XXL Nutrition

Trenathon - Roid Log Meneer on a TrenA Marathon

Bezoekers in dit topic

Roid Log Meneer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mei 2013
Berichten
496
Waardering
21
Lengte
1m90
Massa
106kg
Vetpercentage
10%
Het is alweer enige tijd geleden dat ik een log bijgehouden heb. Maar met deze Tren A Marathon vond ik het wel weer de moeite waard. Vooraf wil ik even zeggen dat er waarschijnlijk een groot aantal reacties gaan komen. Waarin mensen hun broscience met grote trots tentoonstellen. Hier luister ik niet naar en reageer ik niet op. Ik weet wat ik weet, ik weet wat ik doe. En zo niet, dan niet :rolleyes:
(Natuurlijk is er altijd ruimte voor een leuke discussie)

Het belangrijkste doel van deze log is informatie verschaffen over mijn ervaringen met de Tren A Marathon.
Ik ga mijn best doen een interessante log bij te houden met van alles wat.


De kuur
Test-E 120mg E4D (Ik ga voorlopig nog niet off, dus geen weken vermeld)
wk 1-2: 100mg Tren-A ED
wk 3: 125mg Tren-A ED
wk 4-5: 150mg Tren-A ED
wk 6: 175mg Tren-A ED
wk 7-17: 200mg Tren-A ED


De Test-E hou ik zo laag omdat de Tren-A al het werk gaat doen. En 200mg Tren-A ED heeft geen buddy nodig die meewerkt. 200mg Tren-A's mond is groot genoeg om voor zichzelf te spreken.

Ja er staat inderdaad week 7-17. Misschien wel langer. Bloedwaardes worden om de zoveel tijd gecheckt. En tren zou jaren achter elkaar kunnen lopen zonder problemen.

En de hoeveelheden kunnen anders worden tijdens de kuur. Ligt eraan hoe ik me voel qua sides. Ik kan goed tegen tren. M'n hoogste tren kuur was 500mg test-E + 1.400mg Tren-E EW. Met minimale sides.

De eerste prik gaat er morgen (29-05-2015) in.


Have fun!! :)

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

28-05-2015

190 cm
96,0 kg
8/9%
 
in!


PS. zijn die krachtstats srs?
 
in!


PS. zijn die krachtstats srs?

Die krachtstats zijn real ja.
BP nooit 100% gedaan ivm zwakkere rechterschouder. Op een top dag zou 1x140 erin zitten als ik me 100% inzet.

SQ ook nooit 100% gegeven omdat ik dat niet durf ivm kut gym zonder safety bars. 1x180 zou erin moeten zitten.

260DL is normale stance. Als ik weer tijdje sumo oppak zit de 300kg er binnenkort wel in.
 
Gewaagd die tren.

Zelf ben ik geen voorstander van low test high tren
Voel me veel beter als test 'gemiddeld' gedoseerd is.

Cut/bulk?

Voeding?
 
Gewaagd die tren.

Zelf ben ik geen voorstander van low test high tren
Voel me veel beter als test 'gemiddeld' gedoseerd is.

Cut/bulk?

Voeding?

Zelf nog niet zo weinig test in een kuur genomen. Even kijken hoe het voelt. Kan altijd verhogen naar m'n bridge hoeveelheid.

Zowel een cut als een bulk hoop ik. Genoeg eten, hard trainen, wat cardio en wat strongman.
 
29-05-2015

Vanmorgen eerste pin 100mg Tren Ace gezet. Dus we zijn van start gegaan.
Eerste 1á2 weken heb ik meestal wel wat minder prettige nachten, maar hoe verder in de kuur, hoe minder dit wordt. Temazepam ligt iig klaar.

Na de pin meteen lekker getraind.

Borst - Biceps - Triceps

Bench Press 99 rep marathon
33 SETS van 3 REPS met 85KG
30 tot maximaal 40 seconden rust tussen elke set.
Precies 29 minuten over gedaan. En ging makkelijk.
Totale press load van 8.415 KG

Arnold style (benen in de lucht, erg diepe stretch) DB Flyes
8x12
8x15
8x17,5
8x20

DB Pullovers
12x25
8x30
8x30
8x35

Machine pec flyes
3x20x ...
Dropset 10x .. 7x .. 13x ..

Small to wide BB curls
Seated incline hammer curls
Machine preacher curls (Laatste set 10 zware negatives)
Reverse cable curls

DB Skull crushers
Tricep machine
Far to close superset cable pushdowns
 
Leuk project. Ben wel van mening dat 1400mg tren overbodig is voor jouw stats, maar dat terzijde.
Zeer benieuwd wat dit je gaat brengen. In!
 
Leuk project. Ben wel van mening dat 1400mg tren overbodig is voor jouw stats, maar dat terzijde.
Zeer benieuwd wat dit je gaat brengen. In!

Thanks, welkom!

Op week 7 zijn m'n stats waarschijnlijk al anders he :p
Ik ben ook zeer benieuwd. Kijken hoever ik kan gaan.
 
Thanks, welkom! Op week 7 zijn m'n stats waarschijnlijk al anders he :p Ik ben ook zeer benieuwd. Kijken hoever ik kan gaan.

Jawel. maar op 190cm moet je minimaal wel 130kg wegen @ een procentje of 10 om echt wat aan die 1400 mg ace te hebben lijkt me..

Maargoed, ik geloof zelf ook wel in wat hogere doseringen.. so who am i to judge ;)
 
In. Ben ook wel benieuwd, imho lijkt 1400mg me wel wat overkill idd.
 
Jawel. maar op 190cm moet je minimaal wel 130kg wegen @ een procentje of 10 om echt wat aan die 1400 mg ace te hebben lijkt me..

