Fitness Seller

Trenbolone acetate in de bulk

Bezoekers in dit topic

Multispeed

Cool Novice
Lid geworden
5 okt 2015
Berichten
41
Waardering
3
Ik wil gaan beginnen met een nieuwe kuur en heb over 1 product in deze kuur een vraag. Namelijk: trenbolone acetate.

En dan specifiek over de eigenschappen die het best te beschrijven zijn als "droger worden" "vet verliezen". Wat ik er van lees op o.a thinksteroids.com, steroids.com en steroidly.com en als je de resultaten (foto's) bekijkt van mensen na zo een kuur zijn ze naast groter, vaker ook stukken droger geworden dan toen ze begonnen. Nu kan dit een effect geweest zijn van de tren in een cut kuur, helaas staat dat er dan vaak niet bij.

Mijn vraag specifiek is dan ook dat in deze kuur(hieronder) zul je in een bulk ook vet verliezen / droger worden ? Nu is dit afhankelijk van hoeveel je vreet neem ik aan dus hierbij ook even vermelden dat mijn normale verbranding zoon 2000-2500 kcal zal zijn en ik nu 3300 kcal ga zitten in het begin van de bulk. Dit zal ik ophogen wanneer ik dit nodig acht.

test 1000 mg per week
deca 200mg per week
trenbolone acetate 350mg per week

Tren acetate is eerste week 350mg om even de side effects te bekijken. Daarna hoog ik op naar 700mg per week.
 
Mijn ervaring met tren is dat ik in een bulk ook vet verlies. Androgenen stimuleren de vetverbranding en aangezien tren behoorlijk androgeen is kom ik zowel massa aan en wordt ik ook droger.
 
Mijn ervaring met tren is dat ik in een bulk ook vet verlies. Androgenen stimuleren de vetverbranding en aangezien tren behoorlijk androgeen is kom ik zowel massa aan en wordt ik ook droger.
Dit
 
Flinke dosering wel, verder sluit ik me aan bij bovenstaande
 
Je hebt nog nooit eerder tren gebruikt?
Dan zou ik test + tren doen en deca achterwege laten aangezien tren en deca interactie zouden kunnen hebben wbt prolactine sides.
Dan weet je in ieder geval hoe je erop reageert.
 
Je hebt nog nooit eerder tren gebruikt?
Dan zou ik test + tren doen en deca achterwege laten aangezien tren en deca interactie zouden kunnen hebben wbt prolactine sides.
Dan weet je in ieder geval hoe je erop reageert.

Goed punt ben er alleen vergeten bij te vermelden dat ik gewoon prolactine support ga gebruiken
 
Mijn ervaring met tren is dat ik in een bulk ook vet verlies. Androgenen stimuleren de vetverbranding en aangezien tren behoorlijk androgeen is kom ik zowel massa aan en wordt ik ook droger.

Hoe groot was jou surplus ten tijde van de kuur ?
 
Test 350
Mast 350
Tren 700
All day everyday, every damn day. Zowel bulk als cut.
 
ben het eens met dr. Lage test groei ik niet echt op. De shape op low test high tren is dan wel veer fantastisch dus je oogt wel groter (zonder shirt)
 
Man o man o man... IK had wel wat verwacht maar zo'n kracht toename niet...

Ik heb wel eerder kuurtjes gehad, maar ben nog relatief nieuw in deze wereld dus de kuurtjes waren altijd vrij "licht"

test + stana
test + mast
test + deca + stana
en nu test + deca + tren

Maar bij deze kuur heb ik gewoon zelfs het idee dat ik tevreden en trots ben op de gains die ik nu al maak in de bulk.. EN dan mag ik nog 11 maanden :-)

Tren is sinds vandaag opgehoogd naar 100MG ed dus ik ben benieuwd wat de tren verdubbeling nog gaat brengen
 
Man o man o man... IK had wel wat verwacht maar zo'n kracht toename niet...

