XXL Nutrition

Trenathon - Roid Log Meneer on a TrenA Marathon

Bezoekers in dit topic

had ik maar donkere pis en aggressie, boeie dat.
Had tering veel haaruitval ermee anders stopt ik niet
 
had ik maar donkere pis en aggressie, boeie dat.
Had tering veel haaruitval ermee anders stopt ik niet

Haaruitval heb ik ook trouwens , maar ik heb van nature heel dik en sterk haar dus ik maak mij daar niet druk over ik blijf een volle kop haar hebben ook al vallen er haren uit . Agressie kan niet aangenaam zijn , met z'n agressie kun je je job gauw verliezen denk ik
 
zit zelf op 800 tren-e en eigenlijk op af en toe lucide dromen geen enkele side ook .. maar werken doet het :P
 
En, hoe staat het met de marathon?

Al denk ik niet dat je nog een marathon zal kunnen lopen met die tren :P
 
Broo! Datk deze even gemist heb. De titel alleen al maakt me jelly. Alleen al voor de titel kudows :D

Niet paniekeren mensen als je geen of amper sides hebt.. het is een substantiendie zich opbouwt tot een bepaalde piek. Tren E gaat bij mij pas echt echt hard op week 7... Maar dan ben ik ook pak meer emotionele sides.. zweten en trenmerries nooit last vn gehad..

Zweet veel meer nu op test mast en dbol :o
 
En, hoe staat het met de marathon?

Al denk ik niet dat je nog een marathon zal kunnen lopen met die tren :P

Zit nu al een tijdje op de 200mg per dag. En ervaar nu toch wat sides.

Het slecht slapen lijkt over te zijn, maar daarvoor in de plaats ben ik ook niet meer wakker te krijgen xD Ben overdag vaak lethargisch. En kan m'n bed niet uitkomen.
Begin wat meer te zweten omdat ik ook meer eet.
En vaak nergens zin in.

Trainen en gains gaan goed!

Zal morgenochtend even wegen en de bloeddruk meten.

---------- Post added at 18:47 ---------- Previous post was at 18:46 ----------

Broo! Datk deze even gemist heb. De titel alleen al maakt me jelly. Alleen al voor de titel kudows :D

Niet paniekeren mensen als je geen of amper sides hebt.. het is een substantiendie zich opbouwt tot een bepaalde piek. Tren E gaat bij mij pas echt echt hard op week 7... Maar dan ben ik ook pak meer emotionele sides.. zweten en trenmerries nooit last vn gehad..

Zweet veel meer nu op test mast en dbol :o

Hello ;)

Ik zal echt mn best doen wat vaker te updaten. Maar het is momenteel een beetje moeilijk, omdat ik nergens zin in heb.. :o
 
Hoe gaat het? mega interessante kuur zou echt top zijn als je deze log toch iets actiever weet te houden pik
 
Hey roid hoe is het nou jongen ? Jammer van je lethargische gemoedstoestand,dat is een behoorlijke domper op je aanvankelijke enthousiasme. De aas zal hier niet direct de oorzaak van zijn denk ik, maar waarschijnlijk wel de trigger van psychologische probleembjes die bewust of onbewust al een rol speelden in je leven. Ik ervaar het zelf ook, probeer iemand te spreken die je voor de volle 100% vertrouwen kan, een waarbij je je meest intieme geheimen delen kan, maar andersom ook dezijne of hare met je delen wil, zoda alles lo den duur uiteindelijk een plek krijgt in je ziel, waardoor het makkelijker wordt je verleden aftesluiten, en jezelf volledig kan richten opdat waar het je. omgaat, het heden en je toekomst.
 
Hey roid hoe is het nou jongen ? Jammer van je lethargische gemoedstoestand,dat is een behoorlijke domper op je aanvankelijke enthousiasme. De aas zal hier niet direct de oorzaak van zijn denk ik, maar waarschijnlijk wel de trigger van psychologische probleembjes die bewust of onbewust al een rol speelden in je leven. Ik ervaar het zelf ook, probeer iemand te spreken die je voor de volle 100% vertrouwen kan, een waarbij je je meest intieme geheimen delen kan, maar andersom ook dezijne of hare met je delen wil, zoda alles lo den duur uiteindelijk een plek krijgt in je ziel, waardoor het makkelijker wordt je verleden aftesluiten, en jezelf volledig kan richten opdat waar het je. omgaat, het heden en je toekomst.

euhm ok .... :rolleyes:
 
Is gewoon de fucking tren. Niet meer en niet minder
 
Hey roid hoe is het nou jongen ? Jammer van je lethargische gemoedstoestand,dat is een behoorlijke domper op je aanvankelijke enthousiasme. De aas zal hier niet direct de oorzaak van zijn denk ik, maar waarschijnlijk wel de trigger van psychologische probleembjes die bewust of onbewust al een rol speelden in je leven. Ik ervaar het zelf ook, probeer iemand te spreken die je voor de volle 100% vertrouwen kan, een waarbij je je meest intieme geheimen delen kan, maar andersom ook dezijne of hare met je delen wil, zoda alles lo den duur uiteindelijk een plek krijgt in je ziel, waardoor het makkelijker wordt je verleden aftesluiten, en jezelf volledig kan richten opdat waar het je. omgaat, het heden en je toekomst.

:haha:
 
Hey roid hoe is het nou jongen ? Jammer van je lethargische gemoedstoestand,dat is een behoorlijke domper op je aanvankelijke enthousiasme. De aas zal hier niet direct de oorzaak van zijn denk ik, maar waarschijnlijk wel de trigger van psychologische probleembjes die bewust of onbewust al een rol speelden in je leven. Ik ervaar het zelf ook, probeer iemand te spreken die je voor de volle 100% vertrouwen kan, een waarbij je je meest intieme geheimen delen kan, maar andersom ook dezijne of hare met je delen wil, zoda alles lo den duur uiteindelijk een plek krijgt in je ziel, waardoor het makkelijker wordt je verleden aftesluiten, en jezelf volledig kan richten opdat waar het je. omgaat, het heden en je toekomst.

Zodat alles op den duur uiteindelijk een plek krijgt in je ziel?
Mijn god, wat gebruik jij dan...

Jammer dat je log een beetje doodbloed trouwens :(
 
leef je nog ? of zit je in de bak wegens tren roidrage ? :D
 
Het is wel erg stil hier. Waarschijnlijk heeft ie het niet overleeft ;)
 
Zodat alles op den duur uiteindelijk een plek krijgt in je ziel?
Mijn god, wat gebruik jij dan...

Jammer dat je log een beetje doodbloed trouwens :(

Ik gebruikte in dit geval mijn depressieve duistere kant, ik kan er ook niks aan meer aan veranderen helaas. :)
 
Where are youuuuuuuuu
 
i zink he ded.
 
Als je iets uit dit topic kunt opmaken: dont go crazy on the Tren Ace :P als ik van me gear zelfs te lui wordt om te typen dan is er iets niet goed. Hoe functioneer je dan nog :p
 
Back
Naar boven