AndroidHealthClinic

Tren verhogen of mast toevoegen voor cut

Bezoekers in dit topic

Mast is iets wat iig bij mij meteen acne triggert...

Ik heb op mast-e hetzelfde, eveneens tren-e krijg ik na een paar weken goed last van acne. Op mast-p en tren-a nauwelijks last van. Gok toch dat de schommelingen het grootste bijdragen aan de acne. Korte esters gewoon e.d. zetten.

Verhogen van de tren en eventueel de t3 naar 62,5 of 75mcg lijkt me voldoende.
 
Geen masteron toevoegen als je acne gevoelig bent.

Parabolen naar 3 ml perdag brengen en je kan idd wat clen toevoegen en dan zit je zo op 8 % vet.
 
Geen masteron toevoegen als je acne gevoelig bent.

Parabolen naar 3 ml perdag brengen en je kan idd wat clen toevoegen en dan zit je zo op 8 % vet.
Mee eens, al blijft voeding altijd key. Grootse voordeel van on cutten blijft toch dat je lager in kcal kan gaan met vele malen minder massaverlies.
 
Geen masteron toevoegen als je acne gevoelig bent.

Parabolen naar 3 ml perdag brengen en je kan idd wat clen toevoegen en dan zit je zo op 8 % vet.
3ml per week bedoelde ik he;)
 
Ok, dan wordt het para verhogen naar 3 per week. Dan moet ik nog wel wat gaan bijhalen want dan kom ik te kort. Of vialtje tren-a kan dan ook wel :) things to Think about

Clen laat ik ff, want lees te vaak dat het slaap slecht beïnvloed. Ik heb nog wel salbutamol liggen (kort werkende Clen) die kan ik wel toevoegen zonder dat het slaap beïnvloed
 
Parabolan minimaal 3x per week en 200mg mast-e erbij
 
Ergste acne is toch echt als je off gaat , tenminste dat heb ik ondervonden . Meteen nieuwe puisten gekregen op me rug sinds ik off ben gegaan.
 
Ergste acne is toch echt als je off gaat , tenminste dat heb ik ondervonden . Meteen nieuwe puisten gekregen op me rug sinds ik off ben gegaan.
ik ook, had acne toen ik startte maar verminderde tijdens de kuur lichtjes.
3weken na nakuur zat ik vol en is ook niet meer weggegaan
 
Ergste acne is toch echt als je off gaat , tenminste dat heb ik ondervonden . Meteen nieuwe puisten gekregen op me rug sinds ik off ben gegaan.

Ik hou er rekening mee. Heb een paar doosjes HG roa liggen die ik meteen er bij pak als ik merk dat mijn gezicht vetter wordt. Mijn laatste kuur roa van 6 maanden lang zal hopelijk ook geholpen hebben om het weg te laten (blijven)

Ga voorlopig nog niet of. Eerst cutten tot begin september voor vakantie en daarna nog even 1-2 maanden clean bulk want wil niet Off direct na een cut.
 
ik ook, had acne toen ik startte maar verminderde tijdens de kuur lichtjes.
3weken na nakuur zat ik vol en is ook niet meer weggegaan
Pakte je roa? Ik doe niks meer zonder roa bij de hand en ik begin er meteen mee als ik iets merk.
 
Pakte je roa? Ik doe niks meer zonder roa bij de hand en ik begin er meteen mee als ik iets merk.
nee, volgende kuur wil ik het idd laten meelopen
alleen, ik wil het via de dokter/derma laten doen maar weet niet goed hoe ik dan met mn bloedtesten wegkom
 
Ok Guys, extra parabolan is besteld. Vanaf deze week 3 amps voor 2 weken. Daarna 76mg eod tot het op is, mits ik de sides goed kan handelen :D
 
  • Like
Waarderingen: vntl
nee, volgende kuur wil ik het idd laten meelopen
alleen, ik wil het via de dokter/derma laten doen maar weet niet goed hoe ik dan met mn bloedtesten wegkom

Ik starte met roa via derma paar weken na mijn kuur en leverwaardes waren gewoon goed. Ligt natuurlijk aan welke kuur je gedaan hebt.
 
