Fitness Seller

Tren var test bold

Bezoekers in dit topic

Haha was 266 g :P
Zit tegen de 300 g eiwit ongeveer laatste keer dat ik het uitrekende en jij?
Doe nu vooral very high carbs, wat droog blijven wel moeilijk maakt.
En ik heb daarom dus veel insuline nodig en weinig vetten.
klein bord dan hahha zit in keto he dus max maar ga nooit extreem hoog in eiwit 500 gr enzo is onnodig 400 max als je markus ruhl ofzo bent :roflol:
 
Waarom wil je nu nog dingen toevoegen? Je zit volgens mij al aan de hele mik mak
 
Waarom wil je nu nog dingen toevoegen? Je zit volgens mij al aan de hele mik mak

Klopt
Ik heb geen ervaring met bold.
Als ik alle verhalen lees en hoor van vrienden dan zou het pas optimaal effect geven na 6 weken of langer...
Natuurlijk werkt het vast al in mijn lichaam, maar ik ben bang dat ik er nog niet het uiterste uit haal momenteel.
Ivm de 2 weken vakantie wil ik dat natuurlijk wel graag.
Maar ik kan voorlopig geen oxy's en dbol meer zien :p
Ik voel me nu redelijk goed, dus misschien inderdaad even de bold de tijd geven.

Current stack:

60 mg var ed
250 mg test e eod
1 ml tri tren eod
0.5 ml tren a eod
1 ml bold eod

mucci
Ja oke, dit is inderdaad zat :P
Ik kan af en toe wat npp bijzetten wat ik nog over heb.
Volgens mij kom ik dan wel uit op 2 weken :D
 
image.jpeg
image.png


I will just leave this here :roflol:
 
OT:

Heel raar...
Ik heb de kcals flink omhoog gegooid en ben vandaag 1 kg lichter.
Misschien moet ik toch de vetten omhoog schroeven, maar altijd als ik dit doe kom ik snel vet aan.

Gewicht nu is 91.2 kg
Oog wel iets droger :D

Maar ik heb gisteren ook 2 rondjes sauna gepakt met een vriend die dit weekend een wedstrijd doet en daarna naar slowakije gaat.
Hij is meer atletisch en hij zei dat ik mee zou moeten doen aan de classic.
 
OT:

Heel raar...
Ik heb de kcals flink omhoog gegooid en ben vandaag 1 kg lichter.
Misschien moet ik toch de vetten omhoog schroeven, maar altijd als ik dit doe kom ik snel vet aan.

Gewicht nu is 91.2 kg
Oog wel iets droger :D

Maar ik heb gisteren ook 2 rondjes sauna gepakt met een vriend die dit weekend een wedstrijd doet en daarna naar slowakije gaat.
Hij is meer atletisch en hij zei dat ik mee zou moeten doen aan de classic.

Vergis je niet hoeveel vocht je verliest in de sauna, dat kan zomaar oplopen tot 2-3kg, zeker als je ook aan de GH zit.
 
Vergis je niet hoeveel vocht je verliest in de sauna, dat kan zomaar oplopen tot 2-3kg, zeker als je ook aan de GH zit.

Je hebt gelijk!
Want ik oog wel groter en ik zie weer dat mijn triceps, rug en schouders zijn toegenomen in omvang door de kcals te uppen :)
Vanaf vandaag verhoog ik de slin en hoop ik nog iets droger te worden.
Ik had al mijn tweede postworkout meal de witte rijst vervangen met zilvervliesrijst.
Hierdoor blijf ik ook meer lean.
Deze eet ik wel met snelle carbs namelijk chilisaus ivm de slin.
De combi slin, hgh, aas is echt een aanrader :p
Ik zit maar op 4 iu human grade hgh en ik zie er qua look en fysiek beter uit dan ooit.
Als me voeding en rust on point zijn zie ik per week progressie.
Wel zet ik te veel slin op te weinig hgh en ik hoop dat verschil met de peptides die vanmiddag komen te compenseren.
Ik zou ongeveer op 8 of minimaal 6 iu hgh moeten zitten volgens mijn coach.
Ik hoop dat ik niet weer de postlichting mis, want deze peptides schijnen van zeer goede kwaliteit te zijn :)
Als ik het heb plaats ik een foto zonder het merk erbij.
 
tevens raad ik echt aan als je bloat ervaart om 0.75 mg arimidex te nemen op je rustdag, de kh 1 maaltijd te vervangen door biefstuk en 3 rondes sauna te doen.
Ik begon te zweten zodra ik erin zat en mijn look deze ochtend is insane
Ik zie eruit alsof ik bijna wedstrijd ready ben :P
Drunkenmaster

Foto volgt
 
tevens raad ik echt aan als je bloat ervaart om 0.75 mg arimidex te nemen op je rustdag, de kh 1 maaltijd te vervangen door biefstuk en 3 rondes sauna te doen.
Ik begon te zweten zodra ik erin zat en mijn look deze ochtend is insane
Ik zie eruit alsof ik bijna wedstrijd ready ben :P
Drunkenmaster

Foto volgt
zei het toch mast erin en on stage hahaha
 
image.png


Ik zag trouwens deze guy echt niet normaal...
Hij zet wel wat synthol zoals je ziet in ze schouders, traps en waarschijnlijk bijna overal haha
Maar wat een goede muscle maturity heeft hij wow!
 
image.jpeg

Even tattoo's weg gehaald :p

Edit:
Dit was wel een goede forearm angle haha
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven