MuscleMeat

Tren/Test/Winny ( blast cruise blast) vragen..

Bezoekers in dit topic

Delete

Novice
Lid geworden
1 mei 2016
Berichten
10
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal!

ff kort:
Leeftijd: 26
Trainingsgeschiedenis: +/- 6 jaar
Kuurverleden: Dbol, deca,test, nakuur - Test, Tren,Mast, clen, nakuur
Stats: 91 KG, 14% bodyfat

Probleem: in vergelijking met de rest van mijn lichaam heb ik enorm veel buikvet, om maar ff een idee te geven dmv huidplooimeting: Benen: 2mm (lekker droog) Buik: 15/16mm
Hoe kan dit?: Heb vorig jaar geworsteld met Boulimia. dat betekend dat ik heel strikt met mijn eten omging voor 3/4 dagen en bij de kleinste tegenslag op dag 5 alles naar binnen stopte wat ik wou.. We praten hier over een dag van 15.000/18.000 kcal. Kotsen en weer doorgaan. Vervolgens kon ik netjes een aantal dagen low carb eten en overmatig trainen tot het weer mis ging. Ja heel ziek! Hierdoor is mijn buik zo vaak opgerekt etc dat dit echt niet meer in verhouding staat met de rest van mn lichaam.

Alles is trouwens weer op orde!
tijd voor een cut

Onderhoud : 3100kcal
Eet nu op : 2700kcal: 270gr eiwit, 84gr vet, rest aanvullen met carbs

Ben 3 week geleden begonnen met de volgende kuur: merk: IG

Winny50mg week 1t/m3
Test-e 600 week 1t/m10
Tren-e 500 week 1t/m10

Zet 2x per week!
Laat ook hcg mee lopen.

Ik heb nog liggen: Mast-e, T3, Clen

Zat te denken om week 5 t/m10 Mast-e 400 bij te zetten en misschien t3 of clen mee te laten lopen? Hoe denken jullie hierover? ook ivm mijn buikvet verhaal. Zullen de kcal ook iets verhoogt moeten worden als er t3 bij genomen word?

Na week 10 ga ik 5 weken lang Test-e 300 ( 1xpw) en dan weer 10 week knallen. Alleen nog geen idee wat.. wou graag wat massa pakken: Ideeen?

tnx voor het lezen anyway!
 
Laatst bewerkt:
T3 sws op 50mcg (opbouwen) toevoegen. Mast had je als je dit had willen nemen het best ook vanaf het begin mee moeten laten lopen..

Mijn vp op buik is ook 13-14 terwijl de rest van m'n lichaam 7-8% is.. Life is a bitch, diep cutten is t enige wat dat buikvet gaat wegkrijgen helaas..
 
Ik ga beetje same shit doen

Nu
12 weken test 250
10 weken tren 400 vanaf week 5 600

Daarna 6 weken op low test bridgen

En dan denk same kuur alleen met 1 ml mast e erbij

Huidige kuur zit ik nu in week 6 cutkuur na de bridge langzaam wekelijks kcal uppen 150-200 a week

Dus ik ben IN voor meer info en suggestions
 
T3 sws op 50mcg (opbouwen) toevoegen. Mast had je als je dit had willen nemen het best ook vanaf het begin mee moeten laten lopen..

Mijn vp op buik is ook 13-14 terwijl de rest van m'n lichaam 7-8% is.. Life is a bitch, diep cutten is t enige wat dat buikvet gaat wegkrijgen helaas..

Ja had idd de Mast gelijk van het begin moet doen, denk dat ik het vanaf nu gelijk laat mee lopen.. Enig idee of de Mast&Tren daadwerkelijk iets toevoegt als ik T3 laat mee lopen?

Fakk idd life is a bitch, gaan dan maar lekker diep cutten, heb iig geen behoeftes naar cheats :)
 
Ik ga beetje same shit doen

Nu
12 weken test 250
10 weken tren 400 vanaf week 5 600

Daarna 6 weken op low test bridgen

En dan denk same kuur alleen met 1 ml mast e erbij

Huidige kuur zit ik nu in week 6 cutkuur na de bridge langzaam wekelijks kcal uppen 150-200 a week

Dus ik ben IN voor meer info en suggestions

Lekkerr! al behoorlijk wat verandering op dit moment dan?

Als je kcal gaat uppen na de bridge is dan bold bijvoorbeeld niet fijner ipv tren? Tren blijft wel fijn iig

Zit zelf week 3/4, niet echt het gevoel dat de tren al aanslaat helaas.. meer vocht vast at the moment helaas
 
Lekkerr! al behoorlijk wat verandering op dit moment dan?

Als je kcal gaat uppen na de bridge is dan bold bijvoorbeeld niet fijner ipv tren? Tren blijft wel fijn iig

Zit zelf week 3/4, niet echt het gevoel dat de tren al aanslaat helaas.. meer vocht vast at the moment helaas

Zeker een hoop verandering.
Hij gaat focking lekker zeg maar:D

Tja ik hou wel van die tren en ik houd zoiezo geen vocht vast want ik eet zoutloos en zet
Low test
High tren
 
Zeker een hoop verandering.
Hij gaat focking lekker zeg maar:D

Tja ik hou wel van die tren en ik houd zoiezo geen vocht vast want ik eet zoutloos en zet
Low test
High tren
Nice! Weinig geduld hier, maar vocht trekt al langzaam weg. Alsnog de mast er bij gezet zondag, zullen zien [emoji16]
 
Back
Naar boven