Maargoed, ik geloof zelf ook wel in wat hogere doseringen.. so who am i to judge ;)

Ik ben het deels met je eens. Al denk ik zelf niet dat een persoon van 190cm 140kg 10% meer uit 1400 tren kan halen qua opneembaarheid, dan een persoon van 170 70kg 12%.

Maar eerlijk is eerlijk.
Sommige mensen drinken alcohol, ik niet.
Sommige mensen roken, ik niet.
Sommige mensen gebruiken soft en of harddrugs, ik niet.

Ik vind het gevoel van een goede dosis tren gewoon heerlijker dan heerlijk. De ervaren tren gebruikers, die net als ik niet veel sides hebben, weten wel waar ik over praat.


Maar dat 1400 veel is. Uiteraard! Ben ik met je eens.
We gaan het zien! :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

In. Ben ook wel benieuwd, imho lijkt 1400mg me wel wat overkill idd.

Welkom!

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------


En welkom!
 
INteressant. Ik ben benieuwd wat het gaat brengen veel succes in ieder geval!
 
30-05-2015

Pin #2 is er vanmorgen ingegaan. Vanavond gaat de kleine test erin.
Vannacht ietsje gedroomd, terwijl ik normaal nooit droom. En net in de gym ietsje meer gezweet dan normaal.


Training: Rug

Lat pull-downs behind neck. Hoog in reps. Even voorvermoeien en warm worden
Underhand pull-downs
T-bar rows
DB rows
Rack pulls 5cm onder de knie
Row machine
Smith Shrugs
Back extensions superset weighted planks



Wat zijn jullie favoriete oefeningen voor de dikte van de rug? Mijn lats domineren de dikte van m'n rug nogal. Ook tijdens het trainen van rug voel ik m'n lats heerlijk branden terwijl ik de nadruk maar niet op de lower traps, romboids, rug dikte kan krijgen.

Met de rackpulls en row machine focus ik echt op het samen squeezen van de scapula.

Let me know wat jullie rug de dikte geeft!

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

INteressant. Ik ben benieuwd wat het gaat brengen veel succes in ieder geval!

Welkom!
 
Rug dikte?

Heavy dl/bb row/tbar

Kijk maar naar ene Ronnie :cool:
 
Dacht juist dat lange mensen met sumo techniek minder deadliften omdat die vaak lange armen en bovenlichaam hebben
 
Sommige mensen roken, ik niet dus een geldige reden om zoveel tren erin te knallen?


100 mg ED is al aanzienlijk veel maarjah veel geluk ermee
 
Dacht juist dat lange mensen met sumo techniek minder deadliften omdat die vaak lange armen en bovenlichaam hebben

Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. En sumo ben ik altijd stukken sterker geweest dan conventional.

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Sommige mensen roken, ik niet dus een geldige reden om zoveel tren erin te knallen?


100 mg ED is al aanzienlijk veel maarjah veel geluk ermee

Ik heb in beginpost aangegeven niet op dit soort dingen in te gaan, mits er een leuke discussie uit kan ontstaan.

Ik doe wat ik wil, waar ik me goed bij voel. Wil alle informatie hier delen. Ook al er iets mis gaat.
Laat me lekker.
En bedankt voor het geluk.
 
Oke waarom ga je uiteindelijk 200 MG tren ED gebruiken als ik vragen mag? Moet toch een reden achter zitten?

Je kan niet zeggen '' tren geeft me een goed gevoel'' dat heeft iedereen, maar toen ik boven de 700 ging kwamen de harde sides pas en moet er niet aan beginnen hoeveel sides je hebt op 1300 MG als je 96 kg weegt
 
Oke waarom ga je uiteindelijk 200 MG tren ED gebruiken als ik vragen mag? Moet toch een reden achter zitten?

Je kan niet zeggen '' tren geeft me een goed gevoel'' dat heeft iedereen, maar toen ik boven de 700 ging kwamen de harde sides pas en moet er niet aan beginnen hoeveel sides je hebt op 1300 MG als je 96 kg weegt

Daar kan ik tenminste fatsoenlijk op antwoorden.

De reden dat ik AAS gebruik, is omdat ik een monster van 140kg wil worden. Dat is hopelijk de reden bij alle AAS gebruikers. Want ik ben ook tegen de Zyzz faggot's die AAS gebruiken omdat ze er zo uit willen zien als Zyzz. Wat 99% van de mensen naturel binnen 3 jaar kan bereiken.

De reden dat ik 200mg TrenA ED wil gaan gebruiken, is omdat ik al aardig wat ervaring heb met zowel tren E als tren A. Tren in het algemeen bevalt mij extreem goed. En hoe hoger ik het doseer hoe beter ik me voel, hoe harder en zwaarder ik kan trainen, hoe sneller ik groei, hoe eerder ik mijn doel bereik om een 140kg beest te worden.

Ik heb Tren E 3 weken lang 1.400mg per week gezet. En de sides waren minimaal en heel goed te handelen. De ene persoon kan er beter tegen dan de andere persoon.

Tenslotte weet ik dat TrenA gemakkelijk hoog gedoseerd kan worden zonder dat het gezondheidsproblemen met zich mee brengt. Mentaal kan het zwaarder worden, maar dat ligt aan de persoon zoals ik net al aangaf.
Ik controleer dagelijks mijn bloeddruk en zo vaak mogelijk mijn bloedwaardes. Ik weet waar ik mee bezig ben. En uiteindelijk geef ik vrij weinig om wat er kan gebeuren.
Begrijp me niet verkeerd, ik zal niemand aanbevelen om 2gr trenA ED te nemen. Ik geef alleen info.
 
Back
Naar boven