Hoe gaat het cutten tot nu toe?

Belangrijkst is dat je zelf ervaart hoe het aanvoelt. Doe er een ampul parabolan bij en kijk hoe je je voelt, dit geldt ook voor masteron.

Als je hier gaat vragen "wat zouden jullie doen?" dan komen we al snel met 600+ tren aanzetten :P
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Heren,

Een korte vraag:

Ik ben bezig met mijn cut op vrij lage doseringen 300 test e en 2x 76mg parabolan en 50mcg t3 HG. Met tren ben ik voorzichtig geweest tot nu toe ivm slechte acne ervaringen in het verleden. Tot nu toe acne vrij met huidige dosering.

Ik wil nog 5 weken volle bak cutten.

Naast dieet en volle bak trainen en cardio, speel ik met de gedachten om mijn gear wat aan te passen.

De opties zijn:

- mast toevoegen, hoeveel per week?(heb nog nooit mast genomen)
- tren verhogen (heb weinig tren sides nu en heb ook weinig zin in tren sides, met name slapeloosheid zit in niet opnieuw wachten
- eventueel winstrol toevoegen, hoeveel? (heb dit nog liggen)

Wat zouden jullie doen?

Voor de grapjassen: nee ik ga niet mast toevoegen EN tren verhogen ;) wat tren betreft wil ik niet hoger gaan dan 3 of 4x 76mg para

Ik zou liever 200-400 mast per week toevoegen ipv de tren verhogen als dat minder sides zou geven zoals slapeloosheid maar wel hetzelfde effect heeft op vetverbranding

Zou eerder primo ofzo toevoegen.
Op tren ben ik acne vrij. Maar mast krijgt mij zelfs te pakken..
 
Het cutten gaa
Hoe gaat het cutten tot nu toe?

Belangrijkst is dat je zelf ervaart hoe het aanvoelt. Doe er een ampul parabolan bij en kijk hoe je je voelt, dit geldt ook voor masteron.

Als je hier gaat vragen "wat zouden jullie doen?" dan komen we al snel met 600+ tren aanzetten :P

Het cutten gaat slow en steady. Naar mijn mening te slow. De weegschaal beweegt niet veel maar zie wel veranderingen. Met name in schouders en armen die groter en droger worden. Abs komen zeer goed door maar de bekende probleemzones bij mij worden helaas laaaaaaangzaam minder (Side Noob waardoor buitenkant borst niet mooi afgelijnd is en love handles achterzijde). Frustrating Like hell!

Ik merk wel dat de tren mijn eetlust weer flink aangewakkerd heeft sinds ik er mee gestart ben.

Vanaf deze week voor de komende 4 weken:

- tren uppen
- fasted cardio toevoegen
- carbs iets lager zetten
 
Zou eerder primo ofzo toevoegen.
Op tren ben ik acne vrij. Maar mast krijgt mij zelfs te pakken..

Ik heb 2x primo gebruikt in een cut en ben er niet kapot van. Veel ml's, duurder, doet niet veel heb ik het idee. wel weinig sides.
 
Ik heb 2x primo gebruikt in een cut en ben er niet kapot van. Veel ml's, duurder, doet niet veel heb ik het idee. wel weinig sides.

Vond primo zelf leuk spul! Op de ml''s en prijs na idd!

K zou alleen niet aan de mast gaan zolang de temperatuur nog boven de 25 graden kan worden!
 
Vond primo zelf leuk spul! Op de ml''s en prijs na idd!

K zou alleen niet aan de mast gaan zolang de temperatuur nog boven de 25 graden kan worden!
Wrm geen mast in de zomer?:P
 
Back
Naar boven