AndroidHealthClinic

Trenbolone en slaapmedicatie

Bezoekers in dit topic

pintinho

Novice
Lid geworden
11 feb 2018
Berichten
27
Waardering
6
Heeft iemand ervaring met trenbolone en slaapmedicatie als zolpidem en zopiclon?

Het is voor mijn werk belangrijk om minstens 6/7 uur per dag te slapen, maar met trenbolon lukt dat gewoon niet.

Ik slaap dan liever 8 uur per dag met ambien/zolpidem en dan na 2 maanden even 2 dagen niet slapen vanwege ontwenning, dan elke dag maar 4 uur te slapen.
 
2 dagen niet slapen na 2 maand benzo’s? :dunno:
 
Twee maanden lang zolpidem of zopiclon, of welke benzo dan ook en daarna stoppen gaat nog veel desastreuzer voor je slaap zijn dan een tren cycle. ;) Er mee dealen of geen tren draaien.
 
Ik zoek eigenlijk niet naar de politiek correcte reacties of verantwoordelijke reacties. Het liefst mensen met persoonlijke ervaringen in plaats van ervaringen die de poster goed laat overkomen. :)

2 dagen niet slapen na 2 maand benzo’s? :dunno:
Zolpidem is geen benzo en na 2 dagen geen slaap, slaap je wel weer goed.
 
Volgens mij zoek je gewoon het antwoord dat iemand zegt you're good to go. Z-drugs zijn dan officieel geen benzos maar werken gewoon op dezelfde receptoren en hebben al genoeg hun mensen levens gesloopt. Zoek voor de grap eens Ambien (Zolpidem) + withdrawal op.
 
Ik zoek eigenlijk niet naar de politiek correcte reacties of verantwoordelijke reacties. Het liefst mensen met persoonlijke ervaringen in plaats van ervaringen die de poster goed laat overkomen. :)

Zolpidem is geen benzo en na 2 dagen geen slaap, slaap je wel weer goed.
Dus jij denkt dat je na twee maanden slaapmedicatie na twee nachten weer goed slaapt? Succes ermee :o
 
Na 2 maanden Zolpidem gebruiken kom je er echt niet vanaf met 2 dagen slapeloosheid. Sowieso is Zolpidem geen oplossing voor slapeloosheid, enkel symptoombestrijding voor korte tijd.

Enige oplossing is minder of geen tren meer zetten. Hoeveel tren gebruik je nu?
 
Ik heb er geen ervaring mee sorry.
Echter ben ik wel benieuwd wat die slaapmedicatie kan betekenen voor het slaapprobleem bij gebruik van Trenbolone.
Ik zou zeggen probeer het eens uit. Misschien met een korte ester tren, mocht het niet gaan is dat zo weer uit je systeem, dan weet je tenminste wat en hoef je niet te zoeken naar mensen met die ervaring, wat waarschijnlijk een naald in een hooiberg is.
 
Heb het gedaan nooit meer.. Ik had zware ontwennings verschijnselen! Heb me twee weken opgesloten om niet terug aan de slaapmiddelen te komen, koorts gevoel, misselijk, beven trillen NOOIT MEER

edit: Fuck tren imo als je niet in wedstrijd prep zit er zijn andere middelen
 
Ik zoek eigenlijk niet naar de politiek correcte reacties of verantwoordelijke reacties. Het liefst mensen met persoonlijke ervaringen in plaats van ervaringen die de poster goed laat overkomen. :)

Zolpidem is geen benzo en na 2 dagen geen slaap, slaap je wel weer goed.
Je wilt een antwoord die overeenkomt met wat je van plan bent?
 
Volgens mij zoek je gewoon het antwoord dat iemand zegt you're good to go. Z-drugs zijn dan officieel geen benzos maar werken gewoon op dezelfde receptoren en hebben al genoeg hun mensen levens gesloopt. Zoek voor de grap eens Ambien (Zolpidem) + withdrawal op.
ligt eraan waarvoor je het pakt,
als je het voor slaap pakt en daarna stopt dan kan het vervelens worden ja.
maar TS slaapt tijdelijk door de tren niet en dat is de oorzaak van het mindere slapen dus tijdelijk een benzo of iets wat daarop lijkt is vrij ongevaarlijk.
 
Dus jij denkt dat je na twee maanden slaapmedicatie na twee nachten weer goed slaapt? Succes ermee :o
hij slaapt door tren wat minder, dat is dus de oorzaak als hij nu 2 maanden zolpidem pakt en daarmee stopt dan is de tren uit zijn systeem en kan hij weer slapen.
 
heb persoonlijk veel ervaring met benzo ook voor meerdere weken op een rij.\
Heb het nooit gepakt voor is slaap komen.
en geen enkele last gehad wanneer ermee gestopt te zijn.
Ook totaal geen afbouw.
Zo zwaar is het niet.
 
hij slaapt door tren wat minder, dat is dus de oorzaak als hij nu 2 maanden zolpidem pakt en daarmee stopt dan is de tren uit zijn systeem en kan hij weer slapen.
nee, zo werkt dat niet.
 
nee, zo werkt dat niet.
ik denk dat jullie het niet begrijpen, het feit dat je benzos gebruikt voor 2maanden betekent niet dat wanneer je stopt per definitie niet meer kan slapen.
als je het kreeg voorgeschreven voor stress reductie dan slaap je als een roos zodra je stopt en niet zeuren over die verschrikkelijke withdrawal het is geen heroine of fentanyl.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt doorslaap problemen door tren en wilt een inslaper nemen?
 
hij gebruikt trenbolone daarom slaapt hij minder.

Oorzaak minder slapen TRENBOLONE!!!!!!!!!!!!
Stopt hij met trenbolone dan verdwijnt de oorzaak van zijn insomnia ook!!!!!!

Dat jullie het verschil tussen de situaties niet begrijpen dat is niet mijn probleem.

Als hij insomnia zou hebben en twee maanden temazepam zou pakken en zou beginnen op 10mg en later hoger en hij zou daarmee cold turkey stoppen dan slaapt hij inderdaad niet nee.
 
persoonlijk zou ik geen trenbolone nemen, want medicijnen zijn af te raden en als je ze zou kunnen vermijden dan zou ik daar voor kiezen.
 
hij gebruikt trenbolone daarom slaapt hij minder.

Oorzaak minder slapen TRENBOLONE!!!!!!!!!!!!
Stopt hij met trenbolone dan verdwijnt de oorzaak van zijn insomnia ook!!!!!!

Dat jullie het verschil tussen de situaties niet begrijpen dat is niet mijn probleem.

Als hij insomnia zou hebben en twee maanden temazepam zou pakken en zou beginnen op 10mg en later hoger en hij zou daarmee stoppen dan slaapt hij inderdaad niet nee.
Zeur eens niet zo man
 
Back
Naar boven