Fitness Seller

Trenbolone en eetlust (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincent93

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2016
Berichten
86
Waardering
32
Lengte
1m73
Massa
102kg
Hallo,

Ik gebruik op het moment...

Test E 750mg per week.
Tren E 900mg per week.

Ik heb met Trenbolone altijd veel problemen met eetlust waar ik nu echt schijtziek van begin te worden.. eten is gewoon zo belachelijk moeilijk voor mij als ik op tren zit.

Ik heb meerdere forums gelezen dat het komt doordat Trenbolone mogelijk T3 levels verlaagt.

Als ik een lage dosering van T3 neem, bijvoorbeeld 25mcg per dag, kan dat helpen tegen het eetlust probleem? Iemand ervaring met T3?

Is er mogelijk een andere manier om eetlust te verhogen met Tren?

Groetjes
 
Je kan het wellicht proberen eventueel 50mcg per dag.
Zelf had ik geen eetlust problemen op 400mg per week met 50mcg t3, durf niet te zeggen dat het door de t3 komt.
 
Boldenon zorgt bij mij altijd voor een goede eetlust. Laat het altijd meelopen op 600 Mg. Tren kreeg ik maagzuur van verhoog dan me dosis omeprazol .
 
Je kan het wellicht proberen eventueel 50mcg per dag.
Zelf had ik geen eetlust problemen op 400mg per week met 50mcg t3, durf niet te zeggen dat het door de t3 komt.

Om eerlijk te zijn ik denk ook niet echt dat tren eetlust problemen veroorzaakt op die dosis. ik heb tren e ook ooit eerder gebruikt op 400mg per week en toen had ik helemaal geen problemen met eetlust. ik begon pas problemen met eetlust te krijgen op 750mg per week.

Boldenon zorgt bij mij altijd voor een goede eetlust. Laat het altijd meelopen op 600 Mg. Tren kreeg ik maagzuur van verhoog dan me dosis omeprazol .

Ik gebruik ook omeprazol op het moment, maar dat verbeterd mij eetlust niet. het zorgt er wel voor dat ik niet constant het gevoel heb dat ik moet kotsen of maagzuur in mijn mond proef.

ik heb zelf nooit eerder boldenone gebruikt. kan een lage dosering van bold mogelijk helpen met mijn eetlust probleem op tren? anders misschien wel waard om uit te proberen..
 
Boldenon zorgt bij mij altijd voor een goede eetlust. Laat het altijd meelopen op 600 Mg. Tren kreeg ik maagzuur van verhoog dan me dosis omeprazol .

Hoeveel omeprazol neem je normaal gesproken? Wanneer je geen tren gebruikt.
 
Hoeveel omeprazol neem je normaal gesproken? Wanneer je geen tren gebruikt.

20 Mg pre bed
En met tren 40 Mg werkt prima

Heb nu een geïrriteerde maag door ziek zijn neem nu 80 Mg voor een week dokters advies

Om eerlijk te zijn ik denk ook niet echt dat tren eetlust problemen veroorzaakt op die dosis. ik heb tren e ook ooit eerder gebruikt op 400mg per week en toen had ik helemaal geen problemen met eetlust. ik begon pas problemen met eetlust te krijgen op 750mg per week.



Ik gebruik ook omeprazol op het moment, maar dat verbeterd mij eetlust niet. het zorgt er wel voor dat ik niet constant het gevoel heb dat ik moet kotsen of maagzuur in mijn mond proef.

ik heb zelf nooit eerder boldenone gebruikt. kan een lage dosering van bold mogelijk helpen met mijn eetlust probleem op tren? anders misschien wel waard om uit te proberen..

Ja is eigenlijk de enigste reden dat ik bold gebruik denk dat 400 Mg ook wel volstaat voor die reden. Je zou het wellicht kunnen proberen
 
Ik gebruik ook omeprazol op het moment, maar dat verbeterd mij eetlust niet. het zorgt er wel voor dat ik niet constant het gevoel heb dat ik moet kotsen of maagzuur in mijn mond proef.
Pas op met maagzuur remmers.
Ik kan zo snel niet het goede artikel vinden maar even wat info
https://www.infrarood-gezondheid.nl/te-weinig-maagzuur/
Je kan enorm veel last hebben van oprispingen, zuurbranden, opkomend maagzuur in je keel als je juist te weinig maagzuur hebt. Het maagzuur is dan niet voldoende in de maag om het proces goed op gang te brengen. Wat je dan krijgt is dat het maagzuur wat je hebt op je eten in je maag ligt zeg maar. Doordat de vertering dan heel langzaam gaat rispt het op en blijf je veel langer een vol gevoel houden tot kotsneigingen aan toe. Dit kan dus ook zijn als je veel eet ten opzichte van de hoeveelheid maagzuur die je hebt (in gevl van bulken al helemaal). Dus een tekort wat deze klachten geeft.
Veelal worden maagzuur klachten simpelweg opgelost door maagzuurremmers voor te schrijven (want je zal wel teveel maagzuur hebben... ) en gaan de klachten niet over of worden minimaal minder. Pas bij hele hoge doseringen maagzuurremmers worden de oprispingen minder maar het volle gevoel en de kotsneigingen blijven aanwezig.. Immers het verteringsproces gaat steeds langzamer lopen... dus vol gevoel... en vaak opgeblazen en dus geen trek.

