XXL Nutrition

Tren/test

  • Topic starter Bend
  • Startdatum
  • Reacties 128
  • Weergaven 6K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Bend

Cool Novice
Lid geworden
17 jan 2019
Berichten
114
Waardering
9
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Ik ben klaar voor aan mijn 3de kuur te beginnen,maar mijn 1ste kuur in combinatie met tren.

Het volgende heb ik klaar liggen

Tren mix 150mg : 50mg acetate/50mg enanthate/50mg carbonate

Test mix 250mg:30mg prop/60mg phem/60mg iso/60mg deca

Nu wil ik 8 weken kuren op 300mg tren/week en 250mg test/week.eventueel in week 4 en 5 de test verhogen naar 500mg/week en vanaf week 6 terug naar 250mg/week gaan op test.

Wat denken jullie van dit voorstel?wil niet te hoog gaan in tren omdat het de 1ste keer is.

Mijn gewicht zit nu op 90 kg ,lengte 184cm,vet 12%.

Onderhoud zit ik op 2600kcal,wil richting 3500kcal gaan en eiwitten +300gr.

Wie heeft deze combi al gedaan,ik hoor het graag...
 
waarom niet gewoon 10 weken lang 1 dosering bijvoorbeeld:

Week 1-12 400/500 Test
Week 1-10 250/300 Tren

verhogen kan verminderen niet dus snap niet waarom weer terug vanaf week 6
 
Ik heb 2 × 10ml tren en 1x 10ml test en zoek de beste combinatie. Ik was oorspronkelijk een 6 weken kuur van plan.Als nakuur heb ik arimidex in huis,was ik nog vergeten te schrijven
 
Ik heb 2 × 10ml tren en 1x 10ml test en zoek de beste combinatie. Ik was oorspronkelijk een 6 weken kuur van plan.Als nakuur heb ik arimidex in huis,was ik nog vergeten te schrijven

arimidex als nakuur bro waar ben je mee bezig?
 
kan je niet aan middelen komen moet je ook niet kuren zou gewoon een nette kuur opstellen en alles in huis hebben voordat je eraan begint
 
Sowieso geen mix gebruiken. Vaak kloppen de doseringen niet.
 
Test 500mg pw
Tren 250/300mg pw
Hcg 2x500iu pw

de tren 2 weken eerder stoppen dan je test, nakuren met nolvadex meer dan zat.

eerst kuur samenstellen dan pas bestellen en verlagen moet je vergeten bro
 
Dat is toch geen nakuur? Op welke manier help je je herstel hier mee volgens jou? Kom op zeg.
 
Test 500mg pw
Tren 250/300mg pw
Hcg 2x500iu pw

de tren 2 weken eerder stoppen dan je test, nakuren met nolvadex meer dan zat.

eerst kuur samenstellen dan pas bestellen en verlagen moet je vergeten bro
Voor het eerst in een hele lange tijd ben ik het met je eens. Ga zo door :thumbup:.
 
Dus hoger in test gaan...er zijn toch voorbeelden van schema's genoeg die op 400tren en 250 test kuren...waarom hoger in test dan tren?
 
lol als jij dat al niet weet waarom begin je er dan aan?
 
Dus hoger in test gaan...er zijn toch voorbeelden van schema's genoeg die op 400tren en 250 test kuren...waarom hoger in test dan tren?
Sommmige mensen hebben minder sides met test lager dan tren.
 
Dat is juist de reden dat ik test lager wil houden...
 
hoe weet je dat als het je eerste keer tren is?
 
Uit voorzorg en op aanraden van...

Arimidex is op voorschrijven van mijn doktor omdat ik al last van gyno gehad heb...

Dus dan kan ik het best de hele kuur lang op 250 test blijven zitten ipv te verhogen en terug te zakken...of eventueel na 8 weken stoppen met tren en nog 2 weken enkel test.
 
Ik snap wel waarom je arimidex gebruikt, maar dat is toch geen nakuur lieve jongen? Snap je uberhaupt wel waar een nakuur voor dient?
 
Test 500mg pw
Tren 250/300mg pw
Hcg 2x500iu pw

de tren 2 weken eerder stoppen dan je test, nakuren met nolvadex meer dan zat.

eerst kuur samenstellen dan pas bestellen en verlagen moet je vergeten bro

Over dat verhogen en verlagen,mijn vorige kuren waren deca/sus/winstrol en die die moest ik telkens opbouwen naar het midden van de kuur toe en vervolgens terug afbouwen...
 
mensen gebruiken ARIMIXDEX erbij snap dat
 
Over dat verhogen en verlagen,mijn vorige kuren waren deca/sus/winstrol en die die moest ik telkens opbouwen naar het midden van de kuur toe en vervolgens terug afbouwen...

wie de fuck zegt dit?
 
Back
Naar boven