Ik heb wel eerder kuurtjes gehad, maar ben nog relatief nieuw in deze wereld dus de kuurtjes waren altijd vrij "licht"

test + stana
test + mast
test + deca + stana
en nu test + deca + tren

Maar bij deze kuur heb ik gewoon zelfs het idee dat ik tevreden en trots ben op de gains die ik nu al maak in de bulk.. EN dan mag ik nog 11 maanden :-)

Tren is sinds vandaag opgehoogd naar 100MG ed dus ik ben benieuwd wat de tren verdubbeling nog gaat brengen

:D Welcome to the world
 
:D Welcome to the world

Haha dank je! Ja dit is mooi werk.. en vooral ook omdat ik op dit moment alleen nog maar de positieve effecten merk. Dus geen extreme stemming wisselingen etc. (Afkloppen)

Vet verlies wat ik had verwacht blijft wat achter heb ik het idee... Maargoed ik zit net een weekje op 100mg per dag iplv 50mg
 
Haha dank je! Ja dit is mooi werk.. en vooral ook omdat ik op dit moment alleen nog maar de positieve effecten merk. Dus geen extreme stemming wisselingen etc. (Afkloppen)

Vet verlies wat ik had verwacht blijft wat achter heb ik het idee... Maargoed ik zit net een weekje op 100mg per dag iplv 50mg

Vetverlies hangt van je voeding af. Het is niet omdat je tren neemt dat je automatisch vet verliest (al zijn er velen die dat denken).
Ik heb persoonlijk ook relatief weinig last van sides op tren behalve het slechter slapen maar ook dat betert na enkele weken.
Ok ik ben wat ongeduldiger maar als ik sommigen hoor lijkt het net of ze worden een groen monster...
Ferm overdreven...
 
Vetverlies hangt van je voeding af. Het is niet omdat je tren neemt dat je automatisch vet verliest (al zijn er velen die dat denken).
Ik heb persoonlijk ook relatief weinig last van sides op tren behalve het slechter slapen maar ook dat betert na enkele weken.
Ok ik ben wat ongeduldiger maar als ik sommigen hoor lijkt het net of ze worden een groen monster...
Ferm overdreven...

Aha duidelijk! Tnx, ik zit nu ongeveer 800cal boven mijn onderhoud... huidplooien blijven stabiel maar gewicht gaat flink omhoog (schijnt normaal effect te zijn bij een kuur als deze)

Zweet me wel helemaal de pleuris 's nachts... Maar slaap prima etc. Dus hopen dat het lekker zo door blijft gaan :-)
 
Aha duidelijk! Tnx, ik zit nu ongeveer 800cal boven mijn onderhoud... huidplooien blijven stabiel maar gewicht gaat flink omhoog (schijnt normaal effect te zijn bij een kuur als deze)

Zweet me wel helemaal de pleuris 's nachts... Maar slaap prima etc. Dus hopen dat het lekker zo door blijft gaan :-)

Mijn broer heeft zelfde als jij. Zweten als een rund maar slaapt prima. Ik zweet niet meer dan anders maar slaap veel slechter vanaf week 3 ongeveer.
zo zie je maar dat het bij iedereen anders is
 
Mijn broer heeft zelfde als jij. Zweten als een rund maar slaapt prima. Ik zweet niet meer dan anders maar slaap veel slechter vanaf week 3 ongeveer.
zo zie je maar dat het bij iedereen anders is


Welke dosering zitten/zaten jijen je broer?
 
ik zit nu in cut sinds begin dit jaar. in mn 3e week dus.
500mg test e, 600 tren e en tbol 50mg/dag.
totaal kcal op 3300. VP was bij meting van vorige woensdag 1% gezakt.
Doe na elke workout 30min cardio, dus 5x per week.

schema nu:
Borst, voorkant en zijkant schouders, triceps
Rug, achterkant schouders, biceps
Benen, traps, kuiten
Dan 1 dag rust en repeat.
alles wordt dus 2x per week aangepakt.
eerste maal zwaar (6-10 reps) tweede deel gemiddeld (10 - 15 reps)

Doel is op 8% te komen. als ik er ben zie ik wel of ik doorga tot 6%.
Mijn coach wil me absoluut eens op 6% zetten maar voor mij hoeft het niet persé.
We zien wel :D
 
Back
Naar boven