Het komt dus ook vaak voor dat een tekort aan maagzuur niet herkend wordt. Vooral bij "grote" eters (dus in de bulk) of mensen die om wat voor reden dan ook snel moeten herstellen/aankomen na ziekte of een operatie en in ene veel meer gaan eten.

Dit is ook mijn eigen ervaring geweest... waar ik maagzuurremmers kreeg tegen maagzuur werd het erger en bleek het juist een tekort te zijn (at toen 4000+ kcal.. )

Oplossing was toen simpel bij mij.. Bij elke maaltijd een lepel azijn over het eten gedaan. Veelal hoef je het niet te proeven als je het een beetje verwerkt. Door salades en groenten is het prima te doen. Ook door rijst proef je het niet eens zo erg. Je kan er ook aan denken om even een 15-30 minuten voor je eten een augurk of wat zure uitjes te nemen of dit door je eten te doen. Voor mij werkte dit na een 1 a 2 weken goed...

Het is soms proberen maar het zou misschien kunnen helpen.
 
Oplossing: Stoppen met Tren. Goedkope aftreksel van Finajet van vroeger, alleen met enorm veel zware Side Effects.

 
1. Dr tony huge
2. Stoppen met Tren is geen optie
3. Finajet is Tren Acetate

Maat.

De Dr. die alle toppers begeleid, leg even uit aan een andere bekende Dr. In de BB wereld, waarom het troep is.

Maar gewoon in twijfel trekken..koekoek...lekker doorgaan met die rommel.

En Finajet vergelijken met Tren, nog zo'n misser...waar je die kennis weg hebt, zal ik maar snel vergeten.

Succes...:pressing::thumb::roflol:
 
De Dr. die alle toppers begeleid, leg even uit aan een andere bekende Dr. In de BB wereld, waarom het troep is.

Maar gewoon in twijfel trekken..koekoek...lekker doorgaan met die rommel.

En Finajet vergelijken met Tren, nog zo'n misser...waar je die kennis weg hebt, zal ik maar snel vergeten.

Succes...:pressing::thumb::roflol:

Al jouw post raken kant nog wal:hamer:
 
Al jouw post raken kant nog wal:hamer:

Na je onderbouwing gelezen te hebben en uitleg hoe het wel zit...heb je helemaal gelijk!

Ach, wacht! Je had niets te melden en alleen een PN aan het uithangen...

Wat sneu...hahahaha...je komt er wel...of je bent het al PN.

:hahaha::flexing::clap::clown::sukkeltje:
 
:rolleyes:Wat is een PN?
 
hm interdasting...
 
Wat er gezegd wordt in dat filmpje komt wel overeen met wat bijvoorbeeld Dave Palumbo (iets meer credibility dan Tony Huge) ook vaak zegt. Trenbolone is volgens hem ook voor velen niet echt geschikt als massabouwer vanwege sides zoals verminderde eetlust, slechte slaap etc. Hij geeft altijd de voorkeur aan EQ en Deca voor massa. In wedstrijdvoorbereiding daarentegen adviseert hij het wel icm masteron en primo en wat orals zoals anavar en winstrol.
 
Ik zweer al jaren bij test of deca voor massa, tren is geen massabouwer als je last hebt van al die sides zoals weinig eetlust (androgene bijwerking) en last van maag (t is troep, laten we wel zijn). Tren is imo leuk voor de look als je op lager VP staat. Zo heeft ieder zijn voorkeur voor middelen :)
 
Hier ook veel last van maag en slaap tijdens tren, en dat maakt het tijdens de bulk een vervelender hormoon dan bijvoorbeeld Deca(geen sides buiten soms wat bloat)
 
Ik zweer al jaren bij test of deca voor massa, tren is geen massabouwer als je last hebt van al die sides zoals weinig eetlust (androgene bijwerking) en last van maag (t is troep, laten we wel zijn). Tren is imo leuk voor de look als je op lager VP staat. Zo heeft ieder zijn voorkeur voor middelen :)
Ben ook naar deze mening gegaan.. tren is voor contest prep.

Plus het is een aanslag op je gezondheid/bloedwaardes.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven