Fitness Seller

Tren/test

Bezoekers in dit topic

Ik zou zeggen, log lekker door en doe wat je goed lijkt, maar alsjeblieft: Houd je adviezen voor jezelf en probeer mensen niet te "helpen"

Ik zou zeggen.... als je doel is om andere te gaan jennen doe dat lekker bij een ander of sterker nog verdoe je tijd niet hier.
Want laten we eerlijk zijn , toen ik mijn topic opende (test-tren-dbol cycle) begon je al te klieren .
In al mijn reacties is duidelijk dat ik serieus bezig ben, met log etc.
 
monasir81 Ik zeg ook niet dat je niet serieus bezig bent, ik zeg alleen dat je andere mensen niet van die gevaarlijke doseringen moet adviseren. een gram op de eerste keer etc. Ik ben niet aan het jennen, sterker nog: Ik ben heel serieus op dit moment!
 
monasir81 jij hebt ze echt niet op een rijtje vriend. 3e kuur.....kansloos menneke. Kijk nog eens goed naar je "progressie" foto's.....zelfs als jij zwaar autistisch bent (die indruk krijg ik nl wel), zou je toch moeten inzien dat jij niemand adviezen moet geven. :finger::gek:
En dan ons verwijzen naar een topic voor verstandelijk gehandicapten....we hebben al heel wat mongooltjes voorbij zien komen hier, en daar pas je heel goed tussen.
 
monasir81 zelfs als jij zwaar autistisch bent (die indruk krijg ik nl wel), zou je toch moeten inzien dat jij niemand adviezen moet geven. :finger::gek:
En dan ons verwijzen naar een topic voor verstandelijk gehandicapten....we hebben al heel wat mongooltjes voorbij zien komen hier, en daar pas je heel goed tussen.

Zullen we dit niet doen jongens? Ziektes en aandoeningen graag lekker bij je houden.
 
Het is niet mijn bedoeling om de mentaal minder bedeelden af te zeiken. Maar hij liet in zijn topic al duidelijk blijken geen sarcasme te kunnen zien. Plus wat hij allemaal in andermans topics rond bazuint....zou mij niks verbazen als deze jongen autisme heeft of iets dergelijks. Ik vind het iig niet normaal.
Maar goed, de moderators moeten hier maar optreden. Ik vind het echt gevaarlijk wat ie allemaal zegt. Wat ie bij zichzelf doet, moet ie zelf weten hoor. Maar lijkt me dat ie tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
 
Back
Naar boven