 1600 kcal met 91 kilo... niet een al te best schema... snap wel dat je dan spiermassa verliest gaat zelfs een beetje tren niet voorkomen
 
Als je nu niet kuurt lekker naturel cutten en je kuur gebruiken om te gaan bouwen.
Maar zo te horen heb je al je keuze gemaakt. Met je 6 weken tren kan toch geen kwaad?

Tren fucked het meest je bloedwaarden op van alle aas. Dus ja kan zeker wel kwaad.

Ik zal lekker natural cutten naar 8% en in de tussentijd goed inlezen over steroïden/aas
En 1600 kcal met 91 kilo... niet een al te best schema... snap wel dat je dan spiermassa verliest gaat zelfs een beetje tren niet voorkomen
Sommige zijn nu eenmaal eigenwijs zo lijkt het
 
Ik wil cutten mijn vetpercentage is nu 19-20 procent , ik start nu aan een voedingschema van 1600 kcal met 180 gr eiwitten , 0 suikers lage carbs

verlaag je huidige kcals met 300kcals per dag(2100 per week) en pas dit na 10-12 dagen aan. Ga niet onder je BMR van ~1900kcals. hier ga je pas evt. op t eind onder.
200g eiwit
70g vet
resterend aanvullen met carbs
 
Als je nu niet kuurt lekker naturel cutten en je kuur gebruiken om te gaan bouwen.
Maar zo te horen heb je al je keuze gemaakt. Met je 6 weken tren kan toch geen kwaad?

Tren fucked het meest je bloedwaarden op van alle aas. Dus ja kan zeker wel kwaad.

Ik zal lekker natural cutten naar 8% en in de tussentijd goed inlezen over steroïden/aas
En 1600 kcal met 91 kilo... niet een al te best schema... snap wel dat je dan spiermassa verliest gaat zelfs een beetje tren niet voorkomen
Ik bedoel 1900 kcal sorry
 
Back
Naar boven