AndroidHealthClinic

Tren/test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou dit doen:
Tren 600 mg per week
Test 250 mg per week

Test altijd lager dan tren, tren is 5x zo sterk als test.
250 mg test is meer dan zat.

Als je geen last hebt van bijwerken of je kan ze handlen, dan zou ik de de tren elke week steeds iets hoger doseren, 800 mg en dan 1000 mg.
Moet goed komen hoor.

Jij moet een troll zijn.
 
monasir81 Jij adviseert als eerste trenbolone kuur een gram per week? Wat een held ben jij!
 
Ook kostelijk trouwens dat je hem een hogere dosering adviseert dan dat je zelf gebruikt.
 
Nee maar kom op ff serieus ...
Je legt je eigen testosteron zo goed als plat.
Dan kan je net zo goed hoog doseren.
Gozer.. je hersenen zijn eerder plat als je iemand deze bullshit adviseert.
 
Maar even serieus. Ga alsjeblieft niemand adviseren op deze manier. Voor je het weet is er een gek die het nog gaat doen ook.
 
Gozer.. je hersenen zijn eerder plat als je iemand deze bullshit adviseert.
Niet alleen je hersenen, daarom zei ik ook geleidelijk aan iets hoger doseren.
Ik heb al is 1000 gr gedaan , de enige sides die ik kreeg waren slecht slapen en een verhoogd agressie/verhoogd BD.
Maar slechts voor een weekje kijken hoe lichaam erop ging
Ik ken ook mensen die helemaal geen last hebben.
Valt allemaal reuze mee jongens.
:hedbang:
 
Al is het vrijdag....Dit wordt zelfs mij te veel.... Sanca Saxon mag iedere droeftoeter hier zomaar adviezen geven? Zelfs iemand die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten? Lijkt me erg gevaarlijk....
 
monasir81 dat je van je eigen topic een reltopic hebt gemaakt, is tot daar aan toe. En eerlijk gezegd, best vermakelijk ook. Maar stop ajb met het vervuilen van andermans topics. Er zijn hier ook mensen die wel serieus met onze sport omgaan.
 
Niet alleen je hersenen, daarom zei ik ook geleidelijk aan iets hoger doseren.
Ik heb al is 1000 gr gedaan , de enige sides die ik kreeg waren slecht slapen en een verhoogd agressie/verhoogd BD.
Maar slechts voor een weekje kijken hoe lichaam erop ging
Ik ken ook mensen die helemaal geen last hebben.
Valt allemaal reuze mee jongens.
:hedbang:

Gelijk heb je, valt allemaal reuze mee. bodybuilding.nl Galen Sanca Saxon Kunnen we een beetje met kaarten gaan gooien hier?
 
monasir81 Jij adviseert als eerste trenbolone kuur een gram per week? Wat een held ben jij!

Al is het vrijdag....Dit wordt zelfs mij te veel.... Sanca Saxon mag iedere droeftoeter hier zomaar adviezen geven? Zelfs iemand die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten? Lijkt me erg gevaarlijk....

Tsja, laat ik het zo zeggen ik begon serieus met het openen van de topic.
Met de vraag wat de ervaringen zijn van mensen die dbol gestacked hebben icm test en tren.
Dit is overigens niet mijn eerste kuur, 3e kuur en alles is gebaseerd op mijn ervaringen .
Mensen die vragen aan mijn hebben stel ze gerust , dan zullen ze ook serieus een antwoord krijgen
Voor de mensen die aandacht tekort komen open gewoon lekker een topic met de titel " alleen bedoeld voor verstandelijk gehandicapten"
 
monasir81 dat je van je eigen topic een reltopic hebt gemaakt, is tot daar aan toe. En eerlijk gezegd, best vermakelijk ook. Maar stop ajb met het vervuilen van andermans topics. Er zijn hier ook mensen die wel serieus met onze sport omgaan.
Ik vervuil niemands zijn topic, ik ben hier ook serieus in bezig
 
Ik zou zeggen, log lekker door en doe wat je goed lijkt, maar alsjeblieft: Houd je adviezen voor jezelf en probeer mensen niet te "helpen"
 
Back
Naar boven